AndroidHealthClinic

Reden voor bb

  • Topic starter Kolo
  • Startdatum
  • Reacties 122
  • Weergaven 14K
  • Volgers 69

Bezoekers in dit topic

pindakaas op mn buik smeren hielp niet dus ging ik dit maar doen om mijn sixpack te verkrijgen
 
volgens mij ben jij echt zoiemand dat als je klappen krijgt je bloedend op de grond gaat liggen huilen en dan gaat dreigen dat iedereen moet uitkijken omdat je op het punt staat om door te draaien.
Klinkt alsof je er persoonlijke ervaring mee hebt, maar nee. :cool:
 
Nood aan controle en structuur
 
volgens mij ben jij echt zoiemand dat als je klappen krijgt je bloedend op de grond gaat liggen huilen en dan gaat dreigen dat iedereen moet uitkijken omdat je op het punt staat om door te draaien.

Oppassen met dat soort lui. In mijn jeugd heb ik geleerd dat mensen op zo'n moment enorm sterk kunnen worden!

Ss1.jpg
 
Vroeger was ik te mager, daarna na een motorcrossongeluk voor revalidatie naar de sportschool gegaan. toen al snel verslaafd geraakt en nu kan ik er niet meer mee stoppen.

---------- Post toegevoegd Fri 1 Mar 2013 om 12:34 ----------

Sletten nken, andere jongens aankunnen met gevechten, trots zijn op eigen doorzettingsvermogen; etc.

Jij bent echt de ultieme BadAss !:no:
 
BWwaaahaha ik ga kapot hier xD xD xD

Mijn reden is gezond en sterk zijn, ook mentaal gezond, na een goede workout voel ik me ook:

Ss1.jpg
 
Altijd onder de 70kg gewogen bij deze lengte.. ik wilde gewoon een huge mother****er worden
 
Ik ben begonnen rond men 16 omdat ik sterker wilde worden ivm toestelturnen . Nu blijf ik maar 5 x per week knallen in de gym (addicted hehe ^^). Ik kom naturel zo'n 2 kg lean muscle bij elk jaar dus ben wel tevreden . Benieuwd waar ik zal staan binnen 15 jaar haha ^^
 
Gezonde hobby .

Beter dan alle dagen op café je lam te zuipen .
 
bewijzen aan mezelf en de rest waartoe ik in staat ben en in de beste vorm van men leven geraken.
trots, zelfrespect, eer, kracht, doorzettingsvermogen en discipline zijn de meest waardevolle dingen in het leven naar mijn mening
 
Reden voor BB?

Heb bodybuilden en weightliften altijd al inspirerend en indrukwekkend gehad.
Altijd al respect gehad voor degene die dit beoefende, en natuurlijk enigzins jaloers om de perfecte lichamen.

Mijn reden is dus ook om een lichaam te bouwen om trots op te zijn, ik zie bb als een vorm van kunst - eerst bouw ik een nette basis d.m.v. cutten naar het gewenste bf%, en vanuit daar ga ik het lichaam bouwen door massa te kweken. Zie het als een soort beeldhouden.

Daarbuiten natuurlijk voor de logische rednenen om zelfverzekerder te zijn, serieus te worden genomen (Als chubbertje heb ik toch het idee dat mensen mij niet altijd zo serieus nemen als ze moeten, wellicht speelt het zich alleen in mijn hoofd af), mensen niet snel over je heenlopen, en lekkerder in m'n vel te zitten.

En sporten is natuurlijk heerlijk, wat gaat er nou boven jezelf slopen in de gym ;')
 
Zelfzekerder zijn door beter voorkomen, was altijd (en ben nog) redelijk klein, en heel smal en mager
aan klein zijn verander je niets maar wou ik op zen minst wel breed worden ;)
dus voornamelijk voor de looks begonnen
nu kan ik gewoon niet meer zonder trainen :D
 
dragon-ball-z-goku.jpg


Ik wilde ook een supersayin worden. En daarom begonnen op mijn 14e met bakstenen als dumbbells en een grindtegel als barbell :)

Er stonden al plaatjes in dit topic zag ik :D
 
was te zwaar. veel afgevallen (niet cutten, echt afvallen, helaas) vond mezelf te skinny, dus BB'en! nu zou ik niet meer zonder willen
 
Hobby, tijdverdrijf, gezondheid, af kunnen reageren in de gym, mensen die je lang niet hebt gezien verbazen en natuurlijk worden als Goku. Half jaar geleden Dragon Ball Z nog een keer compleet gekeken (ja ik heb tijd te veel) en dat gaf me behoorlijk wat motivatie :D
 
het is begonnen 5 jaar geleden , zat in verkeerde straatje tegen de lamp gelopen had afleiding nodig nu is het een verslaving en het brengt mij een heel andere zicht op het leven . psychisch een andere level
 
Ik zat altijd met mijn luie reet voor de computer ( net als nu ), dus aangezien er alleen maar kilo's bij kwamen en ik me helemaal niet zelfverzekerd voelde kwam ik op het idee om te gaan bodybuilden. Dus ik heb hier rondgelezen en meteen goede schema's gemaakt en sindsdien een bb addict met veel te veel motivatie.
 
Ik deed vroeger aan wielrennen en deed toen ook in de winter al aan krachttraining in gym.
Ik dacht vroeger al van moest ik stoppen met wielrennen ga ik dit blijven verder doen en er vol voor gaan en dat is nu dus het geval :)
 
Back
Naar boven