Fitness Seller

Rippetoe SimsonLeeuw

HIT is een vorm van KT met hoge intensiteit, hoog volume, weinig rust, dus korte trainingssessie.

Maar ik denk dat Simson doelt op High Intensity Interval Training. Das een vorm van cardio waarbij je rustige inspanning afwisselt met hoge inspanning. Zo kun je snel veel kcals verbranden. Kun je doen, alleen is langer dan 20 minuten niet nodig omdat je intensiteit al zo hoog is.

Volgens mij zijn de meningen over HIIT wel verdeeld omdat het erg stressopwekkend is, dus niet goed voor spieren. Anders zou je es moeten zoeken op t forum, of het wel of niet verstandig is en wanneer, ik heb er zelf verder geen verstand van.

Ik weet wel in ieder geval dat ik HIIT niet zo relaxed vind, heb het wel es geprobeerd, het was een ware martelgang haha

waarheid is dat niemand weet precies hoeveel vet verbrand je per uur van aerobic training, zo ver b k het nooit aangetroffen k denk dat het niet te veel kan zijn... vet zit in lichaam en om hem te gbruiken zeker ontstaan omstandigheden, meer bepaalde hormone moet in bloed en zo ook t is zoals met spieren, spieren opbouwen zich laangzaam, k denk dat t is ook met vet je kan niet ineens alle je vet verbranden het is gewoon ONMOGELIJK wil je vetverbranden? dan moet je cutten met ongeweer 200-300kcal onder je BMR (mijn opmerking is dat het gewoon moeilijk is omdat je moet precies BMR bereken en je verbrande kcal in dag bereken) dus het is zo simpel... daar bestaat geen vetverbranding zonder spier afbraak, je kiest

• Topic Starter Topic Starter
idd is het H I I T wat ik bedoelde. Ik ben daar wel benieuwd naar. Maar misschien is de beste tip nog wel dat ik moet gaan clean bulken. Heeft iemand nog commentaar op men eetschema???

Bedankt dat jullie allemaal meedenken iig!

---------- Toegevoegd om 16:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:19 ----------

hier nog es: 08:00
75 gr brinta
200 ml melk
25 gram proteinen
1 banaan

10:00
50 gram brinta
200 ml melk

12:00
3 broodjes
1 pinda kaas
2 ei

14:00
500 ml chocomelk

15:00
200 ml melk
25 gr whey
Banaan

16:00
2 broodjes pinda kaas

18:00
Wat de pot schaft

20:00
150 gram kipfilet

22:30
500 ml kwark

De KEV verhouding is ongeveer: 30% eitwit - 45% Kooly en 25% vet

Je chocomelk is je post WO ? Zo niet, zijn het misschien wat nutteloze suikers midden op de dag en kun je beter kiezen voor boterhammen.

Verder ben ik erg benieuwd naar je krachtprogressie op een cleane bulk.

Aangezien ik niets van voeding of HIIT ken, kan ik je niet helpen, sorry.

Post je voedingsschema anders eerst in het topic waar het hoort? Misschien krijg je dan meer raad ... (zelfde met je HIIT :) ).

Je chocomelk is je post WO ? Zo niet, zijn het misschien wat nutteloze suikers midden op de dag en kun je beter kiezen voor boterhammen.

Verder ben ik erg benieuwd naar je krachtprogressie op een cleane bulk.

Ik ga na maandag meer op men eten letten. Er komen dan geen verkeerde vetten e.d. meer in voor. Ik ga ook voor halfvolle melk, en de chocomelk gaat er ook uit. Verder geen shoarmakip meer.

Ik ga na maandag meer op men eten letten. Er komen dan geen verkeerde vetten e.d. meer in voor. Ik ga ook voor halfvolle melk, en de chocomelk gaat er ook uit. Verder geen shoarmakip meer.

Waarom geen chocomelk meer?

Chocomelk bevat veel eiwitten en koolhydraten en is voor mij toch één van de belangrijkste voedingsbronnen ...

Waarom geen chocomelk meer?

Chocomelk bevat veel eiwitten en koolhydraten en is voor mij toch één van de belangrijkste voedingsbronnen ...

