MuscleMeat

Riggard's race naar de 100kg droog

klinkt aantrekkelijk (A) zeker motiverend! hoop alleen niet teveel spek aan te zetten :( maar aan de andere kant moet ik gewoon spek aanzetten om een beetje massa te pakken :( dillemma's ;) nouja eind van dit schema wil ik 97 wegen, dat gaat lukken en dan is de 100 in zicht en moet de motivatie alleen maar meer worden (A)

op je foto's zie ik dat je een vgl bare lichaams basis hebt gelijk ik
ben ook aan 65 kilo begonnen toen ik 3 j geleden begon te trainen
weet hoe hard het is om spiermassa aan te zetten met zo'n bouw
bij mij ist wel zo dat ik niet zo snel spek aanzet, maar wel zuivere massa
wel beetje spekafzetting rond mn middel en beetje op de buik..
maar voor dergelijke lichaamsbouw geloof ik toch meer in clean bulken, gewoon slaafs dagelijks zoveel mogelijk je dieet volgen, kweet dat et moeilijk is (ga zelf graag es uit en blijf dan wel es bij één of andere chick slapen en zo heb je dan weer je laatste maal niet binnen of s morgens je 1e niet)
je moet echt zoveel mogelijk je leven eraan aanpassen, maar tmag ook niet TE zijn, tis een 'zware' sport he, tis gew een manier v leven

Hoe zwaar ben je nu eigenlijk? en wat is je lengte?

• Topic Starter Topic Starter
Nog steeds lopen je traps achter, of zie ik dat nou helemaal verkeerd?

Voor de rest best puik fysiek.
traps zijn wel wat meer in verhouding aan het komen, maar ik werk er nog niet echt aan nu, hou ook niet echt van oversized traps oid en ze gainen niet goed bij me. ben nu zowieso meer op m'n armen aan het focussen en nog massa gainen, verhoudingen komen later wel.

op je foto's zie ik dat je een vgl bare lichaams basis hebt gelijk ik
ben ook aan 65 kilo begonnen toen ik 3 j geleden begon te trainen
weet hoe hard het is om spiermassa aan te zetten met zo'n bouw
bij mij ist wel zo dat ik niet zo snel spek aanzet, maar wel zuivere massa
wel beetje spekafzetting rond mn middel en beetje op de buik..
maar voor dergelijke lichaamsbouw geloof ik toch meer in clean bulken, gewoon slaafs dagelijks zoveel mogelijk je dieet volgen, kweet dat et moeilijk is (ga zelf graag es uit en blijf dan wel es bij één of andere chick slapen en zo heb je dan weer je laatste maal niet binnen of s morgens je 1e niet)
je moet echt zoveel mogelijk je leven eraan aanpassen, maar tmag ook niet TE zijn, tis een 'zware' sport he, tis gew een manier v leven
volgens mij was ik zelfs lichter dat ik begon, maargoed ik was er niet serieus mee bezig enzo, dus dat blijft voor mij ook een beetje gissen.

ikzelf ben wel van mening dat ik wat spek aan moet zetten en dan langzaam cutten om wat massa over te houden, heb het vorig jaar ook gedaan en dat beviel goed, maar ieder z'n eigen kijk erop.
(dit was ik 8 december vorig jaar op 90 kilo)
7wrmrnm.jpg

ikzelf hou me ook niet altijd aan m'n dieet hoor, in het weekend ga ik vaak naar sophie of komt sophie bij mij, dat zijn dan m'n junkdagen en dan let ik er niet echt op maar prober ik toch wel het ea binnen te krijgen, het moet ook leuk blijven

nice frame kerel! Denk wel aan je armen, die vind ik wat achterlopen. Schouders en rug zijn gewoon goed!

Schouders zijn inderdaad hard vooruit gegaan. Keep it up. :thumbs:

Hoe zwaar ben je nu eigenlijk? en wat is je lengte?
weeg nu 's morgens denk ik iets meer dan 93 lengte is 1.88

nice frame kerel! Denk wel aan je armen, die vind ik wat achterlopen. Schouders en rug zijn gewoon goed!
frame ben ik inderdaad best tevreden over, traps mogen nog wat meer hebben, maar dat is alles.

armen zijn gewoon k*t en ondanks dat ik er gigantisch hard voor train en al vele oefeningen geprobeerd heb willen ze gewoon niet bijtrekken, kwa kracht gaan ze vrij goed, spierpijn heb ik ook altijd etc. maar ze groeien gewoon matig.

vanmorgen gewogen, 93.1btje te licht (300 gr aangekomen tov vorige week), maar lijk wel at droger. had allen afgelopen paar weken niet mn vp opgemeten :( dus kan daar geen uitspraken over doen.

