XXL Nutrition

Red devil - werkt beter als prohormonen & steroiden

Om even een conclusie te trekken! 2 trainingsmaten van mij hebben allebei een potje gekocht om het te proberen, ik wilde het in eerste instantie ook proberen maar ik geloofde er niet echt in, en uiteindelijk terecht! Want mijn trainingsmaten merken er helemaal niks van, het is dus gewoon meuk! En nee, ze zijn niet pas een paar dagen bezig! Potje is nu bijna leeg bij allebei!

Om even een conclusie te trekken! 2 trainingsmaten van mij hebben allebei een potje gekocht om het te proberen, ik wilde het in eerste instantie ook proberen maar ik geloofde er niet echt in, en uiteindelijk terecht! Want mijn trainingsmaten merken er helemaal niks van, het is dus gewoon meuk! En nee, ze zijn niet pas een paar dagen bezig! Potje is nu bijna leeg bij allebei!

eigelijk weet je het nooit cker het kan ook aan die persoon zelf liggen niet elke lichaams type is het zelfde maar ik persoonlijk zou het niet gebruiken wil liever van die echte shit proberen:D

Precies Kali, liever iets proberen waarvan je zeker weet dat het echt goed is! :)

haha afzuip dus :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Advertentie uit de flex:

De sterkste Muscle blaster ter wereld.
"Red devil werkt beter als prohormonen en steroiden."
:rolleyes:

Pro Fitness & Platinum Nederland, Online Shop,Catalogus zomer 2005

Nr.1 voor power en spiergroei! Voor gevorderden en hardcore atleten. Beter dan pro hormonen en steroïden; Absoluut dopingvrij! Red Devil is een geraffineerde combinatie van 12 wetenschappelijk geteste stoffen met een onderling versterkend effect. Na de eerste inname is de positieve werking direct merkbaar: Meer kracht en uithoudingsvermogen, betere spiergroei, hogere lichaamseigen testosteron productie, verhoogde potentie (afrodisiacum), verhoogde afgifte van het groeihormoon HGH, verhoogt het energienivo in spieren en organen, etc.

De productvoordelen:
Red-Devil heeft de unieke 2-fase werking voor ongekende spiergroei.
Fase 1: Direct meer kracht, potentie en uithoudingsvermogen.
Fase 2: De spiercellen worden 24/7 op groei geprogrammeerd.
Dit moet jezelf beleven!

v 100% natuurlijk, voor hem en haar.
v Geen medicament! Dopingvrij!
v Met alle producten te combineren.
v Geschikt voor alle sporten.

Klinkt als een testosting verhaal Part 100.
Nu is mijn vraag heeft iemand hier dit "wondermiddel" als eens gebruikt ?

Btw: Dbb'er Kevin J. Goulding is bodybuilder van de maand in de flex :thumbs:

:roflol: dan ga ik nooit meer aan de roids

Als ik zo die pdf's lees...lijkt wel een tellsell advertentie.
toch ben ik erg benieuwt naar gebruikerservaringen want ze beweren nogal niet wat zeg.
De enige sups die werken zijn Proteine shakies, vitamine & mineralen (incl omega 3), Crea & NO boosters + groene thee en caffeine sups..... De rest is weggegooid geld !

Ik spreek uit ervaring heren.....

---------- Toegevoegd om 16:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:42 ----------

:roflol: dan ga ik nooit meer aan de roids
Dit spul zou ook sterker zijn dan Dianabol.....

[Link niet meer beschikbaar]

De supplementen mafia maakt veel winst op naieve mensen.

• Topic Starter Topic Starter
De enige sups die werken zijn Proteine shakies, vitamine & mineralen (incl omega 3), Crea & NO boosters + groene thee en caffeine sups..... De rest is weggegooid geld !

Ik spreek uit ervaring heren.....

---------- Toegevoegd om 16:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:42 ----------

Dit spul zou ook sterker zijn dan Dianabol.....

[Link niet meer beschikbaar]

De supplementen mafia maakt veel winst op naieve mensen.

wat oud k*t topic zeg.....:D

Toen begon ik me net te verdiepen in supplementen man....en wat naief nog.

Het is beter dan. Goede add.

Waren gouden Dbb tijden toen met Kevin "own sculpturer" Goulding, k*tbumpers :(

Terug
Naar boven