Iets beweren over een cultuur/religie zonder het hard te kunnen maken met overtuigend bewijs.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Iets beweren over een cultuur/religie zonder het hard te kunnen maken met overtuigend bewijs.
Maar waarom moet je bij kritiek op de Islam wijzen naar een andere minder achterlijke, maar nog steeds achterlijke religie?Of geen zin om nu te zoeken.
Er zijn ontzettend veel documentaires over gemaakt. Keep Sweet Pray and Obey. Oa Utah zit vol met die gekken.
9 van de 10 keer als je hoort van een religieuze cult met misbruik, mishandeling, dwang, ontvoering ed is het christelijk of Christelijke gronden.
Idd, religie... 1 pot nat.Of geen zin om nu te zoeken.
Er zijn ontzettend veel documentaires over gemaakt. Keep Sweet Pray and Obey. Oa Utah zit vol met die gekken.
9 van de 10 keer als je hoort van een religieuze cult met misbruik, mishandeling, dwang, ontvoering ed is het christelijk of Christelijke gronden.
Maar waarom moet je bij kritiek op de Islam wijzen naar een andere minder achterlijke, maar nog steeds achterlijke religie?
Idd, religie... 1 pot nat.
Dood en misbruik, de grote gemene deler van alle die zever.
Bij het christendom in het algemeen gaat misschien wat ver, maar binnen het katholicisme zou ik dat wel denken ja.Ik laat zien dat enkel omdat 'het gebeurt' binnen bepaalde groepen, het NIET betekent dat het MAG in die religie.
Zooooveeeeel kindermisbruik in Christelijke groepen.
Maakt dat het dan ineens dat in het christendom kindermisbruik toegestaan is?
Nee.
Zonder religie scheelt het alvast duizenden doden.Alsof buiten religie dit niet gebeurt.
Weet je wat wel in 90% het geval is (hetzelfde is) mbt de schuldigen/daders?
Bij het christendom in het algemeen gaat misschien wat ver, maat binnen het katholicisme zo ik dat wel denken ja.
Zonder religie scheelt het alvast duizenden doden.
Je moet wel veel wijzen naar "ja maar zij...." om je ideologie te verdedigen he.

Idd. Als je ziet wat de paterkes en priesters allemaal uitvreten. DegoutantBij het christendom in het algemeen gaat misschien wat ver, maat binnen het katholicisme zo ik dat wel denken ja.
Zonder mensen nog meer.
Alleen wordt het niet binnen elke religie door een flink aantal volgers openlijk toegejuichd.Het punt is;
Dat dingen in bepaalde groepen/culturen gedaan wordt (LDS church, Children of God, weetiketwat) betekent niet meteen dat het van 'de religie' ook mag.
islam4europeans.com
Toevallig overheersen binnen dat soort culturen vaak dezelfde religie. Verder is er geen harde scheidslijn tussen cultuur er religie, ik ben niet religieus (althans niet volgens de gangbare normen) maar ben wel opgegroeid met een christelijke cultuur.Simpel;
De hartverscheurende video gaat om cultuur, niet om religie.
Het is hoe dan ook afschuwelijk dat meisjes en vrouwen zo mishandeld worden..![]()
Onzin.Bij het christendom in het algemeen gaat misschien wat ver, maat binnen het katholicisme zo ik dat wel denken ja.
Ik zal weer meer gaan strooien met emoticons.Onzin.
Het grote verschil is dat de Kerk één grote organisatie is, die zeker in het verleden daar niet goed mee is omgegaan. Dat heeft ook te maken met een voortschrijdend inzicht over gedrag van daders. Ik heb nooit bewijs gezien dat het binnen de Katholieke Kerk vaker voorkomt dan in andere religeuze of seculiere instituties. Het kwalijke punt is dat de Kerk zelf moreel hoog van de toren blaast en dan heb je het goede voorbeeld te geven.
Je ziet bij veel sportclubs dezelfde reflex, het liefst houdt men het stil om de vereniging niet te beschadigen en zo kan bv een trainer elders weer toeslaan.