XXL Nutrition

Rate My Picture!

No offence maar alle half assed foto's worden altijd afgezeken en bij goed ogende fysieken wordt bewijs gevraagd om te zien of je het echt bent (remember Bolle?) en hier gaat iedereen er maar klakkeloos vanuit dat het echt is. Wat wordt er toch altijd lekker met 2 maten gemeten. :P
Je ziet maar dat zo'n bewerkte foto (een fotoshoot was het toch?) erg vertekend. Ondanks dat je erg droog staat is die 74kg bij 1m79 natuurlijk niet echt indrukwekkend. Je oogt zwaarder omdat je een laag vet% hebt...

• Topic Starter Topic Starter
No offence maar alle half assed foto's worden altijd afgezeken en bij goed ogende fysieken wordt bewijs gevraagd om te zien of je het echt bent (remember Bolle?) en hier gaat iedereen er maar klakkeloos vanuit dat het echt is. Wat wordt er toch altijd lekker met 2 maten gemeten. :P
Je ziet maar dat zo'n bewerkte foto (een fotoshoot was het toch?) erg vertekend. Ondanks dat je erg droog staat is die 74kg bij 1m79 natuurlijk niet echt indrukwekkend. Je oogt zwaarder omdat je een laag vet% hebt...

Daar woog ik 70 kg. Ik ben momenteel 74/75 met hetzelfde vetpercentage. Zoals ik zei, geen streeffysiek, maar een begin is het zeker. Als ik 25 ben zal het buiten een extreem bewerkte fotoshoot foto ook goed ogen ;)

Daar woog ik 70 kg. Ik ben momenteel 74/75 met hetzelfde vetpercentage. Zoals ik zei, geen streeffysiek, maar een begin is het zeker. Als ik 25 ben zal het buiten een extreem bewerkte fotoshoot foto ook goed ogen ;)

Het is ook geen kritiek naar jou toe, maar ik snap alle reacties niet zo. Maar daar heb ik wel vaker last van. ;)

Ziet er goed uit!

geen info

Laatst bewerkt:
Netjes hoor

prima.

20 jaar? goed bezig, wouw dat ik dat had jouw leeftijd!
keep it on!
grtzz!

mooi fysiek, maar oogt erg fragiel

Vrouwen zijn nou eenmaal snel bang zodra je niet met je 4-pack op Superdudes staat, c*nt-nugget.

Meisjes van 16 misschien, maar vrouwen, ik weet niet of je al aan vrouwen toe bent, vinden je maar een mager scharminkel. Dus die attitude mag je voor je houden.

• Topic Starter Topic Starter
Mooi Fysiek, zker beachproof.

Deadlift is wel beetje aan de lage kant tegenover je benchpress

Gaat de goede weg op! Blijven trainen!

Terug
Naar boven