Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De Europsese waarden en normen zijn gebaseerd op ons christelijk verleden. Deze waarden zijn dezelfde als de waarden in de Islam.
of je het nu wil of niet, je ouders D., hebben je opgevoed met christelijke waarden. Daar kan j niet onderuit. Of denk je nu echt dat je geboren wordt met de eigenschap: eerlijkheid, naastenliefde,...
1. Geloof is dus overbodig, waarom zou je er begrip voor willen hebben? Geloven in fabeltjes en slechte verhalen is ronduit kinderachtig. Ik heb geen respect voor "geloof" en het uitoefenen daarvan
2. Inderdaad, vergeet er niet bij te vermelden dat die allochtonen ook op oude vrouwtjes spugen. En dat zijn ook moslims! Maar stoppen ze ermee als je hun geloof afpakt?
3. Ok.
1. ben blij dat je toegeeft dat je geen respect hebt voor andermands overtuiging.. die niert het zelfde is als die van jouw.
voor mij is het geloven dat we van apen afstaan nog belachelijker.. ik kan me niet voorstellen dat mensen denken dat dit allemaal is onstaan aan de hand van een TOEVAL:/... kijk eens hoe perfect de menselijke lichaam en dieren zijn geschapen.. alles heeft een nutmaar goed.. ik heb er respect voor als je dat wilt geloven dan doe je dat. ookal ben ik er niet mee eens
2. dan word het mischien zelfs erger?... beter zorgen dat ze hun geloof beter kunnen leren en praktiseren.. en de goede eigenschappen ervan meenemen..
Whatever dude. Alsof we zonder geloof niet wisten wat goed en kwaad is.
Geen respect voor ouderen heeft niet te maken met geloof, maar met cultuur!
1-0
1. Geloof is dus overbodig, waarom zou je er begrip voor willen hebben? Geloven in fabeltjes en slechte verhalen is ronduit kinderachtig. Ik heb geen respect voor "geloof" en het uitoefenen daarvan
2. Inderdaad, vergeet er niet bij te vermelden dat die allochtonen ook op oude vrouwtjes spugen. En dat zijn ook moslims! Maar stoppen ze ermee als je hun geloof afpakt?
3. Ok.
1. ben blij dat je toegeeft dat je geen respect hebt voor andermands overtuiging.. die niert het zelfde is als die van jouw.
voor mij is het geloven dat we van apen afstaan nog belachelijker.. ik kan me niet voorstellen dat mensen denken dat dit allemaal is onstaan aan de hand van een TOEVAL:/... kijk eens hoe perfect de menselijke lichaam en dieren zijn geschapen.. alles heeft een nutmaar goed.. ik heb er respect voor als je dat wilt geloven dan doe je dat. ookal ben ik er niet mee eens
2. dan word het mischien zelfs erger?... beter zorgen dat ze hun geloof beter kunnen leren en praktiseren.. en de goede eigenschappen ervan meenemen..
Ik pik er even een stukje tussenuit Mensen perfect
En je zou je geloof in je eigen tijd moeten prakiseren, maar dat is mijn mening.
Val mij er niet mee lastig zeg
En wordt het nu tijd om geloof stukje bij beetje af te schaffen, maar goed dat is weer een andere discussie.
ik denk juist van niet, want als je eens goed naar de wereld kijkt, worden steeds meer mensen ongelovig. maar de criminaliteit en moord gaat steeds hoger..
ik denk juist van niet, want als je eens goed naar de wereld kijkt, worden steeds meer mensen ongelovig. maar de criminaliteit en moord gaat steeds hoger..
En die landen met veel gelovigen moorden ze elkaar niet uit?
dat is een hele andere onderwerp...m.a.w criminaliteit en niet geloven zijn gerelateerd aan elkaar.
O ja wat je net zei he over dat je niet kan geloven dat mensen van apen afstammen, meen je dat serieus?
edit, je meent dit dus serieus. hahahahahahaahahahahaahahahahahaah sukkel.
nee we zijn gewoon zo op de aarde geplant door god/ allah/ jezus/ boedha
en weer een bewijs dat een mens sommige eigenschappen niet vanzichzelf heeft
of jij bent een slechte mens als het aan D. lag..
dat is wat we missen..en weer een bewijs dat een mens sommige eigenschappen niet vanzichzelf heeft
of jij bent een slechte mens als het aan D. lag..
zoals ik al zei,, gebrek aan respect en begripdat is wat we missen..
PS:had het over de menselijke lichaam. niet de mens.. want welk mens is nou perfect..
maar het lichaam, hoe het functioneert hoe het inelkaar zit, alles is zo precies en perfect.. bijna ongelovelijk..
EVOLUTIE maestro zo noemen we dat hier in het Westen,
en nogmaals gebrek en begrip moet je verdienen dat krijg je hier niet zomaar.
ow? sinds wanneer moet dat dan. ik vind dat je respect niet hoeft te verdienen mits je een keer verkeerds heb gedaan ofzo, waardoor je je respect weer terug moet verdienen..
en respect hebben voor ander mans overtuiging over hoe de mens is onstaan moet je nu ook al verdienen?.. jij lacht me uit en je noemt me een sukkel, door welke reden ben je me zo erg gaan disrespecteren?
Omdat het moslim-geloof dit land niet eigen is en alleen aan ons wordt opgedrongen, maak duidelijk wat het zo mooi maakt dat 'wij' er respect voor moeten opbrengen. Waarop baseer jij dat het moslim-geloof zoveel beter is dan de standaarden waaraan wij vasthouden binnen onze cultuur?
Weet je, 1500 jaar geleden was het christelijk geloof ook niet ons geloof.
Hoelang moet een geloof aanwezig zijn binnen een bepaald territorium om "eigen" aan dit territorium te worden beschouwd?
Ik heb een verrassing voor iedereen die denkt dat de Nederlandse cultuur 100 % is puur lokaal is. Elke cultuur is een resultaat van 1000000 den jaren evolutie en interactie met andere culturen. "culturen zijn hybriden", zegt men in de sociologie en antropologie.
De islam zal niet verdwijnen uit Europa; Gelijdelijkaan zal de islamitische cultuur zich vermengen met de Nederlandse en zullen ze elementen van elkaar overnemen, tot op een dag niemand nog goed weet welke element van wie het eerste was.
Wie weet heden ten dage nog welke culturen ons hebben beïnvloed!?
Het heeft gewoon een beetje tijd nodig. Het gaat allemaal sneller dan vroeger en daarom zijn er wat groeipijnen. De veranderingen die vroeger over vier generaties heen gingen gebeuren nu binnen 10 jaar waardoor mensen zich bedreigd voelen in hun identiteit.
Zwarten hebben in Amerika ook moeten vechten tegen racisme en vooroordelen. Nog steeds maar nu zijn ze gelukkig al een heel stap verder. Zo ver al dat ze zegge: "arabs are the new n**ga's of America".
n*gers zorgen in amerika anders ook alleen maar voor entertainment en criminaliteit.
Ja maar sommige dingen moeten wel zwart-wit gezien worden, net als het dragen van burka's dat wordt wel toegelaten of niet. En aangezien het niet binnen de Nederlandse cultuur past ben ik er op tegen. Ik denk dat vele moslims dit zullen zien als een belediging van hun geloof.. dit omdat zij namelijk alles wat niet volgens hun zin gaat als een belediging zien.. zo komen we weer terug op het feit dat ze zo vreselijk snel op hun teentjes zijn getrapt