- Waardering
- 1.271
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 20%
En ik dacht dat ik wat gek was.....waarom je streven naar miserie, en lijden.....wat is daar streefwaardig aan? Je klinkt als een wannabee martelaar...zie je een soort van beloning voor het nu k*t hebben, zoals wel meer geloven gebaseerd zijn op een hemel na het doorstaan van het aardse.....
Leven in miserie, strijden.. moet je meer zien als niet vluchten voor de realiteit. Houdt in dat je zoveel mogelijk in contact blijft met de realiteit en niet vlucht voor lijden, lijden die zoiezo een onderdeel is van het leven, waar je niet van onderuit kan komen door middel van verlichting ofzo. Plezier maken zie ik bv als vluchten voor de realiteit (genieten niet). Als je enorm vrolijk bent en aan het feesten bent ofzo, zit je gewoon in je eigen illusie, ben je gewoon niet in contact met de realiteit zoals die is. Je moet imo gewoon kunnen toegeven dat als je in een vrolijke bui bent je dan gewoon in je eigen illusie zit, de realiteit gekleurd is door dat tijdelijk gevoel. Veel mensen gaan zoiezo van de ene toestand naar de andere zonder het te beseffen, ene keer zijn ze vrolijk, dan voelen ze zich weer slecht, zijn dus maar half bewust.. Door spiritualiteit komt daar een einde aan als je je er kan aan houden, dus in contact blijft met de stilte, de realiteit die in feite altijd leeg is. Je voelt je dan nooit meer supergoed of superslecht, het leven is dan gewoon zoals het is, voelt neutraal aan en is dus meer in balans. Je hebt ook een beter overzicht...