Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Voor zover ik weet betaand er alleen capsules op olie basis, dus vloeibaar van binnne
ik heb de laatste paar dagen ook een enorme rugpijn ( echt dikke knopen in me bovenrug ) denk dat dit ook met roa te maken heb. slik nog steeds 60mg/dag.
Voor zover ik weet betaand er alleen capsules op olie basis, dus vloeibaar van binnne
En verder?succes mannen!
Ik ben al 2 maanden + bezig met een kuurtje van 10 mg per dag. Elke dag kapotte lippen, en soms wat spierpijn. Weinig zin in dingen af en toe, thats it
Als ze dat voorstellen vind ik het best, al lees ik hier en daar dat antibiotica meestal niet aanslaan. Maar goed, niet geschoten is altijd mis.
Zit ook al een tijdje te denken om te gaan beginnen met roa, heb alleen weinig idee hoeveel en hoelang ik zou moeten gebruiken.
Gewoon 20mg per dag totdat het weg is?
voor de zekerheid gewoon 6 maanden doen zodat het daarna ook hoogstwaarschijnlijk niet meer terug komt
als ik jou was zou ik het gewoon doen ik bleef ook steeds maar uitstellen, maar ben blij dat ik er mee begonnen ben het idee alleen al dat mijn gezicht straks hele acnevrij is en ik er nooit meer troep op hoef te smeren lijkt me heerlijk

Idd, ik heb ook niet extreme acne ofzo alleen afentoe een paar rode bulten en ik wil dat het gewoon afgelopen is.
Enige waar ik echt bang van ben is die 'outbreak' die je na een tijdje kan krijgen, dat alles eerst veel erger wordt voordat het beter word dan flip ik echt.![]()