xROCKx
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 100
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee, niet uit af te leiden. Overigens heb je ooit toegegeven dat je islamitisch bent geweest. Je zou dus op een ander geloof gestapt kunnen zijn. Gezien je postgeschiedenis dacht ik dat je posts hier puur sarcastisch waren.
Sorry hoor, phaggot. Mentaliteit van een k*tpuber hedde gij zeg.
Nee, niet uit af te leiden. Overigens heb je ooit toegegeven dat je islamitisch bent geweest. Je zou dus op een ander geloof gestapt kunnen zijn. Gezien je postgeschiedenis dacht ik dat je posts hier puur sarcastisch waren.

PS: één der belangrijkste redenen die me mijn geloof deden verliezen was het zogezegd bestaan van de hel. Mensen die dus niet in god geloven zouden voor eeuwig en altijd branden in de hel. Ik dacht toen: dit kan toch niet. Verbrand je maar eens aan een lucifer, en je schreeuwt het al uit van de pijn. En dus zou een atheist die heel zijn leven goede werken doet in Somalië eeuwig branden? Absurd. Een god die zo kleingeestig is dat we onvoorwaardelijk in hem moeten geloven, zonder dat er bewijs is, kan geen god zijn.
En dan heb je nog het scheppingsverhaal en alle bewijzen uit de wetenschap die dit absurd verhaal tegenspreken.
Dus ik hoop dat steeds meer moslims de moed krijgen hun religie op zij te zetten. In Marokko zag ik een enorme omwenteling; Tijdens de revolutie in Egypte zag je dat de "muslim brotherhood" de betoging wou kapen door de micro te nemen, maar iedereen zag op televisie hoe de bevolking zich tegen hen keerde; Er zijn veel moslims die dankzij hun religie zeer mooie daden stellen, en ook veel sterkte uit hun religie putten, maar dat weegt niet op tegen het vele lijden dat religie met zich meebrengt. Veel mensen die niet mochten huwen omdat ze niet dezelfde religie aanhingen.
Nee, niet uit af te leiden. Overigens heb je ooit toegegeven dat je islamitisch bent geweest. Je zou dus op een ander geloof gestapt kunnen zijn. Gezien je postgeschiedenis dacht ik dat je posts hier (= in dit topic) puur sarcastisch waren.
Ik zal mijzelf ook even citeren. Zal er gelijk even bij vermelden dat ik jouw log niet volg en niet al jouw posts heb gelezen. Vooral de posts buiten onze discussies om, heb ik niet gelezen. En vanaf nu ga ik niets meer van je lezen.
TS vroeg zich af hoe de mensen die vasten dit combineren met bb...dus ga even ergens anders spelen met jullie kinderachtig welles - nietes gedoe...

Jij ook, je reageerde net echt heel dom. Jij bent echt een ****ing narcist jongen, jammer dat je je post alweer ge-edit hebt. Iedereen maar dom noemen en zeggen dat ze begrijpend moeten leren lezenJe bent een loser yasmine. En je hebt mijn vragen over de islam nooit beantwoord.
(tip). Ieder geval wat ik doe is een schema maken met om de 2uur eten beginnen met snelle eiwitten carbs en lekker hoog in kcal. trainen kan denk aan genoeg drinken en neem voor het slapen langzame bronnen
Niks zieliger dan geloven in een denkbeeldige omnipotente entiteit hihi.wat een reacties zoo zie je hoe zielig mensen zijn en de meeste hebben een fysiek van (shit)haha verdiep je even op wat andere pages waar je miss wat kan leren(tip). Ieder geval wat ik doe is een schema maken met om de 2uur eten beginnen met snelle eiwitten carbs en lekker hoog in kcal. trainen kan denk aan genoeg drinken en neem voor het slapen langzame bronnen
![]()
wat een reacties zoo zie je hoe zielig mensen zijn en de meeste hebben een fysiek van (shit)haha verdiep je even op wat andere pages waar je miss wat kan leren(tip). Ieder geval wat ik doe is een schema maken met om de 2uur eten beginnen met snelle eiwitten carbs en lekker hoog in kcal. trainen kan denk aan genoeg drinken en neem voor het slapen langzame bronnen
![]()
Ramadan is nog iets anders dan IF. Devote moslims eten en drinken niet van zonsopgang tot zonsondergang. Niet alleen valt ramadan dit jaar in een periode met enorm veel daglicht (en gelukkig in onze contreien geen te warm weer) waardoor je makkelijk uitgedroogd raakt door lange tijd niet te drinken, het wordt ook moeilijker om je training in je feeding window te laten vallen. Mensen die de ramadan doen, zeker dit jaar en elk jaar waarin het in de zomer vallen, en het strikt willen doen kunnen best hun training wat milderen en voeding sterk aanpassen. Zeker voor werkende moslims is dit geen te beste tijd van het jaar om vlotte gains te maken.

Gewoon niet vasten. Hier in het Westen, waar de vasten soms bijna 19 uur duurt, is vasten enorm ongezond.
ALs ik me niet vergis zijn er zelf islamitische "geleerden" die zeggen dat je zo lang niet mag vasten en het gemiddelde nemen, en dat zou nooit langer zijn dan 12 a 14 uur; ALs ik eens zin heb, zal ik dat nog eens proberen opzoeken.

Ramadan is nog iets anders dan IF. Devote moslims eten en drinken niet van zonsopgang tot zonsondergang. Niet alleen valt ramadan dit jaar in een periode met enorm veel daglicht (en gelukkig in onze contreien geen te warm weer) waardoor je makkelijk uitgedroogd raakt door lange tijd niet te drinken, het wordt ook moeilijker om je training in je feeding window te laten vallen. Mensen die de ramadan doen, zeker dit jaar en elk jaar waarin het in de zomer vallen, en het strikt willen doen kunnen best hun training wat milderen en voeding sterk aanpassen. Zeker voor werkende moslims is dit geen te beste tijd van het jaar om vlotte gains te maken.
Wat zal het heerlijk rustig zijn bij mij in de gym naast de moskee![]()

Gewoon niet vasten. Hier in het Westen, waar de vasten soms bijna 19 uur duurt, is vasten enorm ongezond.
ALs ik me niet vergis zijn er zelf islamitische "geleerden" die zeggen dat je zo lang niet mag vasten en het gemiddelde nemen, en dat zou nooit langer zijn dan 12 a 14 uur; ALs ik eens zin heb, zal ik dat nog eens proberen opzoeken.

Vasten is juist WEL goed om te doen er zijn heel veel voordelen bij zoek dat maar eens op en verdiep je daarin in plaats van BS te vertellen.