je hebt er wel een probleem mee want je kleine krijgt geen sint en kerst.Wat bijzonder dat ik als Moslim totaal geen probleem heb met al die andere feesten op de scholen. Oh wacht, dat is niet bijzonder, dat is normaal.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
je hebt er wel een probleem mee want je kleine krijgt geen sint en kerst.Wat bijzonder dat ik als Moslim totaal geen probleem heb met al die andere feesten op de scholen. Oh wacht, dat is niet bijzonder, dat is normaal.
Mooie zin zo met strot en keel icm rammen en afsnijden.Tegenwoordig worden al die andere feesten ook door de strot van onze kinderen geramd op school hoor. Ze moeten nog net geen schaap de keel afsnijden.
je hebt er wel een probleem mee want je kleine krijgt geen sint en kerst.
en helemaal niemand in z'n klas..of stad..of land..doet dat
maar oke.Nou dat is dan ook letterlijk het enige waar jij geen probleem mee hebt. En ook daar weet je hier nog een probleem van te makenWat bijzonder dat ik als Moslim totaal geen probleem heb met al die andere feesten op de scholen.

Als mij gevraagd wordt wie is Zwarte Piet, dan is het antwoord de knecht van Sinterklaas, wie is Hollebolle Gijs, de dikke waar je papier in propt in de Efteling, Donald Duck, de eend van Disney met zijn eigen strip, Anna en de zus van Elsa. enz.Het ging mij meer om je directe antwoord 'de zoon van God'. Natuurlijk hoef (en kun) je niet de hele gesprekken zo overschrijven, dat kan ik ook niet, maar als mijn zoon vraagt wie Jezus was, dan krijgt hij een ander antwoord.
Het punt hiermee was dus, wat je je kind verteld ('dat ik dat niet geloof, maar sommigen wel'), helemaal prima is en ik dat dus ook doe, alleen bij mij dus de andere kant op.
Beide prima toch? Je legt uit wat jij vindt/doet/gelooft en eventueel wat anderen doen en de rest komt wellicht later vanzelf zodra ze ouder worden.
Heeeeel lang geleden was er eens een oerknalEn daarme zeg ik dat je alle wetenschap moet ontkennen?nee hoor. Absoluut niet. Volg de wetenschap ook gewoon.

Maar dat moet toch niets uitmaken?Zou beetje bizar zijn als hij wèl sint zou krijgen heen helemaal niemand in z'n klas..of stad..of land..doet dat
maar oke.
Waarom is het bij 'we vieren wel sinterklaas en kerst, maar niet Eid, Diwali, Chinees nieuwjaar, Hanukkah etcetera' wel "normaal" maar 'we vieren geen Sinterklaas en kerst, maar wel eid/Diwali/Chinees nieuwjaar/Hanukkah etcetera" is niet "normaal" ?
Dat roept, zeker bij de dochter van @Steks, alleen maar vervolgvragen op."De zoon van God"
Punt. Klaar. Niet 'volgens sommige mensen' of een andere mogelijkheid.
Er zijn in Nederland grote groepen moslims die hun kinderen weghouden van voorjaars-ontbijt en midwinter-diner. Hulde als jij dat niet doet, maar dat is zeker niet voor iedere moslim normaal.Wat bijzonder dat ik als Moslim totaal geen probleem heb met al die andere feesten op de scholen. Oh wacht, dat is niet bijzonder, dat is normaal.
Daar was jij bij toch?

Ben benieuwd wanneer jij erachter komt wie en wat de grondlegger van de oerknaltheorie is en was.

Ben benieuwd wanneer jij erachter komt wie en wat de grondlegger van de oerknaltheorie is en was.![]()

je moeder

Die van mij leeft nog

Dat roept, zeker bij de dochter van @Steks, alleen maar vervolgvragen op.
- Wie is god?
- Als die zo belangrijk is, waarom doe jij daar niets mee?
- Papa, waarom zijn wij niet paaps?
Er zijn in Nederland grote groepen moslims die hun kinderen weghouden van voorjaars-ontbijt en midwinter-diner. Hulde als jij dat niet doet, maar dat is zeker niet voor iedere moslim normaal.
Dat is jouw moeder niet
Ik denk niet @Hell93 haar religie op deze manier uitlegt aan haar kind.maar dat er tegelijkertijd hele grote groepen mensen zijn die echt heel serieus menen te weten dat een gedegenereerde arabische pedofiele koopman visioenen kreeg van een gevleugelde dwergboodschapper die gestuurd was door een wezen in de lucht
Ik zou zeggen juist niet.Op zich is t ook wel wonderlijk dat we ons druk maken over of sinterklaas vieren wel of niet een vorm van liegen is maar dat er tegelijkertijd hele grote groepen mensen zijn die echt heel serieus menen te weten dat een gedegenereerde arabische pedofiele koopman visioenen kreeg van een gevleugelde dwergboodschapper die gestuurd was door een wezen in de lucht of mensen die heel serieus menen te weten dat de eerste vrouw op aarde geboren werd uit de rib van de eerste man op aarde die op zijn beurt weer uit het stof der aarde was ontstaan dankzij net zo'n soort wezen in de lucht. En meer van dat soort gekkigheid.
Dit noteer ik even voor als er in huize Steks nog eens uitleg over religies wordt gevraagd.Op zich is t ook wel wonderlijk dat we ons druk maken over of sinterklaas vieren wel of niet een vorm van liegen is maar dat er tegelijkertijd hele grote groepen mensen zijn die echt heel serieus menen te weten dat een gedegenereerde arabische pedofiele koopman visioenen kreeg van een gevleugelde dwergboodschapper die gestuurd was door een wezen in de lucht of mensen die heel serieus menen te weten dat de eerste vrouw op aarde geboren werd uit de rib van de eerste man op aarde die op zijn beurt weer uit het stof der aarde was ontstaan dankzij net zo'n soort wezen in de lucht. En meer van dat soort gekkigheid.
Sinterklaas mag overigens bij de hardcore gereformeerden ook niet gevierd wordenIk zou zeggen juist niet.
Als je ervan uitgaat dat mensen dat werkelijk geloven, hoewel niet iedereen alles in de Schrift even letterlijk neemt, dan is dat toch juist niet zo slecht voor te stellen? Voor mensen is dat dé Waarheid.