MuscleMeat

reis door hell - DNP

• Topic Starter Topic Starter
hardgainers zei:
Klaas,

Neem je die Ketotifen voor het slapen? want je wordt moet van dat spul, het zou je dan kunnen helpen met een goede nachtrust..
yep neem keto voor slapen...je wordt er idaad moe van en dat helpt zeker:)...iets van 2 weken voor mn dnp ben ik al begonnen met keto en lijkt wel of ik stuk dieper/vaster slaap en wordt best wel uitgeslapen wakker...wel relax...greetz

- dag 5 @ 400mg
Het trainen ging gister wel goed, nog geen krachtverlies. Alleen was ik wel eerder moe dan normaal, de laatste paar oefeningen stelden nog maar weinig voor. Na de training was ik totaal doorweekt. :o
Toen ik savonds thuis kwam had ik weer 200mg genomen en de rest van de avond weinig uitgevoerd.
Afgelopen nacht heb ik echt totaal niet kunnen slapen. Ramen helemaal open geen deken en het toch nog warm hebben. Ben nu ook behoorlijk duf. Voor de rest nog geen bijwerkingen. Zometeen misschien nog een uurtje slapen.

greetz

wel afzien zo te horen !
merk je al daling in je vet% ?

succes

owja vergete te vermelden...slaap nog beetje:)
gister was er een dikke kg af en het lijkt of ik er wat droger uitziet..vind dit eigenlijk opzich wel maf omdat je tijdens de dnp juist wat vocht zou gaan vasthouden...eerlijk gezegd denk ik dat het tussen mn oren zit...greetz

So far so good. Probeer idd tussendoor wat slaap te pakken. Je lijf zal het hard nodig hebben.

klaas zei:
owja vergete te vermelden...slaap nog beetje:)
gister was er een dikke kg af en het lijkt of ik er wat droger uitziet..vind dit eigenlijk opzich wel maf omdat je tijdens de dnp juist wat vocht zou gaan vasthouden...eerlijk gezegd denk ik dat het tussen mn oren zit...greetz

Vreemd. Heb eens gelezen dat je zelfs uitdrogingsverschijnselen zou kunnen krijgen.

d8 ik ook, heb ooit eens gelezen volgens mij dat je jusit vet ging verbranden omdat je al het water af stoot ??

reusje20 zei:
d8 ik ook, heb ooit eens gelezen volgens mij dat je jusit vet ging verbranden omdat je al het water af stoot ??

Bij te hoge doseringen blijft je lichaamtemperatuur oplopen, zodat je letterlijk 'gekookt' gaat worden. Althans dat zegt men.

Bij normaal gebruik zal je naast vet ook vocht verliezen.

waar train je klaas in groningen?

overigens veel succes toegewenst.

@levi: je hebt gedeeltelijk gelijk...het is de dehydratatie van de organen wat het zo gevaarlijk maakt....maar tijdens dnp houdt je lichaam voor de rest veel vocht vast....doordat je als een gek zweet wilt je lichaam juist zoveel mogelijk vocht blijven vasthouden...tenminste dit is volgens dit stuk:
http://forums.steroid.com/showthread.php?t=145558

citeer:
DNP is evil in the way it blunts thirst, while at the same time doing the cruel trick of bloating your body with water WHILE dehydrating you from water in your organs. MAKE yourself drink. Always folllow DNP exercise with antioxidants, carbs, and this is a good time to use your multivitamin.

greetz

Dnp houd idd vocht vast. Daarom zijn veel mensen tijdens dnp gebruik ook teleurgesteld. Maar ongeveer 5 a 6 dagen na stoppen is zon beetje al het vocht weer verdwenen en kun je pas het echte eindresultaat zien. Hierdoor denken mensen ook vaak dat ze niet reageren omdat ze niet gelijk resultaat zien en gaan ze overdoseren... van elite fitness was er al eentje dood aan gegaan..

klopt helemaal xtremebody...een week na mn dnp cycle ga ik dan ook weer mn vetpercentage opmeten... ik ben blij dat je me geruststeld met die laatste zin :D
greetz

Succes Klaas!!! Erg interessant! :thumbs:

klaas zei:
klopt helemaal xtremebody...een week na mn dnp cycle ga ik dan ook weer mn vetpercentage opmeten... ik ben blij dat je me geruststeld met die laatste zin :D
greetz
dat moet overigens wel even wat bij opgemerkt worden:

One can begin to understand what caused Perrin's death by reading the postings that Perrin made on our site collectively. Upon review of his postings, one realizes that Perrin was a disturbed recreational drug user with very poor self-esteem. He had a polypharmacological approach to his recreational drug use and experimented with a great many substances. In fact, Perrin's postings indicate that he used ecstasy, speed, GHB, crystal methamphetamine, Xanax, Valium, anabolic steroids, and Accutane. While it is certainly plausible that something as thermogenic and toxic as DNP contributed to his death, I believe that the blame for his death lies squarely on Perrin's own shoulders and the kamikaze drug use that was a part of his lifestyle.

bron: http://www.elitefitness.com/articledata/efn/072202b.html

boogie zei:
dat moet overigens wel even wat bij opgemerkt worden:

One can begin to understand what caused Perrin's death by reading the postings that Perrin made on our site collectively. Upon review of his postings, one realizes that Perrin was a disturbed recreational drug user with very poor self-esteem. He had a polypharmacological approach to his recreational drug use and experimented with a great many substances. In fact, Perrin's postings indicate that he used ecstasy, speed, GHB, crystal methamphetamine, Xanax, Valium, anabolic steroids, and Accutane. While it is certainly plausible that something as thermogenic and toxic as DNP contributed to his death, I believe that the blame for his death lies squarely on Perrin's own shoulders and the kamikaze drug use that was a part of his lifestyle.

bron: http://www.elitefitness.com/articledata/efn/072202b.html

In principe is alles relatief veilig zolang je maar weet wat je doet en niet doorslaat..

Xtreme_BODY zei:
In principe is alles relatief veilig zolang je maar weet wat je doet en niet doorslaat..

Daar heb je wel gelijk in. Maar het probleem is dat 90% van die stoffen psychoactief werken zodat de kans dat je erin doorslaat vrij groot wordt. Vooral als je accutane, x-tx, speed etc. bij gebruikt. Dan is een depressie en suicidaliteit niet meer ver weg denk ik.

Hey Klaas,

Goed bezig...ik heb de indruk dat je je er goed in hebt verdiept..ga zo door met ons op de hoogte houden van je reisje naar "Amsterdam" (Hel hahahahaha)

Grt. Rico

Zou ik ook zeggen als ik in het boerenland woonde ;)

Terug
Naar boven