:scratch:

@ Leeuwtje: Kon uit je eerste post niet helemaal opmaken hoeveel jaren je heb gegained na het behalen van de 24 mijlpaal? Eetschema vind ik er goed uitzien, al zou je een alternatieve koolhydraatbron voor al dat brood kunnen overwegen. Wel 10x beter schema dan wat ik binnenkrijg op een dag overigens. Nu in de cleanbulk dan? Wel grappig, meesten zijn aan het cutten these days :)

/abbo, rrrroaaarrrr.

:scratch:

@ Leeuwtje: Kon uit je eerste post niet helemaal opmaken hoeveel jaren je heb gegained na het behalen van de 24 mijlpaal? Eetschema vind ik er goed uitzien, al zou je een alternatieve koolhydraatbron voor al dat brood kunnen overwegen. Wel 10x beter schema dan wat ik binnenkrijg op een dag overigens. Nu in de cleanbulk dan? Wel grappig, meesten zijn aan het cutten these days :)

/abbo, rrrroaaarrrr.

Op men 24e was ik 65 kg. Helemaal afgetraind. Kwam zo het leger uit lopen. Geen kilo te veel :)

Ik kan wel cutten, maar dan valt er weinig nog te zien. Wacht wel tot volgend jaar:D

Op men 24e was ik 65 kg. Helemaal afgetraind. Kwam zo het leger uit lopen. Geen kilo te veel :)

Ik kan wel cutten, maar dan valt er weinig nog te zien. Wacht wel tot volgend jaar:D

Same here.

Dan liever wat meer massa en minder profiel, dan ietsje meer profiel, maar absoluut geen massa meer :p

Ach, de zomer van 2011 wordt die van ons he simson ;)

Thanks Nightfly!

Ik knal met jullie mee naar de zomer van 2011 :cool:

we moeten Jurek en tank ook nog een kans geven he

Yes, ik ben van de partij! 80kg bij een fatsoenlijk vp is waar ik voor ga

Eindelijk kon ik weer es trainen...

Begin al te overwegen om een homegym te starten. Al die feestfdagen hakken er toch wel in. Daarbij ben ik nog ziek geweest. Gelukkig gaf de weegschaal geen gewichtsverlies aan. Normaal kom ik elke week wat bij, maar deze week dus niet.

De training:

Ik heb de squat en de dead lift nu wat omlaag geschroefd, omdat ik de techniek niet goed vond. Ik zakte niet ver genoeg door met de squat als ik dat vergeleek met filmpjes hier. Sommigen zakken bijna met de kont op de grond. Dat doe ik dus nu ook.

De deadlift doe ik nu anders op aanraden van iemand uit de school, hij vertelde dat je je benen pas mag strekken als je rug zeg maar weer recht is. Je benen dus als laatstse. Hoe dan ook, hier de feiten:

Squat: 3 setjes van 5 herhalingen met 85 kilo. Maar dan wel héél diep:D

Deadlift Uiteindelijk één werkset van 5 herhalingen met 95 kilo. Hier zou ik meer kunnen, maar ik heb toch nog wekelijks behoorlijke spierpijn in men rug dat ik het prima vind. Ik wil naar de 140 kg toe, en ik voel dat ik die al redelijk snel ga halen. Dus ik neem de tijd om hem technisch mooi te doen:D

En dan de benchpress, voor het eerst geen pijn in men pols/handen. Goed teken! Hier had ik op gewacht de afgelopen weken, daarom hield ik me in. Nu kon ik dus weer verhogen. Heb nu 3x5x60 kg gedaan. Waarvan laatste setje met hulp. De volgende keer dus alleen. Deze wil ik binnen bepaalde tijd naar de 80 kg brengen.

Uiteindelijk nog 2 setjes van 8 x opgetrokken met 15 kilo contra gewicht. Volgende week naar de tien :) Ik word steeds zwaarder, ik moet dus ook steeds meer optrekken, en steeds minder contra gewicht.

Afgesloten met de abs.

Deze week ook bezig om clean te gaan bulken. Vandaag begonnen met 2 keer brinta, bannaan, kip, rijst. Nu macaroni met gehakt.

Terug
Naar boven