Fitness Seller

Race naar de 300Kg

Peiling Peiling Wie denk je dat er gaat winnen

• Totaal stemmers
    41
  • Peiling gesloten .
Ben benieuwd naar de bench.. zit nu ook bij 60..

Bench moet me makkelijk afgaan, zit daar nog te laag in gewicht. Voelde vanmiddag wel een raar steekje in de knie. Ga dus vandaag maar niet voor een pr op de squat van 3x5-82.5, maar ga iets lichter.

wat is de tussenstand?

Mijn toekomstige kind zijn/haar stufie hangs in the balance ;) :)

Zo blijf je bezig imo.

Dan kun je ook net zo goed de lengte van bijvoorbeeld de penis in het verhaal betrekken.

Beetje laten reactie, maar wanneer bijvoorbeeld persoon1 90kg weegt bij 1.90m. en persoon2 80kg bij 1.60m. en je gaat dit vergelijken dan lijkt me dat niet echt goed vergelijkings materiaal, want je kan moeilijk zeggen dat de krachtprestatie's van peroon2 beter zijn, omdat hij lichter is. Maargoed eigenlijk boeit dat er nu niet toe, want ze zijn allemaal ongeveer even lang.

waar blijven de filmpjes van de pr's :P

Ik train via het rippetoe schema. Ik doe dus 3x5. Over een maand ga ik toppen en maak ik filmpjes van mijn 1 rm's. Ondertussen zullen er wel 5 rm filmpjes voorbij komen waarschijnlijk :). Pr's blijf ik hier gewoon posten

• Topic Starter Topic Starter
Ik doe mn best, maar in Clean & Press PRs heb ik hier niks aan :P

Hoe staan de zaken MINO?

Ik heb geld op je in gezet! laat me niet in de steek!

Kga ze allemaal wegblazen bitchesss :D

Wacht maar, jongen... Wacht maar.... ;)

Hoe staan de zaken MINO?

Ik heb geld op je in gezet! laat me niet in de steek!

Blijf steken op de Squat omdat ik echt niet meer dan 70kg de lucht in kan krijgen vanuit de olympic bench, Deadlift niet gedaan in verband met blessure en ben bezig me Bench Press te verbeteren door een afbouwende pyramide te gebruiken, komt goed Seagal. ;)

Heb nog wel geteld 30kg te gaan. :D

Blijf steken op de Squat omdat ik echt niet meer dan 70kg de lucht in kan krijgen vanuit de olympic bench, Deadlift niet gedaan in verband met blessure en ben bezig me Bench Press te verbeteren door een afbouwende pyramide te gebruiken, komt goed Seagal. ;)

Heb nog wel geteld 30kg te gaan. :D

30Kg tot wat? ???

Ow dan weet je nog niet dat we tot een bepaald percentage van BW doen ;)

Hehe inderdaad. Wel een beetje opletten hea minotaures

Bench 1
Squat 1.5
Deadlift 1.8

Terug
Naar boven