Fitness Seller

Race naar de 300Kg

Peiling Peiling Wie denk je dat er gaat winnen

• Totaal stemmers
    41
  • Peiling gesloten .
oke, ik zie keranos eerlijk gezegd nog geen 1x152.5kg deadliften :o
dus vind die verhouding van bodyweight beetje te optimistisch op sommige onderdelen ;)

Hier krijgt jorin ntr een aardig voordeel, hoewel, de anderen zijn niet verplicht op hoog bf te blijven ntr.

een ban gehad jongen , vandaar dat je hier weer meer zit - nou succes dan maar weer

Ik gun het mn brada jorin natuurlijk. Al staat Keranos er het beste voor met zijn gewicht en lengte(ja het is al eerder genoemd). Maar ik vind je stats tegenvallen als ik ze koppel aan je gewicht. Maar goed techniek is belangrijker dan het gewicht, dus ik geef je 't voordeel van de twijfel en hou het erop dat je op je techniek let.

• Topic Starter Topic Starter
oke, ik zie keranos eerlijk gezegd nog geen 1x152.5kg deadliften :o
dus vind die verhouding van bodyweight beetje te optimistisch op sommige onderdelen ;)

Haha, dat zie ik mijzelf ook neit doen :roflol: Maar tot de 300Kg ging te snel (al rond de 260-270) Dus hebben we er een race op de langere termijn van gemaakt. :)

Ik gun het mn brada jorin natuurlijk. Al staat Keranos er het beste voor met zijn gewicht en lengte(ja het is al eerder genoemd). Maar ik vind je stats tegenvallen als ik ze koppel aan je gewicht. Maar goed techniek is belangrijker dan het gewicht, dus ik geef je 't voordeel van de twijfel en hou het erop dat je op je techniek let.

Dat komt omdat ik nog niet zo lang bezig ben, en ook pas 16 jaar oud. Op techniek let ik goed (Die is wel eens veel slechter geweest :roflol:)

Haha, dat zie ik mijzelf ook neit doen :roflol: Maar tot de 300Kg ging te snel (al rond de 260-270) Dus hebben we er een race op de langere termijn van gemaakt. :)

had ik er eerder 350kg van gemaakt, maarja ;)

Dat komt omdat ik nog niet zo lang bezig ben, en ook pas 16 jaar oud. Op techniek let ik goed (Die is wel eens veel slechter geweest :roflol:)

maak binnenkort anders weer ff filmpje van je deadlift ;) kijken of die inmiddels goed iis ;)

ik kan het niet goed zien , hoe je voeten staan , volgens mij moet je breder gaan staan dacht ik zo te zien - de lift is niet slecht imo

ik kan het niet goed zien , hoe je voeten staan , volgens mij moet je breder gaan staan dacht ik zo te zien - de lift is niet slecht imo

Dat klopt, dat heb ik toen ook te horen gekregen. Ik zal binnenkort kijken of ik een nieuw filmpje kan maken, deze was van 02-03-09 :)

Iets van Rock altijd. Hoezo?

ik zou bij deze muziek echt niet veel liften, ik zet bij me topsetjes altijd foo fighters en zulke muziek op en bij de rest linkin park ofzo :P of gewoon radio538 vind ik ook altijd wel lekker trainen op me gewone setjes :P

Jah ik train het beste bij mn favoriete soort muziek en dat hoeft niet per se Heavy Metal ofzo te zijn als je dat niet mooi vind. Ik heb wel "hardere" muziek. Maar die stond toevallig niet aan op dat moment.

http://www.youtube.com/watch?v=d2doAbit148

Bw bench red ik op dit moment denk wel. Moet wel de 70kg kunnen benchen nu.

Hee ouwes.

Gister 5x100 kilo gedeadlift. En 3x5-62.5 gebencht. Bodyweight bench zit er nu wel in.

Gefeliciteerd met de overwinning!

Heel nice Jorin! Helaas geen training voor mij dit week, ik heb teveel last van me rug en eerlijk gezegd wil ik het niet erger maken dan het is, dus ook geen beentraining. :( :sad:

Dat word trouwes wel een filmpje op zon belangrijk punt van je loopbaan als powerlifter :P :roflol:

Hehe ik ga voorlopig nog ff niet maxen hoor, ga nog 1,5 maandje door met 3x5. Daarna een week maxen :). Succes nog jongens!

Terug
Naar boven