Eindelijk kon ik weer es trainen...
Begin al te overwegen om een homegym te starten. Al die feestfdagen hakken er toch wel in. Daarbij ben ik nog ziek geweest. Gelukkig gaf de weegschaal geen gewichtsverlies aan. Normaal kom ik elke week wat bij, maar deze week dus niet.
De training:
Ik heb de squat en de dead lift nu wat omlaag geschroefd, omdat ik de techniek niet goed vond. Ik zakte niet ver genoeg door met de squat als ik dat vergeleek met filmpjes hier. Sommigen zakken bijna met de kont op de grond. Dat doe ik dus nu ook.
De deadlift doe ik nu anders op aanraden van iemand uit de school, hij vertelde dat je je benen pas mag strekken als je rug zeg maar weer recht is. Je benen dus als laatstse. Hoe dan ook, hier de feiten:
Squat: 3 setjes van 5 herhalingen met 85 kilo. Maar dan wel héél diep
Deadlift Uiteindelijk één werkset van 5 herhalingen met 95 kilo. Hier zou ik meer kunnen, maar ik heb toch nog wekelijks behoorlijke spierpijn in men rug dat ik het prima vind. Ik wil naar de 140 kg toe, en ik voel dat ik die al redelijk snel ga halen. Dus ik neem de tijd om hem technisch mooi te doen
En dan de benchpress, voor het eerst geen pijn in men pols/handen. Goed teken! Hier had ik op gewacht de afgelopen weken, daarom hield ik me in. Nu kon ik dus weer verhogen. Heb nu 3x5x60 kg gedaan. Waarvan laatste setje met hulp. De volgende keer dus alleen. Deze wil ik binnen bepaalde tijd naar de 80 kg brengen.
Uiteindelijk nog 2 setjes van 8 x opgetrokken met 15 kilo contra gewicht. Volgende week naar de tien

Ik word steeds zwaarder, ik moet dus ook steeds meer optrekken, en steeds minder contra gewicht.
Afgesloten met de abs.
Deze week ook bezig om clean te gaan bulken. Vandaag begonnen met 2 keer brinta, bannaan, kip, rijst. Nu macaroni met gehakt.