- Waardering
- 4.991
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 64kg
dit is wel erg ernstig
jij traint zeker niet hardcore??!?!?!?!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

ik doe mee, vorig jaar 1 rm op wedstrijd was 137,5 @ 107,5 kg
sindsdien geen max meer gedaan en vrij hard gesuckt op dl
weet niet wanneer ik 1 rm ga doen. Misschien eind mei ergens.
?

Als je die sumo techniek even fixt dan trek je zo 250![]()
, maar ga ik aan werken en hopelijk trek ik dan binnenkort die 250
.Zou een behoorlijk stuk terug gaan in gewicht en een fatsoenlijke techniek aanleren. Niet lullig bedoelt maar dit is behoorlijk drama.
Zou een behoorlijk stuk terug gaan in gewicht en een fatsoenlijke techniek aanleren. Niet lullig bedoelt maar dit is behoorlijk drama.
Heb je ook tips voor de beste man wat doet hij precies verkeerd in jou ogen?? In mijn ogen bolt zijn bovenrug/is zijn onderrug niet helemaal recht.
Iets wat me opvalt is dat zn heupen hoog staan.
Heb je ook tips voor de beste man wat doet hij precies verkeerd in jou ogen?? In mijn ogen bolt zijn bovenrug/is zijn onderrug niet helemaal recht.
Iets wat me opvalt is dat zn heupen hoog staan.
Idd, hij probeert een sumo teveel op een conventionele manier te pullen. Imo een van de moeilijkere posities om vanuit te starten. Ik zou een andere manier van pullen overwegen. Zou gewoon conventioneel gaan liften aan de lift te zien en hiermee goede techniek aanleren. Met zo'n smalle stance (voor een sumo) is het moeilijk om genoeg spanning op te bouwen om je heupen laag te houden, zoals in het filmpje is het meer een stiff legged deadlift met z'n armen tussen z'n benen.