Fitness Seller

Race naar de 300Kg

Peiling Peiling Wie denk je dat er gaat winnen

• Totaal stemmers
    41
  • Peiling gesloten .
  • Topic Starter Topic Starter
Klopt jij komt op totaal 157.5 :P

Ow ja die stond niet bij stats dus daar maakte ik 0 van :p

Ik ben trouwens nu midden in mn training, ik ga voor PR op DL, maar dan meot ik wel nieuwe schijven kopen (ik zit op 5kg van al mn schijven :P )

Succes heren!

Ik zet in op keranos.

is dat echt gedaan of een schatting? ;)

Jorin zet m op!!!!

Hahah thanks

Als ik zo doorga als dat ik nu doe, ga ik wel erg hard vooruit. Jammer dat ik maandag niet kon trainen, heb ondertussen daardoor wel mijn theorie examen voor mijn auto gehaald :D. En over 1.5 maand ga ik al op vakantie. Kan dan ook niet trainen. 1 maand daarna ga ik weeeeeer op vakantie haha. Dus kan niet echt aaneengesloten trainen. maar dat maakt niet uit, we hebben het hele jaar nog en de doelen kunnen opgeschroeft worden.

Hahah thanks

Als ik zo doorga als dat ik nu doe, ga ik wel erg hard vooruit. Jammer dat ik maandag niet kon trainen, heb ondertussen daardoor wel mijn theorie examen voor mijn auto gehaald :D. En over 1.5 maand ga ik al op vakantie. Kan dan ook niet trainen. 1 maand daarna ga ik weeeeeer op vakantie haha. Dus kan niet echt aaneengesloten trainen. maar dat maakt niet uit, we hebben het hele jaar nog en de doelen kunnen opgeschroeft worden.

Nice, gefeliciteerd man:cool: Weet je al wanneer je moet afrijden?

Naja heb pas 15 lessen gehad ofzo, heb nog wel ff te gaan :). Allemaal ff inplannen. Ga voordat ik op vakantie ga in mei (de 20ste) wel ff maxen :D. 120 deadlift moet ik wel hebben dan denk.

Na 15 lessen kan je al geslaagt zijn, maar open daarover anders ff een nieuw topic ;)

Terug
Naar boven