voeding moet dus nog iets meer, plan is nu om op rustdagen 4000 kcals te eten en op trainingsdagen 4700, deze week was het 3700 om 4500. hoop dan gewoon weer 500+ gram per week aan te komen, want zoals het nu gaat is de 100 nog ver weg :(

gr richard

inmiddels weer 2 trainingen achter de rug, zaterdag deed ik weer B1, ging nogal k*t, was erg misselijk, wss. doordat ik te snel na het eten ging trainen en kon niet 100% geven, toch wel alles verbeterd, maar er had meer in gezeten.

gisteravond A2 gedaan, was heerlijk, kon lekker intensief trainen en alles uiteraard weer lekker verbeterd, technogym flat press ook superprogressie op gemaakt, ding gaat helaas maar tot 102.5kg, dus fullstack moet lukken deze blast, vind de hammer strength high rows toch een beetje vreemd aanvoelen, maar ze blijven er voorlopig nog wel even in.

en eindelijk weer wat in gewicht aangekomen, woog gisteravond al 96.5 (mja, dat telt niet :( ) vanmorgen tikte ik de 94.3 dan aan (telt ook niet, want vrijdag is m'n weegdag) maargoed, het voelt toch wel lekker dat ik weer aan het gainen ben. taille is 84.5 nu

oke, genoeg gelul weer, de trainingen:
82msr6a.jpg

94.3 = bijna 95 = bijna 100 :D

Gaat goedkomen. Goede trainingen neergezet hoor :thumbs:

94.3 = bijna 95 = bijna 100 :D

Gaat goedkomen. Goede trainingen neergezet hoor :thumbs:
haha, inderdaad ;) heb nu echt weer het gevoel dat het de juiste kant op gaat, toch wel lekker, na 1 maand op hetzelfde gewicht te hebben gehangen, kan gewoon niet w88 tot ik de 100 aantik haha :P

Ja gaat zeker goed! Succes met het behalen van je 100 droge kilo's

net weer beentjes gedaan, ging heerlijk, alles wederom weer verbeterd, oefeningen voelen ook goed aan, alleen ik begin nu toch wel te merken dat ik binnenkort veel oefeningen moet gaan laten vallen gewoon omdat ze niet zwaar genoeg kunnen :( nouja, daar is ook welweer een oplossing voor te vinden :P
goed, de training
85n9mc7.jpg

morgen is de weegdag, denk dat de 94+ er wel in zal zitten (A)

Gr Rich

Lekkere beentraining hoor. :thumbs:

Misschien dat je die calve raise eruit kan fl*kkeren? Zag laatst een gozer die tijdens het squatten als hij omhoog kwam direct een calve raise deed door op z'n tenen te gaan staan en weer terug te zakken. Is misschien een idee als je je kuiten wilt blijven meetrainen..

Nette frontsquats !!

zo, vanmorgen gewogen, 94.5kg, das 1.4kg meer dan vorige week, met 0.5% gain in vetpercentage, opzich best aardig, er zit in ieder geval weer schot in :D straks nog ff boodschapjes doen, want ik word die pinda's wel zat, ff mayo enzo halen, voor lekkere vissalades :D

Lekkere beentraining hoor. :thumbs:

Misschien dat je die calve raise eruit kan fl*kkeren? Zag laatst een gozer die tijdens het squatten als hij omhoog kwam direct een calve raise deed door op z'n tenen te gaan staan en weer terug te zakken. Is misschien een idee als je je kuiten wilt blijven meetrainen..
zou kunnen, maar ik verander het liever niet ;) gaat goed zo, dus ik hou alles erin, dante raad ook aan het schema niet te veranderen, toch bedankt voor de tip!

dankje, laatste tijd gaan ze zeer goed, maar tis k*t dat het in de smith moet, denk dat ik los nog wel wat meer kan pakken, misschien koop ik nog een squatrack om thuis te kunnen squatten.

en inmiddels heeft training a3 ook weer plaatsgevonden, wederom heerlijke training, goede progressie kunnen maken op alles, maar de spiegel was niet erg lief voor me :( begin toch wat vetter te worden en das k*t :( ik lijk ook best erge gyno? te hebben, iig er is een soort van borst zichtbaar, ik denk dat het vooral vet is, ik heb verder nooit gekuurd oid, maar het is toch wel een beetje zichtbaar, vind het echt klote, hoop dat het verdwijnt als ik ga droogtrainen.

nie b**chen eten;)

haha ja ik weet dat ik dat zelf ook moe gaan doen:P

Klote man, weet verder weinig van gyno maar hoop en ga ervan uit dat het goedkomt ;) Misschien je voeding iets bijstellen of af en toe wat cardio doen om je VP binnen de perken te houden :dunno: Je hebt in ieder geval weer lekker getraind, dat is wel positief :thumbs:

Zou rot zijn van de gyno en ik kan er over mee spreken.
Voel je echt een schijf achter je tepel zitten?

gaat lekker riggard gewoon doorknallen nu

Terug
Naar boven