remco51092
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 17
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 127kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
oke, ik zie keranos eerlijk gezegd nog geen 1x152.5kg deadliften
dus vind die verhouding van bodyweight beetje te optimistisch op sommige onderdelen![]()
Maar tot de 300Kg ging te snel (al rond de 260-270) Dus hebben we er een race op de langere termijn van gemaakt. 
Ik gun het mn brada jorin natuurlijk. Al staat Keranos er het beste voor met zijn gewicht en lengte(ja het is al eerder genoemd). Maar ik vind je stats tegenvallen als ik ze koppel aan je gewicht. Maar goed techniek is belangrijker dan het gewicht, dus ik geef je 't voordeel van de twijfel en hou het erop dat je op je techniek let.
)Haha, dat zie ik mijzelf ook neit doenMaar tot de 300Kg ging te snel (al rond de 260-270) Dus hebben we er een race op de langere termijn van gemaakt.
had ik er eerder 350kg van gemaakt, maarja
Dat komt omdat ik nog niet zo lang bezig ben, en ook pas 16 jaar oud. Op techniek let ik goed (Die is wel eens veel slechter geweest)
kijken of die inmiddels goed iis 
ik kan het niet goed zien , hoe je voeten staan , volgens mij moet je breder gaan staan dacht ik zo te zien - de lift is niet slecht imo

ik kan het niet goed zien , hoe je voeten staan , volgens mij moet je breder gaan staan dacht ik zo te zien - de lift is niet slecht imo

of gewoon radio538 vind ik ook altijd wel lekker trainen op me gewone setjes