MuscleMeat

ramadan 2013

Yasmine, je zegt dat jezelf moslim bent geweest en ook aan de ramadan hebt mee gedaan.
Vraag: heb jij na al die jaren gevast te hebben wat chronisch over gehouden aan het vasten? dus diabetes of iets dergelijks...

Ik stel een gesloten vraag dus die kan alleen met "ja of nee" worden beantwoord.

Het is een debiele vraag. Ongeveer hetzelfde als aan iemand die jaren veel gedronken heeft vragen: heb je iets chronisch overgehouden?

1) Soms merk je helemaal niets van schade die zich later kan manifesteren
2) Het is niet omdat sommige mensen er geen last van ondervinden, dat het daarom gezond wordt.

Zit ik gisteren ff beetje roulette te spelen om tijd te doden, helemaal vol daar en ze serveren ook drinken en eten.
Heb je van die gasten die nemen niet en zeggen: Nee ik heb ramadan.
:roflol:

Het is een debiele vraag. Ongeveer hetzelfde als aan iemand die jaren veel gedronken heeft vragen: heb je iets chronisch overgehouden?

1) Soms merk je helemaal niets van schade die zich later kan manifesteren
2) Het is niet omdat sommige mensen er geen last van ondervinden, dat het daarom gezond wordt.

Ook jij mag vinden wat je wil, ik vind ook wel eens wat.

Ik vind jouw antwoorden debiele antwoorden want wat jij zegt is te vaag om waar te zijn.

Maar goed ik wil je graag begrijpen. dus leg mij dan eens het volgende uit:

Zoals de meeste marokkanen en turken kom ik uit een groot gezin en heb een grote familie.
Mijn moeder bijvoorbeeld is 73 jaar. heeft tig jaren gevast, vergeleken met iemand anders van haar leeftijd heeft zij geen andere of afwijkende mankementen dan iemand die niet vast. Zo ook oudere tantes ooms etc....

Zelf rook en drink ik niet. Dan ga je mij vertellen dat ik slechter bezig door 30 dagen te vasten dan iemand die niet vast maar wel full time rookt en regelmatig drinkt ???

Het is gewoon niet wetenschappenlijk bewezen dat het 100% gezond is, maar ook niet 100% niet gezond.
Tot die tijd kun je er over discusseren tot je een ons weegt....daarom reageer ik ook verder niet meer.

Yasmine, je zegt dat jezelf moslim bent geweest en ook aan de ramadan hebt mee gedaan.
Vraag: heb jij na al die jaren gevast te hebben wat chronisch over gehouden aan het vasten? dus diabetes of iets dergelijks...

Ik stel een gesloten vraag dus die kan alleen met "ja of nee" worden beantwoord.

Ik zei reeds duizend maal dat je geen conclusie kan trekken op basis van de resultaten bij één individu.
Jouw eis tot een ja of neen antwoord getuigt van intellectuele oneerlijkheid.

---------- Post toegevoegd 15 July 2013 om 20:03 ----------

Dan ga je mij vertellen dat ik slechter bezig door 30 dagen te vasten dan iemand die niet vast maar wel full time rookt en regelmatig drinkt ???

Neen, dat zegt niemand. Typische argumentatie van iemand die blind is door zijn geloof.

Ook jij mag vinden wat je wil, ik vind ook wel eens wat.

Ik vind jouw antwoorden debiele antwoorden want wat jij zegt is te vaag om waar te zijn.

Maar goed ik wil je graag begrijpen. dus leg mij dan eens het volgende uit:

Zoals de meeste marokkanen en turken kom ik uit een groot gezin en heb een grote familie.
Mijn moeder bijvoorbeeld is 73 jaar. heeft tig jaren gevast, vergeleken met iemand anders van haar leeftijd heeft zij geen andere of afwijkende mankementen dan iemand die niet vast. Zo ook oudere tantes ooms etc....

Zelf rook en drink ik niet. Dan ga je mij vertellen dat ik slechter bezig door 30 dagen te vasten dan iemand die niet vast maar wel full time rookt en regelmatig drinkt ???

