XXL Nutrition

Riggard's race naar de 100kg droog

• Topic Starter Topic Starter
nie b**chen eten;)

haha ja ik weet dat ik dat zelf ook moe gaan doen:P
haha, ja ik weet het, gevoel zegt ga cutten (ben beetje bang om te vet te worden :/) verstand zegt bulk door naar die 100, misschien ga ik dan bij 100 even 4 weekjes cutten en daarna nog ff doorbulken.

Zou rot zijn van de gyno en ik kan er over mee spreken.
Voel je echt een schijf achter je tepel zitten?
ja, er zit wel een schijf achter m'n tepel ja, ook vrij groot :/ misschien is het vet, zowieso wil ik deze zomer echt droog staan, dus dan zie ik wel verder, mocht het dan nog niet weg zijn ga ik stappen ondernemen.

hoe komt zoiets trouwens? ik train nu 3 jaar naturel, nooit gejuiced ofzo, maar kan het komen door een van nature hogere testproductie oid? mijn broer heeft ook een beetje puffy nipples, die traint niet.

gaat lekker riggard gewoon doorknallen nu
ja, ga ik doen hoor ;) misschien calorie'tjes iets terugschroeven want 1.4kg per week is erg veel :P

heb besloten ook te gaan beginnen met zonnebanken, we hebben er 1 thuis staan dus ik wil even een tintje opbouwen en het dan goed bijhouden, is ook wel ontspannend, ik zal straks nog even m'n training posten van vandaag.

sorry voor de late update jongens, heb het afgelopen week nogal druk gehad, zit in m'n tentamenweek, had wat probleempjes prive en was aan het trainen ;)

gewicht is deze week gestegen naar 95.1, bf is niet gestegen volgens mijn metingen, kracht neemt nog steeds lekker toe en de trainingen gaan nog steeds erg lekker. weeg overdag al lekker 97, dus 100 overdag is al in zicht ;)

maargoed de trainingen met een korte uitleg bij sommige trainingen (vandaag heb ik B1 weer gedaan, die komt later)
7xb7ts8.jpg

A3
ging lekker, maar toch vind ik de tate press niet zo'n chille oefening, voel m niet echt goed, maar onze dumbbells zijn ook vrij groot dat zal misschien ook wel schelen.

B3
hammer machine curl moet er binnenkort uit, stack van die machine gaat maar tot 50 kilo en dat doe ik volgende keer al, jammer, want ik vond het best een lekkere oefening.
calf raises waren weer heerlijk, nog steeds lekkere spierpijn (A)

A1
lekker vooruitgegaan op de incline benchpress, ondanks dat het niet m'n favo oefening is, hammer shoulder press ging daarentegen voor geen ene kloot en ik kijk het nog een weekje aan en anders gaat ie eruit, denk dat ik dan dumbbell shoulder presses ga doen.
deadlift voelde ook gewoon weer heerlijk aan, goede spierpijn, geen pijn in de onderrug oid.

en vanavond zal ik de training van vandaag posten.

kijk dat gaat toch best we lekker

Ik heb het helemaal gelezen.

Mooie log.

Hoe staat het er nu mee?

Je moet toch wel aangekomen zijn met de feestdagen?? ;)

Ik heb het helemaal gelezen.

Mooie log.

Hoe staat het er nu mee?

Je moet toch wel aangekomen zijn met de feestdagen?? ;)
hey, leuk dat je me logje hebt doorgelezen!

moet eigenlijk weer eens beginnen met posten, heb in de vakantie wat minder serieus getraind enzo, maar ben uiteraard wel wat aangekomen, woog vanmorgen 97.4 en moet overmorgen weer benen doen, dan zal ik welweer het e.a. posten :D

Die rack deadlift is vanaf welke hoogte?

