AndroidHealthClinic

Ramadan....last van?

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dus het is nu eigenlijk rechtvaardig als ik nu naar buiten ga om een paar moskeeen in de brand te steken? Blijkbaar vinden zij dat heel normaal als iemand aan de andere kant van de wereld wat roept.

In Nederland vonden heel veel Nederlanders het normaal om moskeen in brand te steken na de dood op Theo van Gogh. Spreek ik dan meteen over de "westerse wereld" of "De nederlanders" wanneer ik eigelijk doel op een extreme groep? Nee, dat doe ik niet en dat zou jij ook niet moeten doen. Iedere groep heeft extremen, zo ook Moslims. Accepteren? Nee. Generaliseren? Nee.
 
Mja wat je ook doet of zegt, mijn stem blijft voor Vlaams Belang :D
Eigen volk eerst vind ik dat elk land moet hebben als moto, of het nu Belgie, Nederland of Marokko is...
Trots!

Omdat Godwins Law al een tijdje niet voorbij is gekomen, dat vonden ze een jaartje of 70 geleden ook.
 
Mja wat je ook doet of zegt, mijn stem blijft voor Vlaams Belang
Eigen volk eerst vind ik dat elk land moet hebben als moto, of het nu Belgie, Nederland of Marokko is...
Trots!

Vlaams Belang drijft de groepen slechts verder uit elkaar. In het gunstigste geval bedoelen ze het niet zo, maar het is wel zo en dat ziet elk logisch denkend mens. Hetzelfde geld voor Wilders. Mensen die hem steunen zijn te egocentrisch bezig en vergeten te kijken naar het grotere plaatje. Gelukkig is de meerderheid van de Nederlandse bevolking dat niet.
 
In Nederland vonden heel veel Nederlanders het normaal om moskeen in brand te steken na de dood op Theo van Gogh. Spreek ik dan meteen over de "westerse wereld" of "De nederlanders" wanneer ik eigelijk doel op een extreme groep? Nee, dat doe ik niet en dat zou jij ook niet moeten doen. Iedere groep heeft extremen, zo ook Moslims. Accepteren? Nee. Generaliseren? Nee.

Dat is absoluut geen vergelijken. Als er ook maar 1 boerelul iets slechts roept op tv over de Islam, worden meteen in 30 landen kerken in de fik gestoken en moeten alle westerlingen dood. Dát is het probleem, als er iets over het Christendom wordt gezegd wat niet kan, wordt dat een beetje onder tafel geschoven en wordt het vervolgens uitgepraat. Als er ook maar iets over de Islam gezegd wordt, worden er áltijd meteen doodsbedreigingen geuit en wordt er meteen aktie ondernomen. Als hier in Nederland een allochtoon zegt dat hij een hekel heeft aan Nederlanders, wordt het vaak gezien als het gevolg van een slechte jeugd, een opvoeding in een slechte buurt en weet ik niet wat, maar als een Nederlander zegt dat hij het niet eens is met de Islam, moet hij vervolgens 24/7 met bodyguards om zich heen lopen omdat hij met de dood wordt bedreigd, en blijkbaar vindt iedereen dat nog doodnormaal ook.
 
Dat is absoluut geen vergelijken. Als er ook maar 1 boerelul iets slechts roept op tv over de Islam, worden meteen in 30 landen kerken in de fik gestoken en moeten alle westerlingen dood. Dát is het probleem, als er iets over het Christendom wordt gezegd wat niet kan, wordt dat een beetje onder tafel geschoven en wordt het vervolgens uitgepraat. Als er ook maar iets over de Islam gezegd wordt, worden er áltijd meteen doodsbedreigingen geuit en wordt er meteen aktie ondernomen. Als hier in Nederland een allochtoon zegt dat hij een hekel heeft aan Nederlanders, wordt het vaak gezien als het gevolg van een slechte jeugd, een opvoeding in een slechte buurt en weet ik niet wat, maar als een Nederlander zegt dat hij het niet eens is met de Islam, moet hij vervolgens 24/7 met bodyguards om zich heen lopen omdat hij met de dood wordt bedreigd, en blijkbaar vindt iedereen dat nog doodnormaal ook.

Ik snap je gedachtengang maar deze is totaal niet realistisch. Er zijn enkele Moslims die hoge functies hebben en aandachtsgeil zijn en moord en brand roepen bij het minst of geringste. Dat de Paus ook niet bepaald op zijn mondje gevallen is doet daar weinig aan af.
Je moet hier alleen niet je wereldbeeld op baseren. Het zijn enkelingen die veel media aandacht krijgen en jou wereldbeeld beinvloeden op een logische manier.

