oke jongens, vergeef het me, ik ben een lamme tak en ik heb m'n trainingen nog niet gepost
inmiddels heb ik er 2 weken opzitten en heb ik alle gewichten voor de oefeningen een beetje bepaald, hier en daar nog een paar oefeningetjes aangepast en het schema is nu in orde, alhoewel ik m'n tricep oefeningen wat minder chill vind dan die van m'n vorige schema, maar die komen er dan gewoon weer in in het volgende schema
gisteravond heb ik B3 afgerond, lekkere training, biceps en onderarmen knalden zowat uit elkaar van de pomp, kuiten voelden ook zeer lekker aan en het ging gewoon super.
stats atm zijn 92.8kg 's morgens (ja, ik weet het, afgevallen enzo, maar heb nu m'n voeding weer in orde en ben weer gemotiveerd, dus ga gewoon weer voor 500gr per week) positief puntje was dat ik gisteravond de 95.2 aantikte, dat is het zwaarst wat ik ooit geweest ben en dat voelt zeker goed
wel merk ik dat ik wat vetter word, dus ik gooi de koolhydraten pwo en bij het ontbijt ietsjes omlaag en gooi m'n eiwit bij deze maaltijden iets omhoog (heb nu een pot soja eiwit, dus dat gaat goedkomen

)
verder wil ik ook gaan beginnen met het gebruiken van wat supplementen, tot voor kort bestond mijn supplementenlijstje uit
multivit
visolie
dextrose
whey eiwit (heeel soms)
nu wil ik het volgende lijstje gaan gebruiken;
beta alanine
l-histidine
citrulline malaat
creatine
bcaa's
soya eiwit (voor bij de maaltijden)
whey eiwit (pwo)
gewoon om eens te kijken of het meerwaarde heeft.
voedingsschema ziet er als volgt uit;
niet trainingsdagen;
maaltijd 1
500ml melk
90gr brinta
10gr suiker
500gr kwark
maaltijd 2
190gr brood
130gr kalkoenfilet
maaltijd 3
90gr pinda's
maaltijd 4
90gr pinda's
maaltijd 5
vlees
groenten
aangevuld met pinda's
maaltijd 6
tonijn/zalm
mayonaise
silveruitjes + augurk
ei
of
broodje shoarma + pinda's + soya eiwit
voor het slapen
kwark
trainingsdagen;
maaltijd 1
500ml melk
90gr brinta
10gr suiker
500gr kwark
maaltijd 2
190gr brood
130gr kalkoenfilet
maaltijd 3
90gr pinda's
maaltijd 4
90gr pinda's
maaltijd 5 (pwo)
vlees
aardappelen
groente
yoghurt+havermout
whey
tijdens training
30 gram dextrose
15gram soya eiwit
5gr creatine
maaltijd 6 (post wo)
500gr kwark
2.5 eetlepel honing
30gram dextrose
350ml jus d'orange
500gr yoghurt
75gr havermout
5gr kaneel
voor het slapen
30gr soya eiwit
kcals liggen op niet trainingsdagen rond de 3700, trainingsdagen liggen ze rond de 4500, heb m'n kcals deze week iets teruggeschroefd en de schommelingen tussen trainingsdagen iets verminderd.