Fitness Seller

Contest Log Rise & Grind - KEUN (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Kleine indicatie van mijn meals dit weekend

130gr kip
100gr zilverrijst (gekookt met kurkuma kruiden)
4 groene asperges p.portie

46E48347-01BD-4D9F-BFB0-C609D243F3A4.jpeg
 

Rise and Grind: Outperform, Outwork, and Outhustle Your Way to a More Successful and Rewarding Life​

Met deze mindstate ben ik het jaar 2021 ingegaan en met deze mindstate stap ik ook de contest in.

Allereerst wil ik iedereen van harte welkom heette die van plan is dit log te gaan volgen.
Ten tweede wil ik iedere deelnemer die dit jaar mee doet met de contest succes wensen bij het behalen van zijn/haar doelen.
Voor sommige zal ik een nieuw gezicht zijn, maar ik denk dat ik voor vele een oude bekende ben.

Dit jaar wordt voor mij de 3e keer dat ik deelneem aan de DBB foto contest.
Dit jaar is ook overigens ook mijn 14e trainingsjaar jubileumeditie en als je het mij vraagt moet dit gevierd worden aangezien er in onze huidige realiteit weinig te vieren valt.
Alhoewel als het mee zit krijgen we 11 mei te horen of de sportscholen open gaan en we allemaal weer (structureel) aan onze gezondheid kunnen gaan werken.....of niet, dan wordt de verkoop van alcoholische drank op de terrassen afgeschaft. Ik kijk nergens meer van op tegenwoordig, maar dat terzijde.


Stats
1,78
81KG
9% bf +-


Doel
Stapsgewijs me vetpercentage verlagen, om straks aan het eind op het juiste moment te pieken.

Voeding
Link naar voeding start contest

Training
Legs / Push / Pull / Arms - repeat

Training gemiddeld 4 dagen per week
Cardio 1-2 maal per week a 30min
Mobility 1-2 maal per week a 30min


Huidige shape
Bekijk bijlage 526530
Bekijk bijlage 526531




Detox Welcome Aboard GIF by detoxheavymetalssafely
In succes!
 
  • Heart
Waarderingen: KEUN
  • Love
Waarderingen: KEUN
Vandaag was Push day
Hoogte punt van de training van vanmorgen waren de incline dumbell presses - 5x15x40kg

Zojuist terug van me cardio sessie - met als afsluiter interval op de trappen van SnowWorld wat een Legday opzichzelf al was!!

B58C1B71-8E0F-4F48-9180-476B3778E1F8.jpeg

2C8D0509-B7F5-4FDD-832A-6763302720F9.jpg
 
Waar haal je deze briljante bakjes!

In trouwens..potentiele winnaar!
Ik heb ze bij bol.com besteld - ik ga ze eens connecten of ze niks voor mijn mede DBB’ers kunnen betekenen haha ... ik ben er erg blij mee!

Goed je hier te zien big-M 👊❤️
 
Vandaag stond gepland als rustdag - didn’t happen! Vanmorgen fasted cardio gedaan en tijdens m’n run heb ik nog enkele oefeningen meegepakt #4EverChasingThePump

0979EC93-8F18-4C15-AE76-1891F5D00C0F.jpeg




 
Goed bezig op je rustdag...:rolleyes:
 
  • Haha
Waarderingen: KEUN
Monday Legday
Hoogte punt van de training - squats 25x100kg, 20x100kg, 10x120kg Superset 20x60kg.

Ter beeldvorming hoe vandaag mijn voeding eruit zag.

Meal 1: 80gr Brinta, 28gr whey, thee lepel bio pindakaas, handvol aardbeien/bosbessen
Meal 2: 3 sneeen volkorenbrood, 1 kleine avocado , 3 hele eieren
Meal 3: 100 zilvervliesrijst, 130gr kip, asperges
Meal 4: 145gr tonijn, 1 mango, 1 tomaat, paar olijven, thee lepel pijnboompitten
Meal 5: 250gr lactose vrije kwark, 30g cranberry/pompoen pitten mix, thee lepel chiazaad, gebroken lijnzaad, hennepzaad, kokosrasp, kaneel

2ED5E666-589D-4DF2-8007-A969BC8703B6.jpeg

BF746198-85AA-4486-887B-F40FA51F0316.jpeg

45422AB0-A9CE-4E2B-BFA2-095340CD28E1.jpeg

3BBAB041-544E-4CA5-96A7-F500C23DFB96.jpeg

C03E1A72-F392-4B49-835F-19E88AD9004E.jpg
 
Gisteren was een rustdag. Normaliter wil ik op rustdagen cardio of mobility doen, maar dat is er niet meer van gekomen. Wel is er een cheatmeal genuttigd. Tevens ook weer even de laatste voorlopig, tenzij de spiegel het toelaat.

9CCE210A-8798-4F96-B40A-6C87769C3E72.jpg


Vanmorgen fasted cardio gedaan - me doel is om minimaal 5km te rennen.
Gedurende de cardio sessie nog wat box jumps, pulls ups en walking lunges meegepakt.



F158170F-8C8C-4556-91BE-0D6F096286E6.jpeg


De maaltijden voor de komende dagen zijn ook weer voorbereid. Deze week hanteer ik 1 cup size (gekookte) rijst. Volgende week wordt dit 3/4 cup size, vervolgens 1/2 cup size, 1/3 cup size, 1/4.

De exacte voedingswaarden ga ik t.z.t. nog berekenen. Maar zoals mijn shape er nu voor staat ben ik ervan overtuigd dat ik door deze manier van schrappen van koolhydraten zonder al te veel reken -en denkwerk mijn vetpercentage zal verlagen. De andere maaltijden blijven qua hoeveelheden vrijwel identiek. Van deze bakjes wil ik er minimaal 2 per dag van gaan eten. Op dagen dat ik thuiswerk gaat dit een stuk gemakkelijker t.o.v. de dagen dat ik op locatie werkzaam ben.

BAB8D831-C40D-484B-9731-529AC26579CB.jpeg
 
Dat is inderdaad makkelijke manier van het verlagen van de voeding. Doe het zelf ook op die manier.
 
  • Like
Waarderingen: KEUN
Dat is inderdaad makkelijke manier van het verlagen van de voeding. Doe het zelf ook op die manier.
Ik weet nog hoe ik het in 2012 aanpakte tijdens de contest. Elke dag zat ik weer te knutselen in mijn excel file om de exacte macros te berekenen. Tegenwoordig gaat zowel het koken als het berekenen van kcals een stuk gemakkelijker.

Lang leven de airfryer en hulde voor de voeding calculator apps!!
 
Ik weet nog hoe ik het in 2012 aanpakte tijdens de contest. Elke dag zat ik weer te knutselen in mijn excel file om de exacte macros te berekenen. Tegenwoordig gaat zowel het koken als het berekenen van kcals een stuk gemakkelijker.

Lang leven de airfryer en hulde voor de voeding calculator apps!!
Hahaha je echt hè. Alles handmatig invoeren in excel per product.
Maar ook het tot op de gram afwegen. Weeg een maateenheid nu 1x (lepel of scoop bijvoorbeeld) en dan weet je het ook. En Airfryer is idd ook echt goud waard met preppen
 
  • Like
Waarderingen: KEUN
Ik ben ook echt een airfryer fan.. echt super handig!
 
Succes! Zo te zien ben je zowel met kracht als conditie goed bezig.
 
  • Like
Waarderingen: KEUN
Woensdag Pushday
Enkele hoogte punten van de training heb ik bijgehouden.

Ter info, ik heb de laatste 3 weken de bench ontzien. Dit i.v.m. overbelaste polsgewrichten en knellingen in de pezen van mijn onderarmen/handen. De tintelingen die ik in mijn handen heb/had zijn gelukkig vermindert, in die zin dat ik niet continu pijn scheuten ervaar.
Tevens loop ik ondertussen ook al 3 weken rond met een overgevoelige reardelt, waardoor ik niet zonder ‘pijn’ mijn schouder zijwaarts kan heffen. Desondanks het foamrollen, stretchen en goed opwarmen blijft de zeurende pijn aanwezig.

Echter ging het vandaag tijdens de training erg goed en ervaarde ik weinig tot geen pijntjes. Op aanraden van een ervaren powerlifter ga ik volgende week vrijdag naar een fysiotherapeut (die veel ervaring heeft met sporters) om een en ander na te checken.

3E54D6E7-4C9B-4D26-8885-BF4BC9A27E29.jpeg

6DBBE919-34F7-4ADC-91FA-81602D37455C.jpeg
 
Laatst bewerkt:
Succes! Zo te zien ben je zowel met kracht als conditie goed bezig.
Thanks Neet! - ja klopt, ik doe me best om zowel fysiek als conditioneel in top vorm te blijven. Het is dat groepsport op dit moment nog uitgesloten is, anders ging ik ook nog recreatief (kick)boksen erbij doen.

Ik kan ook niet wachten totdat de zwembaden weer open gaan om baantjes te trekken als cardio.
Wat doe jij er allemaal in klaar? Gemakkelijk te reinigen?
Je stelt de vraag niet aan mij, maar ik zelf bereid kip, biefstuk en vis erin. Ook doe ik regelmatig de zoete aardappel friet in de airfryer.

Ten eerste komt me vlees er altijd perfect uit en ten tweede stinkt je huis niet naar eten. De bakken van de airfryer doe ik wekelijks ik de vaatwasser nadat ze een Dusty badje hebben gehad.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb nog niet zo veel met de airfryer gedaan, maar kippepoten met vel vond ik een openbaring. Het meeste vet lekt eruit en het vel wordt heerlijk en crispy :thumb:
 
Back
Naar boven