Ik zelf was op 11-9 aan het fietsen door mijn stad en kwam feestende moslims tegen. Feestend zoals ik nog nooit mensen heb zien feesten, hemelsblij leken zij. Later ontdekte ik dat dit kwam door de aanslagen op de VS. Het liefst pak ik op zo'n moment een geweer en schiet al die honden neer, dit zijn emoties en zijn logisch. Daarna heb ik vaak gepraat met een heleboel andere moslims uit mijn stad die duidelijk ook grote afkeer hebben van deze groep. Deze groep feestende mensen, een stuk of 50, kunnen mijn beeld over Moslims in zijn algemeenheid gemakkelijk bepalen. Probeer alleen verder te kijken dan je neus lang is.
 
Overal hoorde je berichten uit de wereld dat de paus dood zou moeten, aanslagen zouden moeten worden gepleegd om deze man en zijn volgelingen dood te maken.

Overal? Nou , dan hoorde je meer dan mij!
En de paus, die is de stadswachter van God op aarde en vertegenwoordigd alle katholieken.
de paus heeft adviseurs. Hij had beter moeten weten en de media had niet alleen het citaat moeten publiceren maar de hele context.
 
Juist ja. Zelfs koningen en regeringen hebben een protestbrief naar de paus gestuurd.

Even zomaar wat grepen:

Een Iraakse verzetsgroep, Jaich al-Moedjahedin, ...
e heel logisch: je spreekt over konignen en regereingen en dan citeer je een iraakse verzetgroep. heel representatief voor de hele moslimgemeenschap.
 
Dat is absoluut geen vergelijken. Als er ook maar 1 boerelul iets slechts roept op tv over de Islam, worden meteen in 30 landen kerken in de fik gestoken en moeten alle westerlingen dood.
dat is niet waar en de paus is tevens niet zomaar eender welke boerenlul he.
 
Ik snap je gedachtengang maar deze is totaal niet realistisch. Er zijn enkele Moslims die hoge functies hebben en aandachtsgeil zijn en moord en brand roepen bij het minst of geringste. Dat de Paus ook niet bepaald op zijn mondje gevallen is doet daar weinig aan af.
Je moet hier alleen niet je wereldbeeld op baseren. Het zijn enkelingen die veel media aandacht krijgen en jou wereldbeeld beinvloeden op een logische manier.

Ik zelf was op 11-9 aan het fietsen door mijn stad en kwam feestende moslims tegen. Feestend zoals ik nog nooit mensen heb zien feesten, hemelsblij leken zij. Later ontdekte ik dat dit kwam door de aanslagen op de VS. Het liefst pak ik op zo'n moment een geweer en schiet al die honden neer, dit zijn emoties en zijn logisch. Daarna heb ik vaak gepraat met een heleboel andere moslims uit mijn stad die duidelijk ook grote afkeer hebben van deze groep. Deze groep feestende mensen, een stuk of 50, kunnen mijn beeld over Moslims in zijn algemeenheid gemakkelijk bepalen. Probeer alleen verder te kijken dan je neus lang is.

Vaak blijkt wel dat het juist de jongere groep is die staan te feesten en te dansen als dit soort dingen gebeuren. En dit zijn nou net de jongeren die het hier ábsoluut niet zwaar hebben, en dát begrijp ik niet. Dit land en de westerse wereld hebben die jongens alles gegeven wat ze hebben, en wat krijgen we er voor terug, feest als er terreuraanslagen worden gepleegd? Zonder Nederland waren het waarschijnlijk geitenherders ergens op een berg geweest, maar ze zijn welkom in Nederland, ze krijgen alles op een presenteerblaadje aangenomen, ze hoeven het alleen maar op te rapen, maar het gebeurt gewoon niet.

Gister bij het tv-programma "De wereld draait door" was er een stuk over 2 Nederlandse dames die een boek hebben geschreven. Om dit boek te schrijven hebben de 2 dames zich voorgedaan als Moslimse vrouwen, die een moslim man thuis hadden en zich tot de Islam bekeert hebben. Ze hebben "undercover" bijeenkomsten meegemaakt van groepen Moslims die bij elkaar kwamen, en velen hadden het erover dat ze het liefst vandaag nog aanslagen in Nederland wilden plegen. Zelfs jongeren op straat die ze aanspraken zeiden dat ze graag aanslagen in Nederland wilden gaan plegen. Als zelfs de simpele allochtonen die je op de hoek van de straat ziet dat denken, begin ik me zorgen te maken over de allochtonen die écht de middelen hier in Nederland hebben om aanslagen te plegen. Nederland komt steeds meer in de ban van terreur, steeds meer jongere moslims radicaliseren, en waarom? Hier in dit land hebben ze alle mogelijkheden die ze hebben, maar ze kiezen ervoor om ze niet te pakken.
 
e heel logisch: je spreekt over konignen en regereingen en dan citeer je een iraakse verzetgroep. heel representatief voor de hele moslimgemeenschap.

