XXL Nutrition

NSFW! Road 2 heel blijven binnen -105KG

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.281
Effe bonks ervoor proberen dan. Kan ook aan dat bankje liggen dat het anders is natuurlijk.
Squat was namelijk niet eens zo heel ondraaglijk. Bench daarentegen wel na squats.

Bench als eerste lijkt me dan zeker het proberen waard :)

Ander bankje kan trouwens echt veel verschil maken heb ik zelf gemerkt.
Als je daar (ongemerkt) last van heb totaan de volgende trainingssessie beïnvloed dat je squat ook weer misschien.

• #2.283
Naar akkefietje meegemaakt met de vloer

Tijdens sumo pull nam ik de cue vloer tegen elkaar uit trekken erg letterlijk want de tegels vlogen er aan 1 kant eruit bijna dood enzo.

Sumo dl
70kgx5
110kgx4
140kgx3
160kgx2
160kgx2
170kgx1
180kgx1
180kgx1
180kgx1
180kgx1

Bench
110kg 5 dubbels

Dl van blocks
200kgx4x4

Triceps abs enzo

Misschien overheen gelezen maar waarom de keuze om sumo te gaan liften?

• #2.286
Misschien overheen gelezen maar waarom de keuze om sumo te gaan liften?
Voelde me vorige keer veel sterker ermee maar verhoogde wat te snel het gewicht waardoor redelijk wat aids enzo opgelopen echt naar. Nu lekker techniek oefenen en niet te gek doen.

• #2.288
Squat
190kg 5 sets 2 reps ez en weinig last maar wel meer highbar gegaan.

Bench
100kg 5x5

Hypers en rug beetje doei

Op dit filmpje lijkt diepte erg discutabel (net zoal die van mij vd week) zat wel goed of ... ? :p

• #2.290
Op dit filmpje lijkt diepte erg discutabel (net zoal die van mij vd week) zat wel goed of ... ? :p
Zou door het lage camerastandpunt komen of omdat het nog allemaal wat onwennig is qua positie vinden. Was ook bang om de vloer uit elkaar te duwen zoals met deadlift gebeurde :(. Maar het voelde wel zoals vanouds moet ik eerlijk zeggen.

Zou door het lage camerastandpunt komen of omdat het nog allemaal wat onwennig is qua positie vinden. Was ook bang om de vloer uit elkaar te duwen zoals met deadlift gebeurde :(. Maar het voelde wel zoals vanouds moet ik eerlijk zeggen.

Camera echt op de grond maakt zorgt wel voor veel vertekening heb ik zelf gemerkt. Dus als die zo laag stond zou dat wel kunnen ja.
Gewoon volgende keer even thv heupen filmen als je het zeker wilt weten!

• #2.292
Camera echt op de grond maakt zorgt wel voor veel vertekening heb ik zelf gemerkt. Dus als die zo laag stond zou dat wel kunnen ja.
Gewoon volgende keer even thv heupen filmen als je het zeker wilt weten!
Ja die mogelijkheid is er helaas niet. Na sluitingstijd ook niemand om het aan te kunnen vragen haha. Brb statief kopen

• #2.296
Kreeg overigens een berichtje net dat ik niet meer op de zonnebank mag. Sneller naar de -120 cutten dus

• #2.298
Kersttrain.

Sumo dl
70kgx5
110kgx4
140kgx3
160kgx3
180kgx2 5 sets

Bench
115kg 3 reps 5 sets
Bench ging bijzonder lekker