XXL Nutrition

Nieuws Relax - Onze nieuwe anti-stress formule

binnenkort eens proberen. al meer mensen ervaring met relax?

binnenkort eens proberen. al meer mensen ervaring met relax?

Heb laatst van een vriend die Relax had besteld 3 capules geprobeerd..

Heb ze een half uur na mn Post workout shake genomen, Na 15 min voelde ik me toch echt al een heel stuk rustiger en kalmer. Het relaxe gevoel bleef ff aanhouden en heb de rest van de avond lekker op de bank liggen chillen:cool:

Wat een gestress. En dat is een topic dat Relax heet haha

neem eens 2 weken lang 2 gram phenibut en kom terug.
Bedoel je deze nerd?

2rmvy8y.jpg

wajoo calyptus hij noemde je nerd

geen em oekie op zn nosso!!!1

Iemand die Phenibut of Relax kan vergelijken met Xanax etc?

Hoi,

Nee, zelden gepest. Snap alleen niet waarom ik over 2 weken pas terug moet komen. Alsof hij de enige is met een potje phenibut in de kast haha

Omdat Gaba-B problemen door overstimulatie dagje langer dan 1 dag vragen om op te komen. Hdoooyyy.

Moest je de moeite genomen hebben om Xxl te contacteren zou je ondekt hebben dat in relax een totaal veilige maar toch werkzame dosis zit.

Met alle respect, ik oordeel uit het geen ik voel.

Aangezien ik het al paar jaar, meerdere keren per maand, soms 3tot5 keer per week gebruik, weet ik er toch wel iets van;)

De neveneffecten beginnen pas vanaf meer dan 3gram per dag.

Als je max 1-2 gram neemt voor max 5dagen per week, zou ik niet direct beginnen panikeren.

Natuurlijk zullen de relnichten op het forum het wel beter weten, want die hebben gedocumenteerde case reports gelezen...

Net als de duizenden case reports die beweren dat HMB even effectief is als een oral only kuur...

Je moet sceptisch zijn als je case reports leest, gebruik phenibut eerst zelf, dan ontdek je dat het best meevalt, natuurlijk moet je ook niet zot doen en zomaar even 6gram gebruiken als onervaren gebruiker.

Is vragen om problemen.

Hou je aan de aanbevolen dosering en ervaar het lichte relaxerend gevoel van phenibut.

Phenibut is al jaren verkrijgbaar via

http://www.iherb.com/Primaforce-Phe...&disc=0&lc=en-US&w=phenibut&rc=4&sr=null&ic=3

en

http://www.smartpowders.com/phenibut-200mg-90-cap.html

Bestel het al jaren, nooit geen problemen mee gehad, volgens het FAVV ( telt alleen voor België) is het niet verboden om het te bestellen.

waarom gebruik jij het zo vaak en zo veel ,als ik weten mag ?

• Topic Starter Topic Starter
Omdat Gaba-B problemen door overstimulatie dagje langer dan 1 dag vragen om op te komen. Hdoooyyy.

Daarom moet je er ook voorzichtig mee omgaan en geen junken gedrag vertonen. Dan gaat namelijk alles mis, kijk maar naar alcohol. Er is niets mis met het drinken van een biertje of borreltje maar als je geen mate kent gaat het ook hier mis.

Dat wil niet zeggen dat alcohol dat gevaarlijk is, je moet gewoon weten wat je doet.

Zelfde met pre workouts en fatburners, als je daar je niet houdt aan de aanbevolen dosering kan je ook problemen krijgen.

Dat is in mijn ogen onlosmakelijk verbonden met alle supplementen die een sterke werking hebben.

waarom gebruik jij het zo vaak en zo veel ,als ik weten mag ?

Stressvolle job, soms veel reizen, bioritme die soms de kluts kwijt is en slapen gaat zo makkelijker.

Maar meestal gebruik ik het het max 3dagen en dan 3dagen off

3days on , 3days off

zelden dat ik het vaker gebruik dan 3dagen na mekaar gebruik

Ken het product al jaren, verstandig gebruik lijdt tot geen problemen, misbruik kan natuurlijk gevolgen hebben.

Laatst bewerkt:
Stressvolle job, soms veel reizen en bioritme die soms de kluts kwijt is en slapen gaat zo makkelijker.

Maar meestal gebruikt het het max 3dagen en dan 3dagen off

3days on , 3days off

zelden dat ik het vaker gebruik dan 3dagen na mekaar gebruik

Ken het product al jaren, verstandig gebruik lijdt tot geen problemen, misbruik kan natuurlijk gevolgen hebben.

ow ok ,vandaar ,cava.

Terug
Naar boven