Hmm dan is die 145 nog niet zo heel hoog he? Zeker niet vergeleken met je bw! ;)
volgende keer doe ik weer floor deads, denk dat ik 150x2 ook wel red vanaf de vloer ;) maar we hebben geen oly schijven, die bij ons in de gym zijn een beetje kleiner :S

volgende keer doe ik weer floor deads, denk dat ik 150x2 ook wel red vanaf de vloer ;) maar we hebben geen oly schijven, die bij ons in de gym zijn een beetje kleiner :S

Gewoon op wat andere schijven leggen ;)

zet em op!! op naar die 100!!!

oke jongens, vergeef het me, ik ben een lamme tak en ik heb m'n trainingen nog niet gepost :o

inmiddels heb ik er 2 weken opzitten en heb ik alle gewichten voor de oefeningen een beetje bepaald, hier en daar nog een paar oefeningetjes aangepast en het schema is nu in orde, alhoewel ik m'n tricep oefeningen wat minder chill vind dan die van m'n vorige schema, maar die komen er dan gewoon weer in in het volgende schema :D

gisteravond heb ik B3 afgerond, lekkere training, biceps en onderarmen knalden zowat uit elkaar van de pomp, kuiten voelden ook zeer lekker aan en het ging gewoon super.

stats atm zijn 92.8kg 's morgens (ja, ik weet het, afgevallen enzo, maar heb nu m'n voeding weer in orde en ben weer gemotiveerd, dus ga gewoon weer voor 500gr per week) positief puntje was dat ik gisteravond de 95.2 aantikte, dat is het zwaarst wat ik ooit geweest ben en dat voelt zeker goed :D
wel merk ik dat ik wat vetter word, dus ik gooi de koolhydraten pwo en bij het ontbijt ietsjes omlaag en gooi m'n eiwit bij deze maaltijden iets omhoog (heb nu een pot soja eiwit, dus dat gaat goedkomen :D )
verder wil ik ook gaan beginnen met het gebruiken van wat supplementen, tot voor kort bestond mijn supplementenlijstje uit
multivit
visolie
dextrose
whey eiwit (heeel soms)

nu wil ik het volgende lijstje gaan gebruiken;

beta alanine
l-histidine
citrulline malaat
creatine
bcaa's
soya eiwit (voor bij de maaltijden)
whey eiwit (pwo)

gewoon om eens te kijken of het meerwaarde heeft.

voedingsschema ziet er als volgt uit;

niet trainingsdagen;

maaltijd 1
500ml melk
90gr brinta
10gr suiker
500gr kwark

maaltijd 2
190gr brood
130gr kalkoenfilet

maaltijd 3
90gr pinda's

maaltijd 4
90gr pinda's

maaltijd 5
vlees
groenten
aangevuld met pinda's

maaltijd 6
tonijn/zalm
mayonaise
silveruitjes + augurk
ei

of

broodje shoarma + pinda's + soya eiwit

voor het slapen
kwark

trainingsdagen;

maaltijd 1
500ml melk
90gr brinta
10gr suiker
500gr kwark

maaltijd 2
190gr brood
130gr kalkoenfilet

maaltijd 3
90gr pinda's

maaltijd 4
90gr pinda's

maaltijd 5 (pwo)
vlees
aardappelen
groente
yoghurt+havermout
whey

tijdens training
30 gram dextrose
15gram soya eiwit
5gr creatine

maaltijd 6 (post wo)
500gr kwark
2.5 eetlepel honing
30gram dextrose
350ml jus d'orange
500gr yoghurt
75gr havermout
5gr kaneel

voor het slapen
30gr soya eiwit

kcals liggen op niet trainingsdagen rond de 3700, trainingsdagen liggen ze rond de 4500, heb m'n kcals deze week iets teruggeschroefd en de schommelingen tussen trainingsdagen iets verminderd.

Paar vraagjes:

1 - heb je ze nog gekocht?
2 - welke merken?
3 - waar heb je ze besteld?
4 - wat is je ervaring ermee?

supps nog niet gekocht :$ beta alanine staat toch echt op m'n verlanglijstje, maar ik ben steeds te lui om te bestellen, de rest heb ik neit zoveel interesse meer in ;)

supplementen nog niet gekocht :$ beta alanine staat toch echt op m'n verlanglijstje, maar ik ben steeds te lui om te bestellen, de rest heb ik neit zoveel interesse meer in ;)

Waarom niet?
heb je niet de combinatie nodig van beta-alanine en l-histidine om meer carnosine in je spieren te krijgen? of is de toevoeging van L-histidine onzin als je al geneoeg eiwit eet?

l histidine hoef je volgens mij niet te supplementeren omdat je al genoeg uit je dagelijkse voeding haalt inderdaad.

vraagje: heb je al eens static holds gebruikt in je dc schema? Ik zat er over te denken dit te doen nl.

vraagje: heb je al eens static holds gebruikt in je dc schema? Ik zat er over te denken dit te doen nl.