De lezing van Benedictus riep hevige reacties op uit de hele islamitische wereld. In een reactie van het Vaticaan van 16 september 2006 liet de paus weten dat hij met zijn uitspraak de moslims niet had willen beledigen. Hij wilde juist een openhartige en respectvolle dialoog op gang brengen.

De Marokaanse ambassadeur Ali Achour in het Vaticaan wordt vanaf 17 september voor overleg teruggeroepen uit Vaticaanstad op zeer uitdrukkelijk verzoek van koning Mohammed VI. Eerder had de Marokkaanse koning reeds een protestbrief aan de paus gericht. Over de inhoud van dat schrijven is niets bekend.

-----------------------------------------------------------------

Deze verhandeling heeft overal ter wereld de woede gewekt van moslims - zie bijvoorbeeld berichten hierover van Reuters, CNSNEWS, Deutsche Welle, en DPA. Het parlement van Pakistan heeft de paus opgeroepen terug te komen op zijn woorden.

---------------------------------------------------------------------

Alsjeblieft.
 
Durf je dit te verkondigen op een Nederlands forum?
Gozer; gasten als jouw moeten ze met 100'en tegelijk op de brandstapel gooien, jij hoeft hier helemaal nix!
Discussei in je eigen land hoef je helemaal niet te proberen over dit soort politieke onderwerpen, dan hadden 20 mensen om je heen je al kapot gegooid met bakstenen............zoals dat ook normaal is bij sommige vrouwen daar


Pak de boot en sodemieter aub snel naar je bananenrepubliek en zoek daar een fatsoenlijk leven achterlijke radicale klotevent :mad:


LOL.. je kon geen antwoord vinden en word je maar boos? aaah..

1, ik durf het juist te zeggen omdat dit een nederlandse forum is.. vrijheid van meningsuiting, dat je er niet mee eens bent is een andere verhaal..
2. ik ben geen vrouw, en een discussie in me eige land mag helaas niet, hoewel er word gezegd dat het democratisch is, maarja het is niet de enige land. sommige discussies mag je hier ook niet meer voeren of je word ergens uit gekicked.. of in frankrijk duitsland..
3. bananen republiek? weet je wel uit welke land ik kom? ons land heeft in het verleden meer bereikt dan nederland ooit zal doen..


ik snap niet waarom je sommige woorden heb benadrukt.. met 'jouw soort' bedoelde ik niet nedelanders of autochtonen in het algemeen;)
 
De lezing van Benedictus riep hevige reacties op uit de hele islamitische wereld. In een reactie van het Vaticaan van 16 september 2006 liet de paus weten dat hij met zijn uitspraak de moslims niet had willen beledigen. Hij wilde juist een openhartige en respectvolle dialoog op gang brengen.

De Marokaanse ambassadeur Ali Achour in het Vaticaan wordt vanaf 17 september voor overleg teruggeroepen uit Vaticaanstad op zeer uitdrukkelijk verzoek van koning Mohammed VI. Eerder had de Marokkaanse koning reeds een protestbrief aan de paus gericht. Over de inhoud van dat schrijven is niets bekend.

-----------------------------------------------------------------

Deze verhandeling heeft overal ter wereld de woede gewekt van moslims - zie bijvoorbeeld berichten hierover van Reuters, CNSNEWS, Deutsche Welle, en DPA. Het parlement van Pakistan heeft de paus opgeroepen terug te komen op zijn woorden.

---------------------------------------------------------------------

Alsjeblieft.

ja ze voelden zich beledigd en regereingsleiders vroegen excuses maar ga nou niet gaan zeggen dat "overal ter wereld werd opgeroepen om de christenen uit te moorden" louter omdat een Iraakse verzegsgroep zoiets riep.
 
Vaak blijkt wel dat het juist de jongere groep is die staan te feesten en te dansen als dit soort dingen gebeuren. En dit zijn nou net de jongeren die het hier ábsoluut niet zwaar hebben, en dát begrijp ik niet. Dit land en de westerse wereld hebben die jongens alles gegeven wat ze hebben, en wat krijgen we er voor terug, feest als er terreuraanslagen worden gepleegd? Zonder Nederland waren het waarschijnlijk geitenherders ergens op een berg geweest, maar ze zijn welkom in Nederland, ze krijgen alles op een presenteerblaadje aangenomen, ze hoeven het alleen maar op te rapen, maar het gebeurt gewoon niet.

Hebben wij Nederlanders hen behandeld als medelanders? Hebben wij moeite getoond om onze gasten niet alleen te verwelkomen, maar te begeleiden om bijvoorbeeld onze normen en waarden te leren?
Wij hebben ze hier heen gehaald puur uit economisch belang. We halen ze, hebben we ze niet meer nodig, dan gaan ze weg. Toen ze bleven werden ze genegeerd en hebben zij zich onafhankelijk van ons land ontwikkeld. Geen wonder dat zij volgens ons nog niet geheel aangepast zijn. Ze zijn dankbaar voor het geld, zoals wij dankbaar waren voor het vuile werk dat zij konden opknappen. Nu moeten wij echter verder kijken en i.p.v. de groepen uit elkaar te drijven, deze naar elkaar toe te brengen. Jou beeld staat dit echter in de weg.

Gister bij het tv-programma "De wereld draait door" was er een stuk over 2 Nederlandse dames die een boek hebben geschreven. Om dit boek te schrijven hebben de 2 dames zich voorgedaan als Moslimse vrouwen, die een moslim man thuis hadden en zich tot de Islam bekeert hebben. Ze hebben "undercover" bijeenkomsten meegemaakt van groepen Moslims die bij elkaar kwamen, en velen hadden het erover dat ze het liefst vandaag nog aanslagen in Nederland wilden plegen. Zelfs jongeren op straat die ze aanspraken zeiden dat ze graag aanslagen in Nederland wilden gaan plegen. Als zelfs de simpele allochtonen die je op de hoek van de straat ziet dat denken, begin ik me zorgen te maken over de allochtonen die écht de middelen hier in Nederland hebben om aanslagen te plegen. Nederland komt steeds meer in de ban van terreur, steeds meer jongere moslims radicaliseren, en waarom? Hier in dit land hebben ze alle mogelijkheden die ze hebben, maar ze kiezen ervoor om ze niet te pakken.

Hoe meer jij radicaliseerd, hoe meer zij radicaliseren. Ik geef jou niet de schuld, maar ik geef aan dat het een cyclus is.
Daarnaast, hoe serieus moeten wij een aanslag nemen in Nederland? Er zijn sinds 11-9 geen aanslagen geweest op die op Theo van Gogh na. Daarnaast is er ook een aanslag geweest op Pim Fortyun door een linkse rakker. Om nou te denken dat er tienduizenden potentiele terroristen zijn, is een beperkte gedachte vooral gedreven uit angst en afkeer. Geeft niet weg dat ik vind dat radicaliseren hard aangepakt moet worden en dat de Moslims zelf daar misschien wat meer aan moeten doen. Daarnaast moeten wij ophouden met te praten over "zij" en "de moslims" alsof ze een ongewenste aparte groep zijn in Nederland. Zo kan ik nog wel even doorgaan.
 
Dat is absoluut geen vergelijken. Als er ook maar 1 boerelul iets slechts roept op tv over de Islam, worden meteen in 30 landen kerken in de fik gestoken en moeten alle westerlingen dood. Dát is het probleem, als er iets over het Christendom wordt gezegd wat niet kan, wordt dat een beetje onder tafel geschoven en wordt het vervolgens uitgepraat. Als er ook maar iets over de Islam gezegd wordt, worden er áltijd meteen doodsbedreigingen geuit en wordt er meteen aktie ondernomen. Als hier in Nederland een allochtoon zegt dat hij een hekel heeft aan Nederlanders, wordt het vaak gezien als het gevolg van een slechte jeugd, een opvoeding in een slechte buurt en weet ik niet wat, maar als een Nederlander zegt dat hij het niet eens is met de Islam, moet hij vervolgens 24/7 met bodyguards om zich heen lopen omdat hij met de dood wordt bedreigd, en blijkbaar vindt iedereen dat nog doodnormaal ook.


overdrijf je niet een btje.. nou dan zouden jullie nu bijna allemaal bodyguards moeten hebben..:D
 
Waarom denk je dat ze bodybuilden? ;)
 
Hebben wij Nederlanders hen behandeld als medelanders? Hebben wij moeite getoond om onze gasten niet alleen te verwelkomen, maar te begeleiden om bijvoorbeeld onze normen en waarden te leren?
Wij hebben ze hier heen gehaald puur uit economisch belang. We halen ze, hebben we ze niet meer nodig, dan gaan ze weg. Toen ze bleven werden ze genegeerd en hebben zij zich onafhankelijk van ons land ontwikkeld. Geen wonder dat zij volgens ons nog niet geheel aangepast zijn. Ze zijn dankbaar voor het geld, zoals wij dankbaar waren voor het vuile werk dat zij konden opknappen. Nu moeten wij echter verder kijken en i.p.v. de groepen uit elkaar te drijven, deze naar elkaar toe te brengen. Jou beeld staat dit echter in de weg.

Nou maak je het helemaal te gek, het is dus onze schuld dat zij staan te feesten als er een terroristische aanslag is? :roflol: Wij moeten ze onze normen en waarden leren? Ja die moeten zij leren inderdaad, maar dan moeten ze dat wel willen, en dat kan niet, omdat die cultuur er totaal andere normen en waarden op nahoud dan die wij hier in Nederland normaal vinden. En vervolgens roepen veel mensen ook nog dat wij maar begrip voor hun moeten hebben, en ons aan moeten passen aan hun, in plaats van andersom. Misschien moeten ze eens kijken naar de kansen die ze geboden worden, en de vrijheden die ze worden gegeven, in plaats van altijd het negatieve in te zien en te zeggen dat je gediscrimineert wordt.
 
Vaak blijkt wel dat het juist de jongere groep is die staan te feesten en te dansen als dit soort dingen gebeuren. En dit zijn nou net de jongeren die het hier ábsoluut niet zwaar hebben, en dát begrijp ik niet. Dit land en de westerse wereld hebben die jongens alles gegeven wat ze hebben, en wat krijgen we er voor terug, feest als er terreuraanslagen worden gepleegd? Zonder Nederland waren het waarschijnlijk geitenherders ergens op een berg geweest, maar ze zijn welkom in Nederland, ze krijgen alles op een presenteerblaadje aangenomen, ze hoeven het alleen maar op te rapen, maar het gebeurt gewoon niet.

Gister bij het tv-programma "De wereld draait door" was er een stuk over 2 Nederlandse dames die een boek hebben geschreven. Om dit boek te schrijven hebben de 2 dames zich voorgedaan als Moslimse vrouwen, die een moslim man thuis hadden en zich tot de Islam bekeert hebben. Ze hebben "undercover" bijeenkomsten meegemaakt van groepen Moslims die bij elkaar kwamen, en velen hadden het erover dat ze het liefst vandaag nog aanslagen in Nederland wilden plegen. Zelfs jongeren op straat die ze aanspraken zeiden dat ze graag aanslagen in Nederland wilden gaan plegen. Als zelfs de simpele allochtonen die je op de hoek van de straat ziet dat denken, begin ik me zorgen te maken over de allochtonen die écht de middelen hier in Nederland hebben om aanslagen te plegen. Nederland komt steeds meer in de ban van terreur, steeds meer jongere moslims radicaliseren, en waarom? Hier in dit land hebben ze alle mogelijkheden die ze hebben, maar ze kiezen ervoor om ze niet te pakken.



bekijk het is van de andere kant, jullie kwamen naar die landen om ons voorouderen op te halen en te laten werken. en dankzij 'ons' is de economie gestegen in dit land, en is het van arm naar rijk gegaan. en dan krijg je dit soort ondankbare reacties als opdonderen naar je eige land blablabla..

wat moeten hun(gastarbeiders van toen die hier nu wonen) dan denken?
ze hebben gewerkt voor dit land, natuurlijk hebben ze er zelf ook van geprofiteerd net zoals jullie. maar zij hebben het echte zware werk gedaan. werk wat nederlanders nooit zouden doen, of willen doen..
maar wat denk je dat hun denken? Stank voor dank!! het zelfde als jullie...


maar mensen begrijpen niet dat er vele vieze politieke spelletjes zijn in de wereld.. 5 jaar geleden had je nooit zulke conflicten tussen moslims en niet moslims:/ en nu hoor je niks anders.. en dankzij dit soort conflicten krijgen de profiteurs steun voor hun daden! vergeet dit niet:)
 
Heeft jou vermoeden ook net zo'n krachtige onderbouwing als jou angstwaan?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven