XXL Nutrition

Roaccutane log MMN

Ouwe..gewoon ff doorbikkelen, en je bent er zo van af.
Straks kent niemand je meer als die jongen met de 15 puistjes. Straks kent iedereen je als die jongen die 'altijd zo'n gave huid heeft'. Mensen worden nog jaloers op je.
Dus even niet zo ijdel zijn, en doorzetten...want het resultaat zal er zijn. Garantee;)

als ik er een paar dagen vanaf blijf heb ik er niet heel veel last van, maar het moet gewoon een keer over zijn vooral omdat het op vakantie k*t is als je opeens heel veel puisten krijgt

hopelijk wordt het niet veel erger na 2 weken, anders wordt ik echt gek

ik denk dat jij om de verkeerde reden naar roa hebt gegrepen. ik dnek dat je meer dan genoeg hebt aan een anti biotica dan roa.

ik zit nu zelf een maand aan de roa vanwege acne vanaf me 14e. begonnen met 10mg pd na een week 20, dan 40 en nu 60mg pd.
mondhoeken zijn een beetje ingescheurd en soms heb k last van droge ogen.

puisten in mijn gezicht waren eerst erger geworden maar word nu al duidelijk beter. op me rug zijn ze wel erger geworden maar had ik wel verwacht.

ik heb dit middel al eerder gebruikt, een jaar geleden, en werd er behoorlijk depressief van op 30mg pd. ben toen na 2weken het gebruikt te hebben gestopt. nu voel ik me gewoon kiplekker maar dat kan ook door de gunstige omstandigheden van nu komen (die toen ook minder waren).

soms in rust voel ik wel een soort stokkende ademhaling (alsof je als heb gehuild en weer rustig word zegmaar) is maar heel even maar ben ervan overtuigd dat dat door de roa komt.

succes met je roa, wat roa vooral doet is je talg aanmaak verminderen als jij puistjes krijgt als je er aan gaat zitten of op vakantie gaat komt dat dus niet door je talg productie. maarja als jij roa wil, heb je roa toch ;)

nogmaals, succes

Hoe zit het met softdrugs/ alcohol onder roakuur? mijne begint 3 november.
En hoe zit het met ebventuele littekentjes?

Roaccutane is echt niet zo levertoxisch,...

Ik heb er een half jaar opzitten op 40mg, in combinatie met prohormonen en alcohol...en totaal geen slechtere leverwaardes geconstateerd.

• Topic Starter Topic Starter
dag 5 : vandaag (nog) geen droge lippen acne ook niet erger geworden

precies daar hoop ik ook op ik blijf nu dan ook geheel van mijn gezicht af, zodat als het wel erger wordt de rest als hersteld is

Ik ga je log zeker volgen. Ook ik zit er al een tijdje aan te denken om met roa te beginnen. In mijn gezicht valt het gelukkig mee met de acne, maar op mijn rug en schouders is het een heel ander verhaal. Ben nu 30 jaar en het moet onderhand maar eens afgelopen zijn!
Enige struikelblok is dat ik ervoor naar de huisarts moet. Ik ben zo weinig geweest dat ze me amper kennen dus ik weet niet hoe ze op een voorstel om dit te gaan gebruiken reageren. Was iig niet van plan om te smeken, anders maar via de zwarte markt :p.

Ik ga je log zeker volgen. Ook ik zit er al een tijdje aan te denken om met roa te beginnen. In mijn gezicht valt het gelukkig mee met de acne, maar op mijn rug en schouders is het een heel ander verhaal. Ben nu 30 jaar en het moet onderhand maar eens afgelopen zijn!
Enige struikelblok is dat ik ervoor naar de huisarts moet. Ik ben zo weinig geweest dat ze me amper kennen dus ik weet niet hoe ze op een voorstel om dit te gaan gebruiken reageren. Was iig niet van plan om te smeken, anders maar via de zwarte markt :p.
De procedure is ook dat je eerst antibiotica enzo moet nemen, en als dat niet werkt pas roa

ik ben vandaag ook met roa begonnen. Toch de knoop doorgehakt. Zal samen met MMN hier in dit logje ook mijn ervaringen bijhouden.

Ga 20mg EOD nemen de eerste paar weken, zo kan ik ff aankijken wat het effect van zo'n lage dosis is. Zal wel snel naar 20mg per dag uppen denk ik.

ik ben vandaag ook met roa begonnen. Toch de knoop doorgehakt. Zal samen met MMN hier in dit logje ook mijn ervaringen bijhouden.

Ga 20mg EOD nemen de eerste paar weken, zo kan ik ff aankijken wat het effect van zo'n lage dosis is. Zal wel snel naar 20mg per dag uppen denk ik.
Maakt het niet uit dat je bloedwaardes dan heel erg gaan schommelen? Anders zou ik misschien ook willen beginnen met zo'n lage dosis

Maakt het niet uit dat je bloedwaardes dan heel erg gaan schommelen?

toevallig dacht ik daar zelf ook aan. Ken iemand die dat tijdens een kuur doet maar die gast heeft er ook weinig verstand van.

Iemand daar ervaring mee? Heb namelijk geen 10mg pillen dan nam ik dat per dag.

geef die pillen dus maar aan mij hehe nee maar doe gewoon 20mg per dag
mijn lippen zijn nog geheel heel en heb helemaal nergens nog last van.

hebben jullie het via de huisarts of dermatoloog gekregen?

Lol. Echt k*t om het via de huisarts/derma te krijgen. Ben vorig jaar naar de huisarts gegaan vervolgens allemaal dingen gekregen wat niet werkte, nu afspraak met derma maar daar moest ik tot focking 28 oktober wachten .. nouja 5 weekjes nog en dan maar hopen dat ze het me willen geven. :p

Lol. Echt k*t om het via de huisarts/derma te krijgen. Ben vorig jaar naar de huisarts gegaan vervolgens allemaal dingen gekregen wat niet werkte, nu afspraak met derma maar daar moest ik tot focking 28 oktober wachten .. nouja 5 weekjes nog en dan maar hopen dat ze het me willen geven. :p

precies daar had ik dus geen zin in dan maar wat geld uitgeven zo duur is het ook weer niet als je maar 20mg/dag neemt

precies daar had ik dus geen zin in dan maar wat geld uitgeven zo duur is het ook weer niet als je maar 20mg/dag neemt

zelfde hier.

En ik zou sowieso geen roa van mijn HA of een dermatoloog krijgen. Heb wel gedacht om ff een litertje of 2 melk + 2 liter chocomelk te drinken voor 2 dagen om dan naar de HA te gaan :D

Terug
Naar boven