- Waardering
- 666
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
was begonnen met het log en begon toen ook met mn studie met intreeweek en al, was 3kg kwijt en de motivatie ook een btje, inmiddels weer hard aan t knalle en ga mn log nu meermaals per week updaten.haha, nou ze heeft inmiddels wel al klerendacht ook al waar is het log nu ......komt er ook een log van sophiej![]()
ze moet nog schoenen en het eens worden met een vriendin over welk abbo.
dacht ook al waar is het log nu ......komt er ook een log van sophiej![]()
haha, nou ze heeft inmiddels wel al klerenze moet nog schoenen en het eens worden met een vriendin over welk abbo.
oja, ze moet ook nog stoppen met steeds smoesjes te verzinnen om niet te gaan traine
gr rich.

Riggard, koop eens een lamp voor op je kamer! Licht is niet eng.![]()
traps wil ik zowieso niet te groot hebben, ben tevreden hoe ze er nu voor staan.Ziet er best goed uit, ik vind wel dat je traps en onderrug erg achterlopen.
camera is gewoon erg vaag, belichting is in het echt totaal anders (beterRiggard, koop eens een lamp voor op je kamer! Licht is niet eng.![]()
)nee, helaas nietik denk dat sophie die foto's heeft genomen en dat ze na die foto's romantisch zijn gaan doen....

armen mogen voor mij ook een slag groter hoorMooi man! Armen slagje groter , maar das mijn voorkeur.
Hoe staan de benen ervoor? Of heb ik die foto gemist?![]()
probeer daar dus ook aan te werken, maar dat kost even wat tijd, maar het zeker m'n aandachtpuntje in deze bulk.benen vallen opzich wel mee, sta op 64cm ofzo, alleen pas niet in een maatje 36 broek. (laatst verdomme heel ede afgeweest met sophie op zoek naar een passende broekik verwacht dat zijn benen groter zullen zijn in verhouding met zijn ub. Idd de armen een slagje groter + schouders iets meer bij. Voor de rest goed!
niks kunnen vinden.)