XXL Nutrition

Raw records op grote 3

Bezoekers in dit topic

huckfinn zei:
vanaf dec/januari. 7 maanden dus :P
ah ok dan valt die bench press toch wel mee, ik train nu zo ongeveer 5 maanden en zit met bench op goede dagen op: 8x75/5x80
 
Doe je goed. Heb je geen krachtsport gedaan voordat je begon met pompen? Klasse stats! Maar hoeveel chin je? :D
 
huckfinn zei:
Doe je goed. Heb je geen krachtsport gedaan voordat je begon met pompen? Klasse stats! Maar hoeveel chin je? :D

heb tot 2 jaar geleden mountainbiken als sport gedaan.
tot een jaar geleden zaalvoetbal en daarna puur cardio.
ik chin 50 keer maar ik hoorde hier op het forum dat het een oefening is die alleen door ecto's gedaan mag worden ;)
 
Hehe. Mensen die dat zeggen kunnen hun eigen tenen niet zien :P
 
MonsterStrength zei:
Dit lijkt wel een misdaad serie :D
Ja dat is het ook, in de volgende aflevering zal Derrick ontdekken dat Champ samen met Mark Neele zware criminelen zijn. Dat ze echter nooit gepakt zijn komt omdat ze nooit vingerafdrukken achterlaten, alleen een mysterieus wit poeder....

Dan zal ook blijken dat jij niet van onbesproken gedrag bent wonderboy, jij onderhoudt namelijk kniebanden met de onderwereld...



Champ zei:
Tja het bewijs dat je hebt opgezocht spreekt voor zich.. maar ik dacht dat hij sterker was..

Moet je eens zoeken naar NK B-klasse 2003 of 2002

dat was de spannendste wedstrijd ooit.. voor mij dan.
Ging tussen Gerrit en mij.. we hadden allebij goed gescored en scheelde maar een paar kg's. toen ik klaar was had ik een topscore voor mijn doen toen der tijd, maar ik was nog veel te veel gericht op Gerrit want die moest nog zijn laatste DL doen. zou hij hem redden zou hij 2,5kg boven mij staan. zou hij hem niet halen zou ik nederlands kampioen worden..
En hij ging als een speer omhoog.. dus ik was bang dat ik 2e zou worden.. en toen ineens de lockout.. ging niet dus gooide hem neer.. en toen was ik de nieuwe
Champ!! Dat was heel spannend..
Sympatieke kerel :thumbs:
Champ zei:
[Link niet meer beschikbaar]

kijk hier.. was spannend voor mij. kom ik daar zie ik een stel onwijs grote kerels.. allemaal meer ervaring en meer massa. Rien Bijdevier bijv. wat een beer van een kerel!
Maar hope groter hoe aardiger lijkt wel.. ik scheet dus in mijn broek voor die grote kerels.. en blijkt gewoon dat ik eerste wordt... kijk die herinneringen motiveren weer.. denk dat ik in februari maar weer eens een NK mee doe :D


Mooi dat je het zo beleefd, daar doe je toch uiteindelijk voor. Ik zie ook dat je best lifter was op die wedstrijd, een zeer knappe prestatie.

Champ zei:
ooh BTW de NK wilde ik ook wel mee doen, maar door omstandigheden mocht ik niet van me coach.. Mark Neele had die dag een slechte dag, net als de rest trouwens
Anders had ik nooit kunnen winnen van Mark. next time

Champ zei:
Sympatieke kerel :thumbs:

Ik vind deze anders wel heel erg onder de gordel, zeker omdat hij hem anoniem deed:
gejajoro zei:
Champ zei:

Tenzij hij natuurlijk gelijk heeft, dan geeft dat nieuwe inzichten in die wedstrijden waarin je van je coach niet mocht tillen. Op welke wedstrijden ben je gecontroleerd?

Veel succes op het NK, iemand met jouw nummers zou daar zeker moeten staan.
 
Ja verdomme.. je hebt gelijk!
Dat was Gerrit. wat een grapjas. En dan noem ik hem een sympatieke kerel terwijl hij anoniem mij afkraakt.
Wow dit gaat van een misdaad serie naar een soapserie.
Dan ook maar eentje onder de riem van mij :p :
Gerrit gebruikt idd geen middelen, dat kan je zien aan zijn prestaties :D
hehehe.. wie de bal kaatst
 
Ik heb sinds kort ook weer gemaxed en zit nu op

Bench 70kg
Squat 110kg
Deadlift 160kg

Lekker k*t dus nog maar ik hoop het snel goed te maken :D
 
Azrael zei:
Ik heb sinds kort ook weer gemaxed en zit nu op

Bench 70kg
Squat 110kg
Deadlift 160kg

Lekker k*t dus nog maar ik hoop het snel goed te maken :D

Je Deadlift is netjes, maar hoe komt het dat er zo'n groot verschil zit met de andere twee. :eek:
Over het bankdrukken zou ik niet te veel zorgen maken, die komt vanzelf wel. Bij mij is dat ook de zwakste lift en die loopt ook achter. Gewoon goed trainen dan komt het wel goed.

Raw Records (sinds afgelopen week :D ):

Bench: 100 kg x 5
Squat: 160 kg x 4
Deadlift: 165 kg x 4

Mijn 1RM ken ik niet aangezien ik nooit gemaxt heb.
 
Back
Naar boven