XXL Nutrition

Race naar 250kg deadlift

240 kilo @ 82,6

Blasphemy

240 at 91.

Ik doe mee, vorig jaar 1 Rm op wedstrijd was 137,5 @ 107,5 kg
Sindsdien geen max meer gedaan en vrij hard gesuckt op dl
Weet niet wanneer ik 1 rm ga doen. Misschien eind mei ergens.

Vandaag 2x200 +40 kg chains. De 250 gaat voor mij ietsje minder ver weg zijn na de aankomende meet in Middelburg.:hedbang:

3 x 210 kg :).

[Link niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter
Bijgewerkt.
->>> basmca
->240 (91kg)
->215 (84kg)

nice gains bro!

Nog iets om bij te werken na de meet bij PHM gisteren: phreak naar 230@114.

Zou een behoorlijk stuk terug gaan in gewicht en een fatsoenlijke techniek aanleren. Niet lullig bedoelt maar dit is behoorlijk drama.

Heb je ook tips voor de beste man wat doet hij precies verkeerd in jou ogen?? In mijn ogen bolt zijn bovenrug/is zijn onderrug niet helemaal recht.

Iets wat me opvalt is dat zn heupen hoog staan.

Heb je ook tips voor de beste man wat doet hij precies verkeerd in jou ogen?? In mijn ogen bolt zijn bovenrug/is zijn onderrug niet helemaal recht.

spanning op de rug is al weg voordat de stang van de grond komt

Idd, hij probeert een sumo teveel op een conventionele manier te pullen. Imo een van de moeilijkere posities om vanuit te starten. Ik zou een andere manier van pullen overwegen. Zou gewoon conventioneel gaan liften aan de lift te zien en hiermee goede techniek aanleren. Met zo'n smalle stance (voor een sumo) is het moeilijk om genoeg spanning op te bouwen om je heupen laag te houden, zoals in het filmpje is het meer een stiff legged deadlift met z'n armen tussen z'n benen.

Idd, hij probeert een sumo teveel op een conventionele manier te pullen. Imo een van de moeilijkere posities om vanuit te starten. Ik zou een andere manier van pullen overwegen. Zou gewoon conventioneel gaan liften aan de lift te zien en hiermee goede techniek aanleren. Met zo'n smalle stance (voor een sumo) is het moeilijk om genoeg spanning op te bouwen om je heupen laag te houden, zoals in het filmpje is het meer een stiff legged deadlift met z'n armen tussen z'n benen.

Wtf ik zie nu pas dat hij sumo probeer hahah

Terug
Naar boven