MuscleMeat

Breaking News Regeerakkoord is rond

Goed vermaak dat congres
:)

Wat een stemprocedure :roflol:

Voor is groen en tegen is groen

Begrijp ik nou goed dat je tegen moet stemmen als je voor de samenwerking bent :roflol:

In 1800 waren er nog betere stemtechnieken

Wat een stemprocedure :roflol:

Voor is groen en tegen is groen

Begrijp ik nou goed dat je tegen moet stemmen als je voor de samenwerking bent :roflol:

In 1800 waren er nog betere stemtechnieken
Dat is ook het jaartal waar sommige CDA leden nog in denken te leven dus zo verwonderlijk is dat niet;)

Laatst bewerkt:
Raar dat ook steeds god werd aangehaald. Politiek en religie graag gescheiden.

blauw is voor, behalve op zondag en in een schrikkeljaar.
Iedereen met een rode auto moet geel gebruiken, en de gene met de bus de groene.

Inderdaad, wtf: Voor = geel Tegen = geel

Maargoed, die resolutie is aangenomen.

Ik denk trouwens ook dat het 65/35 wordt.

Wel opletten je kijkt naar het Christen Democratisch Appel. Dat God daarbij gehaald wordt is vanzelfsprekend. Zou gek zijn als ze het niet over God hadden.

Ik let ook op slimmerik, alleen het is dan toch vreemd of niet. Zou eigenlijk niet moeten gebeuren.

wat een gedoe met die kleuren joh, en die kerel zegt dan nog dat hij kleurenblind is ook.

die gast kan nog geen bingo organiseren

68% voor 32 % tegen.

Vind het nog aardig wat die 32% maar ik geloof niet dat die 32% voor problemen gaan zorgen en dat er iets van een afscheiding plaatsvindt. Ik denk dat het nu zeker is dat we dat kabinet gaan krijgen en dat het meeste rumoer binnen het CDA verleden tijd is, voorlopig.

Laatst bewerkt:
Hahaha zinguhhhh

Ik let ook op slimmerik, alleen het is dan toch vreemd of niet. Zou eigenlijk niet moeten gebeuren.

Het principe van de scheiding tussen kerk en staat heeft vooral te maken met het idee dat de kerkelijke macht geen invloed mag hebben op het bestuur van de staat. Bijvoorbeeld het idee dat de paus een vinger in de pap heeft te roeren in ons politiek beleid, bijvoorbeeld in Iran waar de Ayatollah misschien nog wel de meest invloedrijke factor is als het gaat om het landsbestuur. Je politieke ideeën baseren op de normen en waarden die voortvloeien uit je religie van voorkeur is niet hetzelfde, hoe ridicuul dit ook mag zijn voor velen waaronder ikzelf.

---------- Toegevoegd om 17:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:37 ----------

We hebben je nu wel gezien hoor, lolbroek.

Valt me nog mee dat ze niet aan een Psalm begonnen,

Terug
Naar boven