Keranos
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ow ja die stond niet bij stats dus daar maakte ik 0 van![]()
maar jullie zijn ook ouder
dan maar tegen sniper wedstrijdje dat is eerlijker.schoen maat niet vergetenZo blijf je bezig imo.
Dan kun je ook net zo goed de lengte van bijvoorbeeld de penis in het verhaal betrekken.

Boeie, ik kom lang niet in de buurt van julliemaar jullie zijn ook ouder
dan maar tegen sniper wedstrijdje dat is eerlijker.

Dan kan je nog 2 jaar op je reet gaan zitten en dan pas beginnen, dan win je nog met 50kg verschil![]()
![]()
maar weer ff ontopic.. ant ik zit lekker jullie topic te verneueken 

Boeie, ik kom lang niet in de buurt van julliemaar jullie zijn ook ouder
dan maar tegen sniper wedstrijdje dat is eerlijker.

. En over 1.5 maand ga ik al op vakantie. Kan dan ook niet trainen. 1 maand daarna ga ik weeeeeer op vakantie haha. Dus kan niet echt aaneengesloten trainen. maar dat maakt niet uit, we hebben het hele jaar nog en de doelen kunnen opgeschroeft worden.Hahah thanks
Als ik zo doorga als dat ik nu doe, ga ik wel erg hard vooruit. Jammer dat ik maandag niet kon trainen, heb ondertussen daardoor wel mijn theorie examen voor mijn auto gehaald. En over 1.5 maand ga ik al op vakantie. Kan dan ook niet trainen. 1 maand daarna ga ik weeeeeer op vakantie haha. Dus kan niet echt aaneengesloten trainen. maar dat maakt niet uit, we hebben het hele jaar nog en de doelen kunnen opgeschroeft worden.
Weet je al wanneer je moet afrijden?Na 15 lessen kan je al geslaagt zijn, maar open daarover anders ff een nieuw topic![]()