XXL Nutrition

Race naar 250kg deadlift

• Topic Starter Topic Starter
O ik dacht elke week. Je wil toch niet zeggen dat iedereen die meedoet die 1rm precies 1 week geleden heeft gezet?

Vrouwen mogen ckr meedoen! Staat nergens dat niet mag!

Je maxt toch niet elke week?

ik max niet elke week hoor.

meer elke 2 maanden ofzo, en dan doe ik het nog vaak heb ik het idee.

Zelfs bij westside maxen ze maar paar keer per jaar op de competitie lifts :D

Was sarcastisch bedoeld maar eens in de paar jaar is weinig hoe testen ze hun progressie tussentijds dan? 3 reps ofzo

Was sarcastisch bedoeld maar eens in de paar jaar is weinig hoe testen ze hun progressie tussentijds dan? 3 reps ofzo

Bijvoorbeeld, je kan toch op elke set je 1rm berekenen, als die consitent omhoog gaat wordt je sterker.
Of vaker maxen op een oefening waarvan je weet dat als die sterker wordt je competitie lift ook sterker wordt.

Oke bij wat voor lifts heb je dat? Dat je maxt op 1 en dat je weet dat bijv je bench sterker is. Persoonlijk pak ik pas max als ik me 'goed' en sterk voel (en niet al een maand geleden gemaxed heb oid)

Dat kan voor iedereen anders zijn, hangt er ook vanaf welk gedeelte van de oefening je zwakke plek is.
Persoonlijk zijn mijn pinn bench press en incline bench press voor de bench press goede indicaties.
Bij het deadliften zijn dat band suspended ssb goodmornings.
Bij de squat heb ik niet direct een paar specifieke oefeningen.

Hoewel ik frequenter de competitielifts trainen zwaar de voorkeur geef boven een westside schema (hoewel ik daar ook prima kracht mee heb gegaind).

Dat kan voor iedereen anders zijn, hangt er ook vanaf welk gedeelte van de oefening je zwakke plek is.
Persoonlijk zijn mijn pinn bench press en incline bench press voor de bench press goede indicaties.
Bij het deadliften zijn dat band suspended ssb goodmornings.
Bij de squat heb ik niet direct een paar specifieke oefeningen.

Hoewel ik frequenter de competitielifts trainen zwaar de voorkeur geef boven een westside schema (hoewel ik daar ook prima kracht mee heb gegaind).

Dat westside verhaal hangt volgens mij meer af van het feit of je nog lineare progressie maakt of niet. Zodra je dat niet meer doet dan zoiets doen lijkt me. Wat zijn jou doelen overigens (bench/squat/dl) voor 2015?

Dat westside verhaal hangt volgens mij meer af van het feit of je nog lineare progressie maakt of niet. Zodra je dat niet meer doet dan zoiets doen lijkt me. Wat zijn jou doelen overigens (bench/squat/dl) voor 2015?

Hoe bedoel je dat westside af hangt van het feit of je nog lineare porgressie maakt of niet? Dat als je geen lineare progressie meer maakt je kan overstappen naar westside?

Mijn doelen zijn voor in juni (beginnerswedstrijd) sq 210, bench 140, dl 240. Verder dan dat kijk ik nog niet.

De echte 1 rm test is de wedstrijd zelf, is niet te vergelijken met welke gym beurt dan ook.

zet mij er ook maar bij.
ben laatse tijd meer bezig met benchen,maar wil het deadliften ook weer wat op pakken,
tijdje geleden 230kg
weeg nu 118 kg
probeer dit jaar de 250 te halen

Succes meaantje op nr de 250

250 zal het niet worden. Maar ik zal een heel eind komen :D

Terug
Naar boven