Ik heb dit wel gedaan, behalve dat het zwaar is voegt het naar mijn mening weinig toe. Beter kan je een paar pulse reps erachteraan maken (zeer korte rom).

@Riggard: Floor deads met 150kg bij dit bw is ook laag! :D ? Je bent bijna net zo zwaar b*ch je steeds, maar ik trek 1x205! :roflol:
Trouwens eerst doorbulken naar die 100 en dan kijken hoe het met je vet% is zou ik doen.

Ik heb dit wel gedaan, behalve dat het zwaar is voegt het naar mijn mening weinig toe. Beter kan je een paar pulse reps erachteraan maken (zeer korte rom).

@Riggard: Floor deads met 150kg bij dit bw is ook laag! :D ? Je bent bijna net zo zwaar b*ch je steeds, maar ik trek 1x205! :roflol:
Trouwens eerst doorbulken naar die 100 en dan kijken hoe het met je vet% is zou ik doen.
gast ik ben geen pl'er he ;) zolang ik maar progressie maak vind ik het goed en ik kan er bijna wekelijks 5kg bijgooien en dat is waar het mij om gaat :P

mja vp% boeit me atm ook niet zo hoor, wil alleen niet teveel vet gainen want dan ben je verkeerd bezig.

hey, leuk dat je me logje hebt doorgelezen!

moet eigenlijk weer eens beginnen met posten, heb in de vakantie wat minder serieus getraind enzo, maar ben uiteraard wel wat aangekomen, woog vanmorgen 97.4 en moet overmorgen weer benen doen, dan zal ik welweer het e.a. posten :D

Hehe,

Ik ben nu voor het ontbijt naked ook 96..... Scheelt niet veel dus.

Jij had ook zo een BF meter toch? Heb je zo een knijper? Werkt ie goed? Dus als je 4x achter elkaar op dezelfde plek doet dat je steeds dezelfde waardes hebt?

Waar heb je hem weg?
Wat kostte ie als ik vragen mag??
Thanks.

Ciao

zo jongens, eigenlijk heeft het weer veel te lang geduurd, maar toch weer een update :D ik heb meteen maar ff m'n hele schema gepakt dan is voor jullie goed de vooruitgang te zien.
6ldz5l0.jpg

ik ga nog steeds lekker vooruit, ondanks dat ik al in week 8 van m'n blast zit, ik hoop 9 a 10 weken te blasten en dan even een rustweekje te nemen. probleem is wel dat ik nu al veel apparaten (bijna)fullstack doe, dus m'n keuzemogelijkheden zijn niet zo supergroot meer :( en de dumbbells gaan ook maar tot 30kg.
ik doe nu ook 1x per week cardio erbij als het kan en ben ook weer wat whey gaan gebruiken als pre workout en heb het e.a. in m'n voeding veranderd, ik wil na de training de snelle kh's vervangen voor wat langzamere kh's en eens kijken wat dit voor resultaat zal hebben, ik hoop wat meer vvm in verhouding tot vm.
's morgens weeg ik nu rond de 97 en ik wil toch ook voor 1kg per week gaan, nu is het meestal 500gr.

tevens gebruik ik nu zma en overdag gooi ik wat pro90 in m'n drinkfles en binnenkort wil ik dan toch maar beta alanine gaan kopen (nog wel prijzig, mja :P )

oja, m'n armen meten nu ook eindelijk 40 cm :roflol:
Hehe,

Ik ben nu voor het ontbijt naked ook 96..... Scheelt niet veel dus.

Jij had ook zo een BF meter toch? Heb je zo een knijper? Werkt ie goed? Dus als je 4x achter elkaar op dezelfde plek doet dat je steeds dezelfde waardes hebt?

Waar heb je hem weg?
Wat kostte ie als ik vragen mag??
Thanks.

Ciao
ik heb een fattrack II huidplooimeter, werkt voor mij prima, meet ongeveer hetzelfde (maar dan wel door hard te knijpen) heb m bij bodyenfitshop gekocht, maar daar hebben ze m niet meer, het slimste is om er 1 uit amerika over te laten komen, in nl betaal je er veelteveel voor.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven