Fitness Seller

Rippetoe SimsonLeeuw

• Topic Starter Topic Starter
:whip:[/QUOTE]

AUwwwwwww:mad:
:D

Ging weer lekker vandaag, men benen voelen weer helemaal kapot. Wat zeg ik, ik voel me helemaal leeg. Altijd een lekker gevoel:D

Eerst weer de squat, en net als vorige keer weer goed op de techniek gelet. Dat wil zeggen dat ik flink doorzak voordat ik omhoogkom. En alles in een beweging natuurlijk. Deze keer wild ik er wel wat bij. Dat werd 2,5 kilo. Dus zat ik op 87,5 kg keer 5 herhalingen van drie setjes.

Daarvoor natuurlijk de nodige warmup setjes.

Daarna de BOR. Dit vind ik een lekkere oefening. Vorige keer had ik deze op 50 kg, maar was toen nog wat zwak. Dat merkte ik, want kon met gemak er 10 bij pakken. UIteindelijk dus 3 setjes van 5 herhalingen keer 65 kg. Man man wat een lekkere oefening:D

Na de BOR tijd voor de MP. aaaah, ook weer lekker. Ik hield me in met verhogen al voelde ik dat er bij kon. Komt omdat ik hem sinds 2 keer nu los doe, ik hou niet van de smithmachine, vandaar. Maar wil wel goed op men techniek letten. In ieder geval wil ik volgende keer met 5 kg verhogen. Ik zat nu op 3x5x35 kg. Maar daar ging ik te makkelijk door heen.

Al met al: lekker dagje rippetoe, niks meer en niks minder:)

onee, een ding, ik had wat last van men lies, bij het squatten:eek: kennen jullie dat?

Nu lekker men ijsshaky opdrinken (lees: 1 schep whey, 1 bevroren banaan, 300ml melk, blenden 3 minuten. ):brew:

eten was weer lekker vandaag: 3 x brinta in de ochtend met melk. 1 keer met whey
Banaan
Toen een gebakken eitje
eiwittenshaky
rijst
kip
koolvis
ei

Vanavond nog braadworst en kwark.

(iemand een idee waar Jurek is?)

Laatst bewerkt:
Je wordt sterk man, goede vooruitgang!

En ik raad sowieso aan MP te blijven doen zonder smith, dan spreekt het je core veel meer aan. Een sterke core is goed voor kracht in allerlei oefenen.

Damn!

Sterke trainingen man! Voel me zwak :sad:

Zelf vind ik het altijd wel lekker om na de KT nog even een half uur cardio te doen, kan je misschien ook eens proberen?

HIT was toch helemaal kapot gaan op een training maar met random trainingsdagen? Dus trainen, 1-2 weken niks, nog een keer trainen, paar dagen rust etc?

Klinkt goed, vooral dat eten ook :) (Maar misschien springt dat er vooral uit voor mij omdat ik zo ZAAD eet.)

En deadliften doe ik meestal 2x5 werkset. Als ik dan nog een derde set kan dan gaat het gewicht weer omhoog volgende workout. Al zit ik nu te denken om eens 3x3 te gaan doen en gewicht te verhogen.

Klinkt goed, vooral dat eten ook :) (Maar misschien springt dat er vooral uit voor mij omdat ik zo ZAAD eet.)

En deadliften doe ik meestal 2x5 werkset. Als ik dan nog een derde set kan dan gaat het gewicht weer omhoog volgende workout. Al zit ik nu te denken om eens 3x3 te gaan doen en gewicht te verhogen.

Ja, maar jij, jij ben een gruwelijk beest!!!:D

Nee gek :roflol: Maar ik ben er van overtuigd dat je met de juiste mindset wel progressie kan afdwingen.

Rustig hier dit weekend leeuw:)

ja, moest weer werken van t weekend. Altijd balen, haalt men hele schema door de war. Morgen weer!! :D

Ik w8 nog wel op jou logje :)

Ik wilde wachten tot ik klaar ben en dan het hele zooitje posten maar ik heb besloten om er nog eens een paar (kuur)weken bij aan te plakken.
Nu overweeg ik volgende week te gaan loggen.
Pics heb ik inmiddels al wel een paar geupload.
Succes met sporten morgen!

Ik wilde wachten tot ik klaar ben en dan het hele zooitje posten maar ik heb besloten om er nog eens een paar (kuur)weken bij aan te plakken.
Nu overweeg ik volgende week te gaan loggen.
Pics heb ik inmiddels al wel een paar geupload.
Succes met sporten morgen!

Oke, ik ben benieuwd, zal es kijken in je profiel. Als je gaat loggen ga ik je zeker volgen. Thanks verder.

Vandaag ging het niet lekker, voel me ook niet helemaal fit. Misschien omdat door men werk men schema steeds in de war raakt. Deze week kan ik eindelijk wee normaal om de dag trainen.

Verder heb ik een liesblesure opgelopen, heb het even gechecked hier op het forum. Lijkt op wat overbelasting van de spier/pees. Met name na het squatten. Ik heb hem vandaag heel licht gepakt, maar laat het nu even voor wat het is. Want nu na het trainen heb ik er weer last van :(

Ik bedoel dan de compounds een stuk lichter dan normaal.

Squat 55 kg 3x8
Benchpress 65 kg
deadlift 55 3x8 (ivm lies rustig gedaan)

Graag advies, moet ik wat de lies betreft even stoppen met Rippetoe, of iig blijven doorgaan?

Daarna nog wat losse oefeningen gedaan om men lichaam toch ff er van langs te geven.
Bicep, pull ups, buik.

Hoop dat ik snel hersteld ben, want dit is niks aan.

k stel voor rust voor lies :p

Terug
Naar boven