hier ook invoeren.
als wij geen pet of iets dergelijks mogen dragen dan zij ook geen hoofddoek.
dit is de grootste bullshit die ik ooit gehoord heb.. geef Islamitische landen geen vrijbrief om Christenen te onderdrukken.. onbewust doe je dit wel!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hier ook invoeren.
als wij geen pet of iets dergelijks mogen dragen dan zij ook geen hoofddoek.
Wat had ataturk ook al weer met de christelijke Armenen gedaan?
ja, heb jij ooit wel eens een hoofddoek over iemands boezem zien hangen? dit is een misdadige vertaling.. het woord HOOFDdoek komt nergens in de Koran voor
Jep, de oudere generaties in Turkije/Afghanistan/Iran etc lopen met een sluier... Hoofddoek/sluier/potato/potato Wel degelijk over hun boezem.
Maar hey, als er volgens jullie niks over in de Koran staat en niks met de islam te maken heeft.
Waarom lopen alle gelovige moslims dan met een hoofddoek/burka/sluier rond?
en dan komen en kreten vanuit linkse hoek over racisme en discriminatie. en dat terwijl het juist eerder normaal lijkt in nederland dan turkije zo'n wet. hier mag je niet eens een burka verbieden 
Je bedoelt alle gelovige moslima's. En dat is zeker niet altijd het geval. En de reden daarvan is dat conservatieve mannen in die culturen niet konden verdragen dat de vrouwelijke vormen van hun vrouwen zichtbaar waren voor andere mannen. Een soort onderdrukkende jaloersheid die de vrouw vrijheden ontneemt dus.Waarom lopen alle gelovige moslims dan met een hoofddoek/burka/sluier rond?
En de reden daarvan is dat conservatieve mannen in die culturen niet konden verdragen dat de vrouwelijke vormen van hun vrouwen zichtbaar waren voor andere mannen. Een soort onderdrukkende jaloersheid die de vrouw vrijheden ontneemt dus.
haha nice, Turkije begint al aardig te verwesteren, dat hoor ik graag![]()
Ik heb Mustafa Kemal Ataturk altijd al een groots leider en visionair gevonden. Hij had al in het begin van de 20ste eeuw een groots seculier land voor ogen met gelijke rechten voor man en vrouw (in een tijd waarin onze vrouwen achter de naaitafel stonden!!!), en ondanks vele pogingen van religieuze idoten, is turkije nog steeds het enige moslimland met een seculiere rechtstaat en goede rechten voor man en vrouw. hulde

pff ik wil hier op reageren maar heb geen zin in discussie loll...![]()
Turkije begint al aardig te verwesteren ?
De hoofddoek verbod is gekomen toen ataturk president werd. Dat is al meer dan een half eeuw geleden.
daarom n00b dus.