- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

maar nu ga ik nog even door 

)haha, ik weet dat het niet telt, maar het voelt wel goed's avonds telt niet..![]()
Is wel leuk om op de weegschaal te zien.
Vanwaar de keuze voor soya-eiwitten?

Okee. En dan nog iets. De kwark 's ochtends?haha, ik weet dat het niet telt, maar het voelt wel goed
keuze voor soja eiwit omdat ik al veel van m'n eiwitten uit zuivel haal en ik het liefst toch wat verschillende eiwitbronnen heb.
wat is daar mis mee? lekker veel eiwitten
imo zijn snelle eiwitten in de morgen niet echt een vereiste, zelfs whey doet er 1.5 u over om in je bloed te komen, de katabole processen worden denk ik vooral gestopt door de koolhydraten die je smorgens tot je neemt.vanavond weer deadliften, sta te popelen om weer te gaan (A)
?mwah ben niet zo'n deadlift wonder hoor
en het waren rack pulls ook, dus zo'n vaart loopt het niet 
) gewichten wel verhoogd, maar had er meer van verwacht, maargoed ik train dan ook liever alleen.
)klinkt aantrekkelijk (A) zeker motiverend! hoop alleen niet teveel spek aan te zettenschema en voeding zien er goed uit..je weet goed waar je mee bezig bent, en niet te veel bullshit, I like it!!
en de motivatie is er ook..
knallen en je komt er wel!
als je de 100 haalt, nomineren ik je voor BB'r van de maand![]()
maar aan de andere kant moet ik gewoon spek aanzetten om een beetje massa te pakken
dillemma's
nouja eind van dit schema wil ik 97 wegen, dat gaat lukken en dan is de 100 in zicht en moet de motivatie alleen maar meer worden (A)