XXL Nutrition

Race naar 250kg deadlift

Met 87 kg had je idd 1e plaats gehaald, maar in april NR DL en in december 300 DL dan praten we nergens meer over;)

Als itastallion nog voor de NPB gaat liften heeft NL360 een 300+ nodig in de -93. Tenzij itastallion in -83 komt meedoen, dan zijn wij weer screwed.

---------- Toegevoegd om 12:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:50 ----------

Open gewoon een race naar de 300kg deadlift topic.

http://forum.dutchbodybuilding.com/f32/race-naar-300-deadlift-252513/index4.html

Ja dat kan ook natuurlijk hehe.
Zolang ik maar mijn eigen doelen haal ! 300+ deadlift in me laatste jaar als junior. En stiekem hoop ik ook om sterkste pvp deadlift te krijgen. En december is ver weg ala ik 7 maanden lang blijf steken oo 300kg dan stop ik wel met liften.

Zolang ik maar mijn eigen doelen haal ! 300+ deadlift in me laatste jaar als junior. En stiekem hoop ik ook om sterkste pvp deadlift te krijgen. En december is ver weg ala ik 7 maanden lang blijf steken oo 300kg dan stop ik wel met liften.

wat is dit nou weer voor rare instelling :roflol:

Als itastallion nog voor de NPB gaat liften heeft NL360 een 300+ nodig in de -93. Tenzij itastallion in -83 komt meedoen, dan zijn wij weer screwed.

Die 300+ gaat die zeker wel halen daar ging die 287,5 te makkelijk omhoog voor. In de -83 komt er dit jaar weer een hele groep sterke mannen bij dus wordt sowieso weer bijzonder spannend in december.

En december is ver weg ala ik 7 maanden lang blijf steken oo 300kg dan stop ik wel met liften.
Met 300 in december bedoelde ik uiteraard je tweede beurt ;)

In, 220 @ 81

240kg @ 93 bw

Thanks :D toen ik nog enkel conventional deadlift deed leek de 250 een utopie.
Na de overstap naar sumo gaat het weer erg hard.
Als de progressie nog even zo door gaat zal de 250 wel ergens midden 2015 haalbaar zijn.

Terug
Naar boven