Het is gewoon niet wetenschappenlijk bewezen dat het 100% gezond is, maar ook niet 100% niet gezond.
Tot die tijd kun je er over discusseren tot je een ons weegt....daarom reageer ik ook verder niet meer.

Er zijn ook mensen die heel hun leven roken en 90 jaar oud worden. Dat bewijst volgens jou dat roken gezond is? Zelfs de basis van het logisch argumenteren ontbreekt bij jou. Misschien maar beter dat je niet verder reageert.

Het is ook onmogelijk om normaal advies te geven aan een bende religieuze idioten :).

wat een haat!! Jij gelooft niet, vind ik prima maar daarom vind ik je nog geen idioot.
Ik val verder niemand lastig met mijn geloof en niemand heeft last van mij.

Laten we ieder maar in zijn waarde laten. leven en laten leven.

---------- Post toegevoegd 15 July 2013 om 22:07 ----------

Ik zei reeds duizend maal dat je geen conclusie kan trekken op basis van de resultaten bij één individu.
Jouw eis tot een ja of neen antwoord getuigt van intellectuele oneerlijkheid.

---------- Post toegevoegd 15 July 2013 om 20:03 ----------

Neen, dat zegt niemand. Typische argumentatie van iemand die blind is door zijn geloof.

Blind door mijn geloof? nee, want dat zou betekenen dat ik geen respect heb voor andere geloven en dat heb ik juist wel. iedereen moet geloven wat ie wil of niet.

Nu ga je vast weer een woordenboek erbij pakken en met moeilijke woorden strooien om intelligent over te komen :)

Succes

Er zijn ook mensen die heel hun leven roken en 90 jaar oud worden. Dat bewijst volgens jou dat roken gezond is? Zelfs de basis van het logisch argumenteren ontbreekt bij jou. Misschien maar beter dat je niet verder reageert.
Beetje inherent aan religieuzen.

I LOOOVEEE ramadan :heart: Gym is lekker leeg ALLLLL DAAAYYYY LOOOOONG!! :cool:

wat een haat!! Jij gelooft niet, vind ik prima maar daarom vind ik je nog geen idioot.
Ik val verder niemand lastig met mijn geloof en niemand heeft last van mij.

Laten we ieder maar in zijn waarde laten. leven en laten leven.

---------- Post toegevoegd 15 July 2013 om 22:07 ----------

Blind door mijn geloof? nee, want dat zou betekenen dat ik geen respect heb voor andere geloven en dat heb ik juist wel. iedereen moet geloven wat ie wil of niet.

Nu ga je vast weer een woordenboek erbij pakken en met moeilijke woorden strooien om intelligent over te komen :)

Succes

Waar heb ik moeilijke woorden gebruikt?
Het is trouwens niet omdat men respect heeft voor andere religies dat je daardoor niet blind bent door je eigen geloof. Ik was zelf ook een zeer overtuigde moslim maar had respect voor alle andere religies.

Wacht maar tot de ramadan voorbij is, elke plaatsje in de gym zal bezet zijn homie, en jij maar je kast opvreten, i loooooooooove it

Tot die tijd is zomer in NL al bijna voorbij :p Dus al die beach boys gaan gelijk uitschrijven. So win-win :p
Plus het is altijd rustig tot 2-3 uur, ze komen met zn allen tussen 7 en 10 meestal :cool:

Waar heb ik moeilijke woorden gebruikt?
Het is trouwens niet omdat men respect heeft voor andere religies dat je daardoor niet blind bent door je eigen geloof. Ik was zelf ook een zeer overtuigde moslim maar had respect voor alle andere religies.

Na ja, we kunnen discussieren tot we een ons wegen maar een ieder heeft er zijn eigen mening over en dat is prima.

We kunnen het niet allemaal eens zijn met elkaar. We agree to disagree!

lol allemaal belgen

gaat niet eens meer over advies dit..

Terug
Naar boven