Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vandaag salaris gehad en de bevestiging gehad dat ze door willen gaan met mij na de proefmaand dus helemaal mooi zo.
Huh? wie houdt er nu niet van zalmberen??Helaas wel maar 3 maanden aangezien ik toch qua filosofie en uiterlijk niet heel erg uitstraal wat ze proberen te verkopen haha.
Vandaag salaris gehad en de bevestiging gehad dat ze door willen gaan met mij na de proefmaand dus helemaal mooi zo.
Helaas wel maar 3 maanden aangezien ik toch qua filosofie en uiterlijk niet heel erg uitstraal wat ze proberen te verkopen haha.
Dus dat is nog even afwachten.

Dit is toch een mooi begin en na 3 maanden denken ze daar vast heel anders over.
Wat @Beowulf ook zegt![]()
Best wel een divers publiek hoor in alle soorten en maten maar toch een hoop mensen die behoorlijk wat meer bro zijn dan ik gedacht had haha.Gefeliciteerd met je verlenging
Als het ander publiek is dan bij een fox op basic fit moet ik dan denken aan met name senioren en/of huismoeders die step-up lessen volgen? No offence maar dat is het enige wat ik kan bedenken.
Thanks
Definieer broBest wel een divers publiek hoor in alle soorten en maten maar toch een hoop mensen die behoorlijk wat meer bro zijn dan ik gedacht had haha.
Thanks

Marvins
Vanuit de gym wel goed fb advies altijd hoor maar gewoon soms wat van die mensen met petjes om en een invisible lat syndroom aandoening en lekker 20 oefeningen voor 1 spiergroep zeg maar.
@Skatermarvin traint toch de laatste tijd wel weer aardig?
Nee hoor: Ik ben koning bro@Skatermarvin traint toch de laatste tijd wel weer aardig?

Vanuit de gym wel goed fb advies altijd hoor maar gewoon soms wat van die mensen met petjes om en een invisible lat syndroom aandoening en lekker 20 oefeningen voor 1 spiergroep
Lopen daar toch ook genoeg bro's rondVerkeerd geformuleerd.Dus wat is verschil met basic fit en fox gym preciesLopen daar toch ook genoeg bro's rond
Nee hoor: Ik ben koning bro
Ik luister graag naar wijze lessen van bijvoorbeeld Wesley Vissers en vind squats nog steeds stom..![]()
Ik heb regelmatig met hem getraind, maar dat is toch bijna 100% bro hoor.

Hij werkt in ieder geval af en toe met een stang dat is dan iets.Ik heb regelmatig met hem getraind, maar dat is toch bijna 100% bro hoor.
Veel sqeezen, TUT en MMC..
Ik hou ervan, maar ben geloof ik in het verkeerde og om dat te verkondigen..![]()
Maar bedoelde dus een wat ander publiek dan in de gyms waarin ik normaal kom met wat ik eerder zei. Dus nu behoorlijk divers en van alles wel wat maar voornamelijk een wat oudere generatie. Weinig die echt doelen hebben zoals wij dat bij fox hebben qua wedstrijdgericht trainen binnen PL of BB. Gewoon meer lekker bezig zijn en andere doelstellingen.