AndroidHealthClinic

remco51092's logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
training van 7 oktober 2008:

deadlift:
5x110kg
5x120kg
5x130kg
1x140kg(pr)

BOR:
3x5x62.5kg(pr)

squat:

5x130kg
5x140kg
5x150kg
5x155kg(pr)

calf raises:

2x12x150kg(pr)

dumbbell row:
2x10x37.5kg(pr)

voorslaan overgeslagen, had er echt geen zin meer in na deze sessie, was doodop :o

commentaar op training:
super training

Succes met je nieuwe logje, dat zijn alvast een hoop pr's om mee te beginnen :thumbs:

Mooie stats voor een 16jarige vooral die squat en deadlift. Squat jij wel ass to grass? of ga je gwn lichtjes door benen?

Laatst bewerkt door een moderator:
keek ook even op bij de stats, maar zag dan je lengte en gewicht, en kon het dan wel iets beter plaatsen :)
maar desalniettemin very nice stats in je trainingen ;)

netjes remco , 155 parallell is ook zwaar man

ik pak meestal de squat als eerste en de deadlift als 2e oefening , maar ik vind wel prettig om ze samen te trainen

PRs vliegen om onze oren. Je squat begint nu echt vervelend hard te gaan :).

PRs vliegen om onze oren. Je squat begint nu echt vervelend hard te gaan :).

haha die squat gaat inmiddels niet meer zo super snel :p stond bijna 1 maand op 150kg ook doordat ik last had gehad van me knie daarvoor en weinig kracht eruit kon halen, maar denk dat het niet meer zo zal zijn van 5kg de training

Grapjas... 5kg de training is ook wel erg hard, doe dat 2x in de week en je ziet tien weken later op 100kg extra, dat houdt natuurlijk een keer op he ;). Het gaat hoe dan ook verschrikkelijk hard hoor!

Gij doet enkel maar PR's in u training ofzo? :-)

Nice!

is een uitzondering deze training shorty :p
normaal zijn er niet zoveel pr's, neem ik aan dan dat dat niet meer zo snel gaat :p

training van 9 oktober:

bench press:

7x70kg
4x77.5kg
2x82.5kg
1x80kg
4x75kg
5x70kg
9x60kg

ez-curls:
12x30kg
10x30kg
8x32.5kg
6x35kg

Shrugs:
12x80kg
12x80kg
10x90kg

Nekstoten:
10x60kg
2x75kg(pr)

flyes:
25x10kg(pr)
12x10kg

buikspieren gedaan met BW+10kg

commentaar op de training:
opzicht ging het wel redelijk, me bench voelde alleen erg zwaar aan, maar dat hoor er wel een keertje bij. kan niet altijd een pr halen.
voor de rest kan ik redelijk tevreden zijn.

op 19 oktober nog een laatste outdoor wedstrijd :) is een werpvierkamp :D
moet kogelstoten, discuswerpen, speerwerpen, en kogelslingeren :)

Lekker dat Pr jongen!

lekkere training gast!
nekstoten:eek:!!:thumbs:

Nekstoot is pittig zwaar Remco, mooi gedaan man. En eh... 25x10kg en dan 12x10kg? Wat is dat nou? Volgende keer gewoon 12x15kg ;).

Nekstoot is pittig zwaar Remco, mooi gedaan man. En eh... 25x10kg en dan 12x10kg? Wat is dat nou? Volgende keer gewoon 12x15kg ;).

die nekstoot voelde zwaar aan ja :D bij die 2e rep was het moeilijk stil komen te staan :o maar lukte wel :D

en die flyes, ik heb alleen 2 dumbbell van 10kg, en nog die verstelbaar is :o dusja moet nog 1 dumbbell erbij die verstelbaar is dan en dan kan ik zwaardere flyes doen :p

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven