Fitness Seller

Sticky Religie & Spiritualiteit

Oh wauw, excuus, wist niet dat je zo diep gezonken was.

Hoezo is dat diep zinken? Oh wacht, dat kun je niet uitleggen, net zoals dat je andere dingen ook niet kunt uitleggen waardoor je iemand gewoon geschift noemt, als ze een andere kijk op zaken hebben.
Extreem kortzichtig, zoals altijd :)

Hoezo is dat diep zinken? Oh wacht, dat kun je niet uitleggen, net zoals dat je andere dingen ook niet kunt uitleggen waardoor je iemand gewoon geschift noemt, als ze een andere kijk op zaken hebben.
Extreem kortzichtig, zoals altijd :)
Jij haalt uitleggen en het eens worden door elkaar. Dat laatste kan ik inderdaad niet voor zorgen ;)

Goed, het was mij weer een was genoegen :)

Als het dragen van een hoofddoek in de koran staat, Hell een hoofdoek draagt, maar de 200 vrouwelijke familieleden op de Afghaanse bruiloft van die vriend van mij (waar ik de enige blanke was samen met mijn pa) geen hoofddoek dragen.

Is blanke bekeerling Hell dan meer islamitisch dan die hele Afghaanse familie met roots die teruggaan tot de eerste moslims in Afghanistan?

Als het dragen van een hoofddoek in de koran staat, Hell een hoofdoek draagt, maar de 200 vrouwelijke familieden op de Afghaanse bruiloft van die vriend van mij geen hoofddoek dragen.

Is blanke bekeerling Hell dan meer islamitisch dan die hele Afghaanse familie met roots die teruggaan tot de eerste moslims in Afghanistan?
Absoluut! :thumb:

Ik zei "in het kort".

"Als in de wet staat dat je een autogordel om moet, dan draagt toch ook niet iedereen die..."

Ik heb die Afghaanse vriend van mij wel eens mee laten lezen bij bepaalde posts hier. En volgens hem is Hell knettergek en een nep moslim.

Maar hij is dan ook geen islamitische geleerde natuurlijk.

Helemaal met je post eens, behalve bovenstaande. Diversiteit levert namelijk flexibiliteit en veerkracht voor het geheel.

Diversiteit met als kernwaarde inclusie, is een illusie van de deugmensch. Enkel een ramp verbind zulke mensen met elkaar, zonder ramp zijn ze zelf de ramp in wording.

Lees dat gerust nog een keer, voor wie het nodig heeft.

Bekeerlingen zijn wel het meest achterlijke volk ooit overigens. Leeft @Killy of Maarten el hollandi bismillah nog eigenlijk?

Weloverwogen keuze nav mijn geloof en mening. Uitgebreider uitleggen ga ik niet doen, is het me niet meer waard.
Jammer, ik ben oprecht benieuwd naar de beweegredenen van iemand die niet met dat geloof is opgegroeid om later een weloverwogen keuze te maken een hoofddoek te gaan dragen.

Diversiteit met als kernwaarde inclusie, is een illusie van de deugmensch. Enkel een ramp verbind zulke mensen met elkaar, zonder ramp zijn ze zelf de ramp in wording.
Ik bedoel het veel ruimer, diversiteit is in het algemeen van groot belang voor het voorbestaan van een diersoort.

Ik ben ook van mening dat het in de huidige tijd de Westerse samenleving kan ondermijnen.

• Like
Waarderingen: Vonk
Ff tussendoor ik houd wel van een mooie blondine hoor, het is maar dat jullie het weten!

Ja meen dat gremlin blond was, zonnebankje erop:

IMG_9642.jpeg

• Haha
Waarderingen: horn
Terug
Naar boven