Fitness Seller

Riggard's race naar de 100kg droog

wat is dit voor log, er is nog 1 training gepost in drie maanden ???

• Topic Starter Topic Starter
haha, rustig loo, zal vanavond al mn trainingen posten ;) was begonnen met het log en begon toen ook met mn studie met intreeweek en al, was 3kg kwijt en de motivatie ook een btje, inmiddels weer hard aan t knalle en ga mn log nu meermaals per week updaten.

@the_ur, ikzelf heb meer problemen met de B dagen, op adem komen tussen de sets door is nogal langdurig. a red ik meestal in 50min, maar ligt ook aan het aantal warmup sets, voor stiff legged deads warm ik meer op dan voor bijv. triceps oefeningen na borst en schouderpresses.

dacht ook al waar is het log nu ......komt er ook een log van sophiej:D

haha, nou ze heeft inmiddels wel al kleren ;) ze moet nog schoenen en het eens worden met een vriendin over welk abbo.

oja, ze moet ook nog stoppen met steeds smoesjes te verzinnen om niet te gaan traine ;)

gr rich.

zo, hier de beloofde update, denk dat alles wel voor zich spreekt, mocht er iemand vragen hebben over de manier waarop ik het opschrijf, be my guest :D

628xkcl.jpg

6f783uc.jpg

zo, inmiddels weer een training achter de rug, B3 stond dit keer op het menu

eerste rij'tje (begint bij het rijtje van reps) is m'n vorige training, 2e rijtje zeg maar is m'n training van vandaag
5xt0hg7.jpg

training ging opzich wel, in het begin had ik niet echt het gevoel intensief genoeg bezig te zijn, maar toen de kuiten hams en quads klaar waren was ik toch redelijk kapot, toch merk ik wel dat ik binnenkort m'n rustweekjes weer moet nemen, want de progressie is toch wat minder, de barbell curls heb ik met moeite weten te verbeteren.

zo net ff getraint, 1200kcals naar binnen geknald en ff paar foto's geschoten (let dus niet op me taille die is een beetje opgezwollen van al dat eten)
belichting is ook een beetje donker, maar dat heb je zo rond dit tijdstip nou eenmaal.

back double bicep
534oupl.jpg

front double bi
4vpge9g.jpg

6bodms1.jpg

lats aangespannen
53ojx9j.jpg

most muscular
4kn2gqc.jpg

vergelijkingsmateriaal is te vinden in m'n gallery.

Gaat de goeie kant op kerel!! Trainingen zien er goed uit. Heb het even snel doorgenomen, maar je krachtprogressie is nice!

nette foto's kerel, goede vormen,nog 9 maanden tot de zomer dat kan nog wat worden!

Post ff een foto van Sophie in lingerie joh, dan scoort je topic wat beter.

succes

haha, nou ze heeft inmiddels wel al kleren ;) ze moet nog schoenen en het eens worden met een vriendin over welk abbo.

oja, ze moet ook nog stoppen met steeds smoesjes te verzinnen om niet te gaan traine ;)

gr rich.

SSSSSSssssssssssssssssssssssssssssstttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt :p :o:o:o

Ik ga volgende week shoppe met Nassiya, en dan koop ik wel die sportschoenen.. :help:

gaat goed

Ziet er best goed uit, ik vind wel dat je traps en onderrug erg achterlopen.

netjes man voor 18 jaar!! gaat goed !!

Riggard, koop eens een lamp voor op je kamer! Licht is niet eng. :D

gaat goed rich komen mooie bulten te voorschijn gewoon zo doorknallen

@sophiej schiet nou eens op met die schoenen en stop met die smoesjes......ga trainen

Goede progressie Riggard. Ga zo door!

Mooi man! Armen slagje groter , maar das mijn voorkeur. :D

Hoe staan de benen ervoor? Of heb ik die foto gemist? :)

ik verwacht dat zijn benen groter zullen zijn in verhouding met zijn ub. Idd de armen een slagje groter + schouders iets meer bij. Voor de rest goed!

Ziet er best goed uit, ik vind wel dat je traps en onderrug erg achterlopen.
traps wil ik zowieso niet te groot hebben, ben tevreden hoe ze er nu voor staan.

Riggard, koop eens een lamp voor op je kamer! Licht is niet eng. :D
camera is gewoon erg vaag, belichting is in het echt totaal anders (beter ;) )

ik denk dat sophie die foto's heeft genomen en dat ze na die foto's romantisch zijn gaan doen....
nee, helaas niet :(

Mooi man! Armen slagje groter , maar das mijn voorkeur. :D

Hoe staan de benen ervoor? Of heb ik die foto gemist? :)
armen mogen voor mij ook een slag groter hoor ;) probeer daar dus ook aan te werken, maar dat kost even wat tijd, maar het zeker m'n aandachtpuntje in deze bulk.

ik verwacht dat zijn benen groter zullen zijn in verhouding met zijn ub. Idd de armen een slagje groter + schouders iets meer bij. Voor de rest goed!
benen vallen opzich wel mee, sta op 64cm ofzo, alleen pas niet in een maatje 36 broek. (laatst verdomme heel ede afgeweest met sophie op zoek naar een passende broek :roflol: niks kunnen vinden.)

Terug
Naar boven