- Waardering
- 1.873
- Lengte
- 1m68
- Massa
- 74kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb het zelf nog niet uitgeprobeerd, ik stoom mijn groentes meestal, maar deze man legt het haarfijn even uit 👊🏼
Vooral heel veel vlees (je hoeft niks om te keren, ideaal!) en verse patat. Qua reinigen is die van ons niet zo handig, maar dat verschilt per merk.Wat doe jij er allemaal in klaar? Gemakkelijk te reinigen?
Ik gebruik RepCount - heb hem al een hele tijd niet meer gebruikt. Maar hij komt nu weer goed van pas.Welke app gebruik jij om je weights in te loggen?
En hoe is je shape momenteel?
Hahahf**k zeg, over de concurrentie ontmoedigen gesproken ......![]()
Het ziet er nu idd al heel goed uit. Grote kanshebber volgens mij.We have a winnerDonderdag Pullday
Enkele hoogte punten heb ik weer bijgehouden:
Deadlifts/rackpulls etc. laat ik voor nu even achterwege. Ik hoop dat ik ze volgende week na mijn fysiotherapie behandeling weer kan gaan oppakken.
![]()
![]()
Ik gebruik RepCount - heb hem al een hele tijd niet meer gebruikt. Maar hij komt nu weer goed van pas.
Ik was van plan om volgende week ergens weer een shape update te geven, maar door je bericht kon ik het niet laten om even voor de camera te staan na de training. Hier alvast een foto ter indicatie. Wil nog niet teveel tentoonstellen. Het schrappen van koolhydraten gaat immers nu pas van start.
![]()
Waarom denk je dat ik niet eens overweeg om mee te doenf**k zeg, over de concurrentie ontmoedigen gesproken ......![]()

Jij ging toch altijd voor de 4e plaats? Lijkt me nog wel reëel in dit deelnemersveld.Waarom denk je dat ik niet eens overweeg om mee te doen![]()

Goede belichting verricht wonderenf**k zeg, over de concurrentie ontmoedigen gesproken ......![]()
Thanks Mucci, we gaan het zien aan het eind van de streep.HahahHet ziet er nu idd al heel goed uit. Grote kanshebber volgens mij.
@KEUN waarom verkies je om koolhydraten te schrappen ipv vetten bijvoorbeeld? Uiteindelijk zul je beide wel moeten verlagen uiteraard.
Thanks Vardy, tot op het heden heb ik altijd natuurlijk getraind.
Ik ben vastberaden om een mooi eindresultaat neer te zetten dit jaar, we gaan het zien 👊
Valt me van je tegen Marv, zou mooi zijn geweest. Like the old days.Waarom denk je dat ik niet eens overweeg om mee te doen![]()
Geen last van gehad - voordat ik de deur uit ging heb ik nog wat foamrolling gedaan en dynamic stretching. Wel merkte ik op dat me energie levels aan het zakken zijn. Maar dat zal een combi zijn van minder koolhydraten en het droppen in bodyfat.Mooie squats. Geen last met hardlopen van de Legday dag ervoor?
ZiekkUpdate:
Ik heb tot nu toe nog geen lowerbody updates gegeven. Hier wil ik verandering in brengen, zodat jullie straks ook een beeld hebben hoe diep ik heb moeten gaan. Een van mijn aandachtspunten gedurende deze contest/cut is om diepere cuts te krijgen in me LB. Met de dag zie ik hier ook verbeteringen in.
![]()
Denk max 3-6kg eraf je bent best al droog. Maar dat is mijn schattingUpdate:
Ik heb tot nu toe nog geen lowerbody updates gegeven. Hier wil ik verandering in brengen, zodat jullie straks ook een beeld hebben hoe diep ik heb moeten gaan. Een van mijn aandachtspunten gedurende deze contest/cut is om diepere cuts te krijgen in me LB. Met de dag zie ik hier ook verbeteringen in.
![]()
De aderen komen ondertussen langzaam door op mijn abs/lats - ik verwacht zelf dat m’n gewicht niet veel meer zal afnemen. Ik pin een max. op 3kg.Denk max 3-6kg eraf je bent best al droog. Maar dat is mijn schatting