Fitness Seller

Nieuws Relax - Onze nieuwe anti-stress formule

• Topic Starter Topic Starter
Stressvolle job, soms veel reizen, bioritme die soms de kluts kwijt is en slapen gaat zo makkelijker.

Maar meestal gebruik ik het het max 3dagen en dan 3dagen off

3days on , 3days off

zelden dat ik het vaker gebruik dan 3dagen na mekaar gebruik

Ken het product al jaren, verstandig gebruik lijdt tot geen problemen, misbruik kan natuurlijk gevolgen hebben.

Het is een sterk middel en misbruik ligt op de loer. Maar dat wil niet zeggen dat het een goed middel kan zijn.
Ik noem mensen die zich niet kunnen beheersen gewoon Junks, daar kan je niets mee en gaat het altijd mis. Dat soort mensen gaan altijd over de grenzen en dat is het logisch dat het mis gaat.

Ik zie dat je ook een sample van 4 caps kan kopen. Ik ga ze zeker even meebestellen.

Laatst bewerkt door een moderator:
Dat niet perse. Het is meer dat je je wat rustiger en relaxed voelt. Zeker als je wat spanningen hebt je zeker wat voelen.

Kan ik dit gebruiken om te leren vr men examens? Ik ben heel snel men concentratie kwijt en heb wel wat stress.
Ik heb een beetje schrik dat ik in slaap ga vallen dan..

Ik durf het niet te zeggen, ik zou het gewoon een keer proberen voor je examens en kijken hoe het voelt.

Ik durf het niet te zeggen, ik zou het gewoon een keer proberen voor je examens en kijken hoe het voelt.

ik zou het juist niet gaan uitproberen voor een van je exames. stel het gaat fout, dan heb je je examen verneuqt. beter een x nemen en dan in de boeken duiken en dan kijken hoe het werkt/voelt

---------- Toegevoegd om 09:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:24 ----------

of bedoelde je dat ook? haha

ik zou het juist niet gaan uitproberen voor een van je exames. stel het gaat fout, dan heb je je examen verneuqt. beter een x nemen en dan in de boeken duiken en dan kijken hoe het werkt/voelt

---------- Toegevoegd om 09:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:24 ----------

of bedoelde je dat ook? haha

ja dat bedoel ik toch haha! anders had ik gezegd test het tijdens je examens :p nooit gaan experimenteren op het moment supreme!

Dat niet perse. Het is meer dat je je wat rustiger en relaxed voelt. Zeker als je wat spanningen hebt moet je zeker wat voelen.

Met 2 pillen merkte ik vrijwel niks (3 dagen lang 2 stuks geprobeerd), met 3 stuks voelde ik een beetje een rust over me heen komen inderdaad. Stresspieken en eventuele sociale-stress pieken werden eraf gezaagd als het ware. Ik voelde me wel wat 'slomer', als in.. k vond alles wel goed zo, had niet echt zin/behoefte om me in sociale dingen te mengen.

Ik heb ook geprobeerd 3 stuks te combineren met 250mg cafeine (aangezien phenibut hele goede synergie heeft met cafeine), en daarbij kon ik gemakkelijker gedachtes naar voren halen, was ik heel erg helder/scherp en ook heel erg spraakzaam/sociaal. Ook leren ging een stuk vloeiender, teksten lezen ook. Minder tot geen afleiding.

Ik ben overigens erg snel afgeleid (ADD) met veel gedachtes in mijn hoofd, relax hielp daar goed tegen, vooral met cafeine.

@Renee/xxlnutrition: wat is volgens jou de maximaal neembare dosis in een enkele keer, al dan niet over een 24 uurs periode genomen. (stel je pakt het om 0900 en dan 24 uur lang geen verdere dosering) Want er staat als dosering 2 capsules, maar dat leek heel erg laag te liggen, vanaf 3 begon ik pas iets te merken. Of laten we zeggen, de max enkele dosis met daarna minstens 72 uur niks.

Laatst bewerkt:
Met 2 pillen merkte ik vrijwel niks (3 dagen lang 2 stuks geprobeerd), met 3 stuks voelde ik een beetje een rust over me heen komen inderdaad. Stresspieken en eventuele sociale-stress pieken werden eraf gezaagd als het ware. Ik voelde me wel wat 'slomer', als in.. k vond alles wel goed zo, had niet echt zin/behoefte om me in sociale dingen te mengen.

Ik heb ook geprobeerd 3 stuks te combineren met 250mg cafeine (aangezien phenibut hele goede synergie heeft met cafeine), en daarbij kon ik gemakkelijker gedachtes naar voren halen, was ik heel erg helder/scherp en ook heel erg spraakzaam/sociaal. Ook leren ging een stuk vloeiender, teksten lezen ook. Minder tot geen afleiding.

Ik ben overigens erg snel afgeleid (ADD) met veel gedachtes in mijn hoofd, relax hielp daar goed tegen, vooral met cafeine.

@Renee/xxlnutrition: wat is volgens jou de maximaal neembare dosis in een enkele keer, al dan niet over een 24 uurs periode genomen. (stel je pakt het om 0900 en dan 24 uur lang geen verdere dosering) Want er staat als dosering 2 capsules, maar dat leek heel erg laag te liggen, vanaf 3 begon ik pas iets te merken. Of laten we zeggen, de max enkele dosis met daarna minstens 72 uur niks.

Goed om te horen dat het werkt!

Een enkele dosering van 3-4 caps kan best maar het is belangrijk om niet dagen achter elkaar Relax te nemen in een hoge dosering. Het is echt bedoelt voor die momenten dat je wilt ontspannen.

Hoe je reageert op de ingrediënten zal niet voor iedereen hetzelfde zijn.

2 caps merk ik al. Gewoon lekker rustig en een relax gevoel. Zou de volgende keer een hele pot bestellen, dan kan ik eens kijken wat 3 caps doen.

Had er een sample van besteld, om boven de 30 euro te komen met mijn roid rage :P 2 van die dingen genomen, ook nog bij geblowt.. nohhh... Nog nooit zo sloom geweest. Heerlijk haha

Kon er wel lekker van slapen.

Kon er wel lekker van slapen.

Je wordt er rustiger van in je hoofd, dus als je normaal niet kan inslapen vanwege een drukke geest is het een perfect product ook. Melatonine helpt dan helemaal niet
dan wordt je wel sloom maar kan je toch niet inslapen.

Relax werkt ook fijn als je een keertje wakker ligt van je pre workout :D

Terug
Naar boven