Ahmados
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 63
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mijn lieve god, hoe vaak moet het gezegd worden dat er verschillende vormen van vasten zijn, en dat de manier van vasten tijdens de ramadan zeer schadelijk is voor de gezondheid, zeker als men in de zomer meer dan 19 a 20 uur zonder water en eten moet. De geneeskunde is daar heel duidelijk in en de wetenschappelijke bewijzen legio!!!!!
Je kakelt aan 1 stuk door onzin man. Je post alleen maar bullshit zonder enige onderzoeken of iets dergelijks. Ga eerst kennis opdoen voordat je uitspraken gaat posten. Ramadan slecht voor de gezondheid? Dit is het 2e jaar waarin ik gewoon door train in de Ramadan en ik verander helemaal niets aan mijn training. Desondanks ga ik toch lekker vooruit met mijn gewichten. Dat komt zeker ook doordat de Ramadan slecht is voor mijn gezondheid of niet?
En wat betreft werken, ik voel mij gewoon prima en doe mijn werk nog steeds zo goed als altijd. Heb ook nog niemand horen zeggen dat ze het opeens zwaar hebben op het werk door de Ramadan. Zeikerds zullen er altijd zijn maar dat zijn dan mensen die om alles zeiken.
OT
Tip voor de mensen die wel gewoon vasten en willen door trainen: Gewoon door trainen zoals je dat altijd doet en hou het IF-protocol aan. Heb vorig jaar geen 1 gram ingeleverd terwijl ik gewoon droger ben geworden.
Helemaal vergeten dat je ook niet mag drinkenMijn lieve god, hoe vaak moet het gezegd worden dat er verschillende vormen van vasten zijn, en dat de manier van vasten tijdens de ramadan zeer schadelijk is voor de gezondheid, zeker als men in de zomer meer dan 19 a 20 uur zonder water en eten moet. De geneeskunde is daar heel duidelijk in en de wetenschappelijke bewijzen legio!!!!!

ik heb hier onderzoeken en resultaten genoeg gepost. Leer eens lezen zou ik zeggen. Als je zaken als de ramadan analyseert moet je niet naar jezelf kijken, want dat is statistisch irrelevant en insignificant. Je moet naar de grote cijfers kijken en die tonen een extreem verhoogde kans op uitdroging, diabetes, vergiftiging van het lichaam daar de nieren niet meer hun werk kunnen doen...
En dude, ik heb jaren meegedaan aan de ramadan, toen ik nog zeer praktiserend moslim was en al mijn toenmalige werkende moslimvrienden zeiden ook dat het zwaar was. Zoals altijd, zoals de meeste moslims, verdedig je je geloof blindelings. Open your eyes, open your mind. Ik raad je Christopher Hitchens aan.
Gegrilde kippenborst en gerst soep en tomaten salade, en jij?
---------- Post toegevoegd 11 July 2013 om 20:01 ----------
K train dit maand gewoon niet mee, geef je energie liever aan gebed
Says the e-statter
Waar zijn die onderzoeken, zeker getest op 2 mensen jij en je dikke moeder?

Says the e-statter
Waar zijn die onderzoeken, zeker getest op 2 mensen jij en je dikke moeder?
---------- Post toegevoegd 12 July 2013 om 01:03 ----------
Ik train heavy as fuark ik eet dan bij etenstijd veel vlees rijst 5 liter water liter melk 10 eitjes broodjes ens zit te cutten
Mooie moslim ben jij, mijn moeder uitschelden. Veel hassanath verdien je daar zeker niet mee. En dit tijdens de ramadan. Nice. By the way, mijn moeder heeft drie keer terugkerende kanker overwonnen, en was graatmager. Ik zzou het dus appreciëren indien je dergelijke low blows voor jezelf houdt.
Ik heb links genoeg gepost, je moet ze natuurlijk wel willen lezen, nietwaar. Dat is net het probleem bij veel moslims: als ze weten dat bepaalde info hen zou kunnen doen twijfelen aan hun geloof, dan nemen ze het risico niet en lezen ze de info niet. Want dat is de duivel die hen van het rechte pad wil houden.

Ik weet dat het geen zin heeft hen trachten te overtuigen. De verandering moet vanuit hen zelf komen. Maar toch kan ik de argumenten niet voor mezelf houden. Vergelijk het met de eerste atheisten op deze aarde die geleidelijkaan toch sommige mensen aan het denken brachten. HAd men hen toen gezegd: ah, atheist, laat ze toch maar geloven", dan zaten we nu nog steeds opgescheept met een middeleeuwse theocratie.Yasmine, waarom probeer je het nog? Als zij in die onzin willen geloven, laat ze dan maar. Je kunt je tijd wel beter besteden toch?ik zou t opgeven
Ik weet dat het geen zin heeft hen trachten te overtuigen. De verandering moet vanuit hen zelf komen. Maar toch kan ik de argumenten niet voor mezelf houden. Vergelijk het met de eerste atheisten op deze aarde die geleidelijkaan toch sommige mensen aan het denken brachten. HAd men hen toen gezegd: ah, atheist, laat ze toch maar geloven", dan zaten we nu nog steeds opgescheept met een middeleeuwse theocratie.
al snap ik je beredenering wel dat je het niet kan laten 
Vind het juist goed dat hij het zegt en het probeert, vind hem op veel dingen wel gelijk hebben.Yasmine, waarom probeer je het nog? Als zij in die onzin willen geloven, laat ze dan maar. Je kunt je tijd wel beter besteden toch?ik zou t opgeven