Fitness Seller

Sticky Religie & Spiritualiteit

Goed dat Jezus tenminste zijn prioriteiten kent en "mevrouw Vlot" voor alle Afrikaanse kinderen die die dag omkwamen liet gaan.

Maar BigT, God works in mysterious ways. Ik vind je opmerking dus echt heel ongehoord. Schande, gij zult eeuwig branden in de hel omdat je niet was overtuigd door de zeer gebrekkige bewijzen.

---------- Post toegevoegd 29 May 2013 om 17:25 ----------

Interessant stukje over een systeem/ideologie/verkapte religie wat al 1400 jaar de aarde teistert.

http://heavenawaits.wordpress.com/muslim-behavior-with-population-increase/

Lijkt enige vorm van waarheid in te zitten.

Interessant stukje tekst. Echter vraag ik me af wie van die moslims dit dan organiseert.
"We zijn met met 1 %, we gaan braaf blijven".
"We zijn met 3 %, laten we nu overgaan tot actief trachten te bekeren van de ongelovigen".
"We zijn met 8 %, laten we nu de sharia eisen".

Om het even hoeveel procent moslims er in een land zijn, het is slecht die heel beperkte groep gekken die overgaat tot illegale acties.

Echter, zieliger in dit artikel is onder andere:
"At 40% you will find widespread massacres, chronic terror attacks and ongoing militia warfare:

Bosnia — Muslim 40%
Chad — Muslim 53.1%
Lebanon — Muslim 59.7%"

Als je zelf niet inziet waarom dit walgelijk fout is, dan stel ik me nogmaals vragen bij je algemene kennis.

Mensen die handelen uit enige vorm van religie/geloof zijn van de gevaarlijkste gekken die op deze planeet rondlopen.

.

Laatst bewerkt:
Mensen die handelen uit enige vorm van religie/geloof zijn van de gevaarlijkste gekken die op deze planeet rondlopen.

Alle mensen die 100 procent overtuigd zijn van hun gelijk, en niet openstaan voor andere ideeen, zijn gevaarlijk. Het klopt wel, inderdaad, dat, indien deze niet bang is te sterven voor zijn idealen, het gevaar groter is.

---------- Post toegevoegd 29 May 2013 om 20:00 ----------

gadverdamme, die moslim bij knevel en brink gisteren keurt de aanslag in Engeland (onthoofding van die militair) niet af, omdat dat onder "jihad" valt.

Gestoorde kerel is dat. Wat is Knevel en Brink? Heb je een linkje?

Alle mensen die 100 procent overtuigd zijn van hun gelijk, en niet openstaan voor andere ideeen, zijn gevaarlijk. Het klopt wel, inderdaad, dat, indien deze niet bang is te sterven voor zijn idealen, het gevaar groter is.

---------- Post toegevoegd 29 May 2013 om 20:00 ----------

Gestoorde kerel is dat. Wat is Knevel en Brink? Heb je een linkje?

http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1347752

weet niet wanneer in de uitzending de baard precies de actie goedkeurt, ben hem nu aan het kijken vanaf t begin.

gadverdamme, die moslim bij knevel en brink gisteren keurt de aanslag in Engeland (onthoofding van die militair) niet af, omdat dat onder "jihad" valt.

Ik heb de eerste 5 min gezien; maar daar gaat die man het over de jongeren die tegen assad in Syrie gaan strijden. En dus niet over de aanslag in Engeland. Of is het verder in het programma?

-

Laatst bewerkt:

Kan je me zeggen waar hij die aanslag goedkeurt? Hij had het over Syrië, waar men strijd tegen Assad.

-

Laatst bewerkt:
Heb ik ook nergens gezegd hoor, maar zal me niets verbazen. Martelaarsdood enzo, word toch geprezen? Is precies wat die mafkees deed in London.

-

Laatst bewerkt:
zijn stukje duurt 19 minuten, meer aan het einde wordt de vraag of hij de daad in Engeland afkeurt meerdere malen gesteld en draait er steeds omheen.

Die vent neemt constant de slachtofferrol en zegt vervolgens dat "het westen" met een kruistocht bezig is zonder feiten te benoemen.

Als hij rond de pot draait omtrent die vraag is het een lul!

Zijn "ware " islam, wat een eikel.

update: ik heb het net gezien. Hij draait rond de pot: hij keurt de daad niet af. Het is een smeerlap. Hij haalt hij er de sharia bij, maar zegt daarna dat hij er tegen is. Hij is bang van een gevangenisstraf, maar heeft wel de mond vol over strijden. Wat een kl***zak.
Het vermoorden van die soldaat in Engeland is zeer in strijd met de ISlam. PUNT.

Laatst bewerkt:
Heb ik ook nergens gezegd hoor, maar zal me niets verbazen. Martelaarsdood enzo, word toch geprezen? Is precies wat die mafkees deed in London.

Neen, dat klopt niet. Als je als jihadist sterft, wil dit zeggen dat je streed tegen een aanvaller: iemand die je in je EIGEN land aanvalt en je daar tracht te verdrijven. AL de rest is bull shit.

Terug
Naar boven