- Waardering
- 1.465
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
In succes!Rise and Grind: Outperform, Outwork, and Outhustle Your Way to a More Successful and Rewarding Life
Met deze mindstate ben ik het jaar 2021 ingegaan en met deze mindstate stap ik ook de contest in.
Allereerst wil ik iedereen van harte welkom heette die van plan is dit log te gaan volgen.
Ten tweede wil ik iedere deelnemer die dit jaar mee doet met de contest succes wensen bij het behalen van zijn/haar doelen.
Voor sommige zal ik een nieuw gezicht zijn, maar ik denk dat ik voor vele een oude bekende ben.
Dit jaar wordt voor mij de 3e keer dat ik deelneem aan de DBB foto contest.
Dit jaar is ook overigens ook mijn 14e trainingsjaar jubileumeditie en als je het mij vraagt moet dit gevierd worden aangezien er in onze huidige realiteit weinig te vieren valt.
Alhoewel als het mee zit krijgen we 11 mei te horen of de sportscholen open gaan en we allemaal weer (structureel) aan onze gezondheid kunnen gaan werken.....of niet, dan wordt de verkoop van alcoholische drank op de terrassen afgeschaft. Ik kijk nergens meer van op tegenwoordig, maar dat terzijde.
Stats
1,78
81KG
9% bf +-
Doel
Stapsgewijs me vetpercentage verlagen, om straks aan het eind op het juiste moment te pieken.
Voeding
Link naar voeding start contest
Training
Legs / Push / Pull / Arms - repeat
Training gemiddeld 4 dagen per week
Cardio 1-2 maal per week a 30min
Mobility 1-2 maal per week a 30min
Huidige shape
![]()
![]()
![]()
Waar haal je deze briljante bakjes!Kleine indicatie van mijn meals dit weekend
130gr kip
100gr zilverrijst (gekookt met kurkuma kruiden)
4 groene asperges p.portie
![]()
Dit. En dedicated.Waar haal je deze briljante bakjes!
In trouwens..potentiele winnaar!
Ik heb ze bij bol.com besteld - ik ga ze eens connecten of ze niks voor mijn mede DBB’ers kunnen betekenen haha ... ik ben er erg blij mee!Waar haal je deze briljante bakjes!
In trouwens..potentiele winnaar!
Ik weet nog hoe ik het in 2012 aanpakte tijdens de contest. Elke dag zat ik weer te knutselen in mijn excel file om de exacte macros te berekenen. Tegenwoordig gaat zowel het koken als het berekenen van kcals een stuk gemakkelijker.Dat is inderdaad makkelijke manier van het verlagen van de voeding. Doe het zelf ook op die manier.
Hahaha je echt hè. Alles handmatig invoeren in excel per product.Ik weet nog hoe ik het in 2012 aanpakte tijdens de contest. Elke dag zat ik weer te knutselen in mijn excel file om de exacte macros te berekenen. Tegenwoordig gaat zowel het koken als het berekenen van kcals een stuk gemakkelijker.
Lang leven de airfryer en hulde voor de voeding calculator apps!!
Wat doe jij er allemaal in klaar? Gemakkelijk te reinigen?Ik ben ook echt een airfryer fan.. echt super handig!
Thanks Neet! - ja klopt, ik doe me best om zowel fysiek als conditioneel in top vorm te blijven. Het is dat groepsport op dit moment nog uitgesloten is, anders ging ik ook nog recreatief (kick)boksen erbij doen.Succes! Zo te zien ben je zowel met kracht als conditie goed bezig.
Je stelt de vraag niet aan mij, maar ik zelf bereid kip, biefstuk en vis erin. Ook doe ik regelmatig de zoete aardappel friet in de airfryer.Wat doe jij er allemaal in klaar? Gemakkelijk te reinigen?