Fitness Seller

remco51092's logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Moertjes losdraaien van remco zijn powerrack ;) Hehe ziet er goed uit remco, nice!

:roflol:, dankje :) gaat laatste tijd wel lekker ja :)

Ik begin die squat nu echt vervelend te vinden. Ik denk dat ik de boel daar maar eens moet gaan saboteren.

i'll take that as a compliment :), als ik me powerrack heb, zal ik mischn nog iets zwaarder gaan, dan is het veiliger. ik doe nu alleen als ik zeker weet dat ik het haal.

Ik moet eerst weer wat karma onder andere zielen verdelen, dan ben jij weer aan de beurt remco ;)

lekker bezig hoor!!
mooie log + stats.

ga zo door

lekker bezig hoor!!
mooie log + stats.

ga zo door

dankje :)

had gigantische spierpijn bij me buik en benen door me atletiektraining van gister :o was erg zwaar gemaakt weer is, maarja dat hoort derbij:D
toch vandaag gewoon krachttraining gedaan. maar ging niet echt lekker

training van 14 oktober 2008:

bench press:

10x60
7x70kg
3x75kg ( wilde 5x doen)
1x80kg ( wilde 3x doen)
0x85kg ( wilde gaan voor 2x)
10x60kg
20x50kg

Nekstoten:
3x5x50kg, kon misschien wel iets zwaarder maar had ongelofelijke spierpijn.

shrugs:
2x10x95kg
1x20x75kg

bicep curls:

12x25kg
12x30kg
12x35kg
10x40kg(pr)

binnenkort 2 dumbbell erbij van 15kg en 2 van 20kg voor me flyes, dus nu ff niet gedaan.

Buikspieren gewoon rustig getraind.

hierna doordat het weinig oefeningen waren nog wat skullcrushers gedaan met 30kg

wat een k*ttraining!!!!!

balen man, kan iedereen weleens gebeuren.
gewoon goed je rust pakken en weer knallen!
mijn trainingen na k*t trainingen zijn vaak nog lekkerder.

brute curls!

Achja na een k*ttraining volgt weer een monstertrainign en vergeet niet dat je een PR hebt gezet, gewoon doorbeuken en alles komt goed

balen man, kan iedereen weleens gebeuren.
gewoon goed je rust pakken en weer knallen!
mijn trainingen na k*t trainingen zijn vaak nog lekkerder.

tuurlijk gebeurt dit wellis, maar het is toch altijd wel balen.
en dan kan de volgende training alleen maar beter gaan idd

dankje, maar valt toch ook wel mee?

Achja na een k*ttraining volgt weer een monstertrainign en vergeet niet dat je een PR hebt gezet, gewoon doorbeuken en alles komt goed

dat klopt idd meestal wel :)
naja het hoort der bij, de weg naar boven in nooit een rechte lijn zeg ik zelf meestal.

Laatst bewerkt door een moderator:
Hmm balen van je training, je bench ineens teruggevallen :mad: klote, net als de mijne. Maar pak je zo terug vriend! Verder, die curls van 10x40 kg vind ik ook wel netjes! Haal ik niet :D Mijn bicep curlss blijven steken op 10x14 kg, preacher curls op 10x35 max geloof ik, dus vergeleken met mij ben je nog steeds een koning ;)

na elke mindere training komt weer een nieuwe kans om je te onderscheiden

Iedereen heeft wel eens een minder dagje. Goed eten en rusten en gaat de volgende keer stuk beter!

Hmm balen van je training, je bench ineens teruggevallen :mad: klote, net als de mijne. Maar pak je zo terug vriend! Verder, die curls van 10x40 kg vind ik ook wel netjes! Haal ik niet :D Mijn bicep curlss blijven steken op 10x14 kg, preacher curls op 10x35 max geloof ik, dus vergeleken met mij ben je nog steeds een koning ;)

Dan zit je er toch maar 5kg vanaf (preacher curl of barbell curl zit niet zo ver van elkaar af)? Dat is nog steeds een competatief verschil, doorknallen Harm :P!

Volgende keer beter Remco. Soms het het even tegen, kan vanalles zijn, maar je zult zien, de volgende keer gaat gewoon weer volgas. Zo kun je jezelf tenminste weer overtreffen :).

Training ziet er goed uit eventhough je spieroijn had! bij vreten en snel herstellen! Doorknallen!!

Preacher curls is trouwens ook niet te vergelijken met barbell curl, barbell curl kan je nog met je rug meebewegen (wat iedereen automatisch in zekere mate doet tijdens standing barbell curl), dus kan goed dat we momenteel op zelfde niveau zitten :)

daarom ben ik ook gaan zitten met de ez-curl , effe terug in gewicht , maar nu pas heel strict de 30 weer gehaald

daarom ben ik ook gaan zitten met de ez-curl , effe terug in gewicht , maar nu pas heel strict de 30 weer gehaald

ik ga altijd tegen een muur staan met me rug, kan je hem ook niet meebewegen;)

maar ik kwam net thuis van school, staan me boxen voor me powerrack der :D
ik heb hem nu net in elkaar gezet, vind het echt een mooi rack :) morgen lekker uitprobere

Heeeej! Veel plezier!!! Foto's natuurlijk :).

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven