XXL Nutrition

reis door hell - DNP

klaas

Ripped Bodybuilder
Elite Member
Waardering
29
- Voorwoord
In het begin waren hier voornamelijk AS gebruikers. Toen er destijds iemand slin/hgh ging nemen werd die de grond in geflamed. Nu er wat meer loggies over slin/hgh zijn lijkt het dat jullie deze middelen enigszins accepteren. Als je er veel tijd hebt ingestoken en weet wat je zou moeten weten om het te gebruiken dab is het wel ok (vind ik). Veel threads op andere boards over DNP heb ik gevolgt en het leek me wel de moeite waard. Vorig jaar zomer was ik naar de 5% bf gegaan en dat heeft me vrij veel moeite gekost en ben benieuwd of het nu makkelijker zal gaan mbv DNP.

- Kuurverleden
Heb vrij veel gebruikt de afgelopen 3 jaar. PGF2, clen, T3, tren, test, winny, anavar, eq, masteron en er zal nog wel wat zijn maar kan er even niet op komen.

- Duur
De planning is om het 14 dagen te gebruiken. De eerste 3 dagen 200mg en de overige dagen 400mg. Als ik halverwege de dosis teveel vind ga ik terug naar 200mg. Halfwaardetijd van DNP is 36uur en zal dan bij een dosis van 400mg pd opbouwen tot 970mg in je lichaam.

- Dieet
Tussen de 1800 en 2000 calorieen neem ik, waarvan 50% eiwitten 30% koolh en 20% vet. Veel groenten.

- Supplementen
Heel veel water!!!
800iu vitamine E anti-oxidant
1000mg vitamine C anti-oxidant
2x150mg Quercetin anti-allergie en anti-oxidant
3.5mg ketotifen anti-allergie
2 x multi vitamine
1000mg Potassium Gluconate (=kalium gluconaat)

- Stats
start gewicht 104kg
start vetpercentage 9.3%

- Dag 1,2 en 3
Was eerst niet van plan om dit te posten, omdat ik toch alleen maar geflame ga krijgen maar misschien zitten er toch 1 of 2 mensen bij voor wie dit nuttig/interessant kan zijn. Ik ben 2 dagen geleden dus al begonnen en heb beide avonden om 10uur 200mg genomen. Eerste nacht had ik het vrij warm. Daarom had ik alvast de zomerdekbed uit de kast gehaald waardoor ik de tweede nacht goed kon slapen. Trainen ging gister en vandaag ook vrij goed alleen zweette ik een stuk meer dan normaal. Zometeen neem ik nog een keer 200mg en ga morgen 400mg nemen verspreid over de dag (10uur sochtends en 10uur savonds 200mg).

Ik zal jullie dagelijks een update geven.
Let The Flaming Begin.... :D

greetz

Veel suc6! Hopen dat je de 2 weken in hel overleeft :D

succes! je hebt je in iedergeval in de materie verdiept en neemt er de juiste supplementen bij.

Ben benieuwd, 400mg zal wel ff anders aanvoelen als 200mg.
Maar zolang je op 400mg blijft en de supps blijft pakken als nu, is het volgens mij goed vol te houden.

greetz!

Ik heb zelf al veel gelezen over DNP. Als je weet hoe je ermee moet omgaan is het minder link dan Efedrine en Clen.

Heeft het je veel moeite gekost om het spul te maken? :D

Word trouwens voor de eerste x aan geraden niet hoger te gaan dan 200 mg.. En hou je temperatuur in de gaten als te hoog is moet je kappen. Word ook vaak bij de dnp een lichte dosis t3 genomen en slin. Omdat dnp de conversatie van t4 naar t3 blokt.

• Topic Starter Topic Starter
ja klopt ik hou elke dag mn temp in de gaten...t3 wordt vaak genomen als je zon kuur doet van 200mg voor een langere periode (20+dagen)...bij 14 dagen schijnt het nog neit nodig te zijn...slin weet ik nog niet genoeg van af:)...greetz

PS: No way dat je geflame gaat krijgen hoor.

Top dat je een log bij houdt. :)

zeer interessant Klaas. 400mg is idd misschien wat hoog, maar ben erg benieuwd wat het doet. zie wel veel logs van 200mg op anabolic review. No flaming here bro...succes :thumb:

You must be outta your goddamn'......

Nee geintje. Ik persoonlijk zou het niet willen gebruiken, maar het schijnt dat het vet letterlijk van je lichaam fikt dus je zal dr vast flink droog van worden. :D

Zorg dat je niet uitdroogt iig en veel succes! :thumbs:

Ben erg benieuwd, probeer anders ff pics voor en na te plaatsen.

Helemaal top dat je een log bij gaat houden,Klaas! :thumbs:

Heb je al gemerkt dat je linnegoed geel gaat uitslaan of gebeurt dat pas als je wat langer bezig bent?

Heb ook veel gelezen op Amerikaanse boards over DnP maar vond het wat radicale bijwerkingen hebben...

Wens je iig veel succes,bro.

Zal je log aandachtig volgen.

Heel veel succes!

ariekanarie zei:
Helemaal top dat je een log bij gaat houden,Klaas! :thumbs:

Heb je al gemerkt dat je linnegoed geel gaat uitslaan of gebeurt dat pas als je wat langer bezig bent?

Heb ook veel gelezen op Amerikaanse boards over DnP maar vond het wat radicale bijwerkingen hebben...

Wens je iig veel succes,bro.

Zal je log aandachtig volgen.

:eek: en wie zegt dat :D

explosief cutten :D

succes bro, en wees voorzichtig met open vuur he !

al bijwerkingen tot dusver ?

vanaf de 4e dag moet het fijne gevoel ongeveer beginnen :D veel amerikaanse logs gelezen maar benieuwt hoe jij er op reageert! Ga je wel gewoon werken of heb je paar weekies vrij genomen?

- dag 4 @ 400mg
Afgelopen nacht heb ik goed geslapen, het scheelt dan ook dat het buiten nog niet erg warm is. De 'nightsweats' heeft nu het niveau van tren bereikt.
10 minuten geleden heb ik 200mg genomen en vanavond neem ik nog een keer 200mg. Tot nu toe nog geen gekke bijwerkingen en hopelijk blijft dat zo.

@ariekanarie: nee mijn linnegoed heeft nog geen geel achtige kleur...heb ook gelezen dat bepaalde lichaamsvochten een radioactief geel achtige kleur krijgen en dan bedoel ik niet zweet:)...

greetz

Xtreme_BODY zei:
vanaf de 4e dag moet het fijne gevoel ongeveer beginnen :D veel amerikaanse logs gelezen maar benieuwt hoe jij er op reageert! Ga je wel gewoon werken of heb je paar weekies vrij genomen?
Ben op zich wel benieuwd hoe dat 'fijne' gevoel voelt, tot nu toe is het nog ok. Ga wel gewoon door met wat me dagelijks bezighoudt, alleen is het voorlopig redelijk rustig dus dat komt goed uit. Cardio skip ik nu voorlopig. greetz

W00t!
Gebruik je DNP!? WaT EeN LosER!

J/k ;)
Je moet zelf weten wat je gebruikt en het lijkt erop dat je iig in de materie en risico’s hebt verdiep.
DNP is mij een brug te ver…. Ik hoop dat je er goed op gaat en zonder noemenswaardige kleerscheuren vanaf komt. :)

Klaas,

Neem je die Ketotifen voor het slapen? want je wordt moet van dat spul, het zou je dan kunnen helpen met een goede nachtrust..

Terug
Naar boven