- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik vind je voeding niet echt optimaal eerlijk gezegd. Je zult er ongetwijfeld op groeien, maar zoveel vloeibaar/zuivel (4 vd 6 maaltijden) kan beter imo.
Succes met je doelen dude!
Voeding
:
maaltijd 1
maaltijd 2
maaltijd 3
maaltijd 4
groente
maaltijd 5
maaltijd 6
fruit en af en toe groente eet ik meestal bij maaltijd 3 en 5, maar dat zet ik niet in m'n schema omdat wat ik daarvan eet toch redelijk verschilt per week.
hoezo is zuivel dan zo slecht?Ik vind je voeding niet echt optimaal eerlijk gezegd. Je zult er ongetwijfeld op groeien, maar zoveel vloeibaar/zuivel (4 vd 6 maaltijden) kan beter imo.
Succes met je doelen dude!
en ik ben ook vrij lang.
kga zo ff m'n training in het logboek zetten en dan richting de sportschool om alle gewichten te bepalen, niet bepaald mijn favoriete training (gewichten zoeken) magoed, dat moet ook gebeuren.
) maar gezien het gewicht dat ik gebruik denk ik dat ik erg snel progressie moet kunnen maken met deze oefening.
ik neem aan dat je de link op bb.com gekeken hebt? volgens mij is dat niet de correcte uitvoering, in ieder geval zie ik net als jou ook het nut er niet van in.Ik snap alleen niet wat die halve pullover in de JM press doet tijdens de full rom. Wat is hier het nut van?
bijna, maar je houd je bovenarmen wat hoger zeg maar en je laat de stang tot je nek komen ongeveer en de stang raakt je lichaam niet, maar stopt doordat je biceps je onderarm raken zeg maar. tis een soort van close grip benchpress, maar dan vermengd met een extensie.
ik neem aan dat je de link op bb.com gekeken hebt? volgens mij is dat niet de correcte uitvoering, in ieder geval zie ik net als jou ook het nut er niet van in.
ik doe de oefening zo:
YouTube - JM Press with intro

is heel goed mogelijk, helaas lees ik je post nu pas, ik studeer in amsterdam.Riggard jonge... liep jij toevallig vandaag - 17 september 2007 - in Amsterdam?
reps zijn rest pausedEen plan is altijd goed. Ik vind je reps opvallen, ze zijn overal zowat boven de 10, je bent wel op de hoogte van de 3 spiervezel types en de wijzen waarop je die aanspreekt?, ik zou dus ook sets doen die dichter bij je 100% van 1Rm liggen.
TESTOSTERONE NATION - Maximum Recruitment Training I
Daarbij zou ik ook je voeding wat veranderingen in je voeding overwegen. Onder andere suiker s'ochtends veranderen in fruit. Niet alleen pinda's eten maar gemengde noten, dus ook walnoten etc. Broodje shoarma zoiezo eieren of tonijn van maken.
dus lijkt veel, maar is dat zeer zeker niet.