XXL Nutrition

Contest Log Rise & Grind - KEUN

En groenten, bijv een zak wokgroenten ?

Welke app gebruik jij om je weights in te loggen?

En hoe is je shape momenteel?

In! Hier ook groot fan van de airfryer.

• Heart
Waarderingen: KEUN
  • Topic Starter Topic Starter
Donderdag Pullday
Enkele hoogte punten heb ik weer bijgehouden:
Deadlifts/rackpulls etc. laat ik voor nu even achterwege. Ik hoop dat ik ze volgende week na mijn fysiotherapie behandeling weer kan gaan oppakken.

1AC6E795-987D-46B6-94F3-B862D5E9F02C.jpeg

36FB2910-2048-4000-AD2A-F2ED1624E5BB.jpeg

Welke app gebruik jij om je weights in te loggen?

En hoe is je shape momenteel?
Ik gebruik RepCount - heb hem al een hele tijd niet meer gebruikt. Maar hij komt nu weer goed van pas.

Ik was van plan om volgende week ergens weer een shape update te geven, maar door je bericht kon ik het niet laten om even voor de camera te staan na de training. Hier alvast een foto ter indicatie. Wil nog niet teveel tentoonstellen. Het schrappen van koolhydraten gaat immers nu pas van start.

5F850778-3EA5-4B5D-BD16-A0F3E1DC64D2.jpeg

f**k zeg, over de concurrentie ontmoedigen gesproken ...... :p

Hahah :roflol: Het ziet er nu idd al heel goed uit. Grote kanshebber volgens mij.

@KEUN waarom verkies je om koolhydraten te schrappen ipv vetten bijvoorbeeld? Uiteindelijk zul je beide wel moeten verlagen uiteraard.

Nice fysiek!

Ben je natty?

Donderdag Pullday
Enkele hoogte punten heb ik weer bijgehouden:
Deadlifts/rackpulls etc. laat ik voor nu even achterwege. Ik hoop dat ik ze volgende week na mijn fysiotherapie behandeling weer kan gaan oppakken.

1AC6E795-987D-46B6-94F3-B862D5E9F02C.jpeg

36FB2910-2048-4000-AD2A-F2ED1624E5BB.jpeg

Ik gebruik RepCount - heb hem al een hele tijd niet meer gebruikt. Maar hij komt nu weer goed van pas.

Ik was van plan om volgende week ergens weer een shape update te geven, maar door je bericht kon ik het niet laten om even voor de camera te staan na de training. Hier alvast een foto ter indicatie. Wil nog niet teveel tentoonstellen. Het schrappen van koolhydraten gaat immers nu pas van start.

5F850778-3EA5-4B5D-BD16-A0F3E1DC64D2.jpeg
We have a winner

• Heart
Goede belichting verricht wonderen
Hahah :roflol: Het ziet er nu idd al heel goed uit. Grote kanshebber volgens mij.

@KEUN waarom verkies je om koolhydraten te schrappen ipv vetten bijvoorbeeld? Uiteindelijk zul je beide wel moeten verlagen uiteraard.
Thanks Mucci, we gaan het zien aan het eind van de streep.
Goede vraag! Als ik eerlijk ben heb ik enkel ervaring om carbs te verlagen en in een later stadium de vetten.
Thanks Vardy, tot op het heden heb ik altijd natuurlijk getraind.
Ik ben ervan overtuigd dat ik nog niet aan mijn maximale potentieel ben gekomen.
Ik ben vastberaden om een mooi eindresultaat neer te zetten dit jaar, we gaan het zien 👊
Waarom denk je dat ik niet eens overweeg om mee te doen:roflol:
Valt me van je tegen Marv, zou mooi zijn geweest. Like the old days.

Update:
Vanmorgen voor me fasted cardio heb ik me gewogen en ik heb een nieuwe low aangeraakt.
Ochtend gewicht was 79,5kg. Het gewicht dropt snel, ik zal daarom vandaag een kleine refeed doen.

B20E48A3-6DC2-47A2-A441-824A4D11707A.jpeg

Vrijdag Legday
Gister was legday, de squats heb ik gelogd, de 2e werkset heb ik opgenomen. Focus lag op techniek/bracen.
7EBB44E8-E61C-4A3F-90CC-1F3259751E75.jpeg

Mooie squats. Geen last met hardlopen van de Legday dag ervoor?

• Like
Mooie squats. Geen last met hardlopen van de Legday dag ervoor?
Geen last van gehad - voordat ik de deur uit ging heb ik nog wat foamrolling gedaan en dynamic stretching. Wel merkte ik op dat me energie levels aan het zakken zijn. Maar dat zal een combi zijn van minder koolhydraten en het droppen in bodyfat.

Update:
Ik heb tot nu toe nog geen lowerbody updates gegeven. Hier wil ik verandering in brengen, zodat jullie straks ook een beeld hebben hoe diep ik heb moeten gaan. Een van mijn aandachtspunten gedurende deze contest/cut is om diepere cuts te krijgen in me LB. Met de dag zie ik hier ook verbeteringen in.

767CCB0D-E720-4F84-BE67-B9685A66FCBF.jpeg

Update:
Ik heb tot nu toe nog geen lowerbody updates gegeven. Hier wil ik verandering in brengen, zodat jullie straks ook een beeld hebben hoe diep ik heb moeten gaan. Een van mijn aandachtspunten gedurende deze contest/cut is om diepere cuts te krijgen in me LB. Met de dag zie ik hier ook verbeteringen in.

Ziekk

• Heart
Update:

Denk max 3-6kg eraf je bent best al droog. Maar dat is mijn schatting

Terug
Naar boven