Fitness Seller

NSFW! Road 2 heel blijven binnen -105KG

Gefeliciteerd!:)

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.302
Vandaag salaris gehad en de bevestiging gehad dat ze door willen gaan met mij na de proefmaand dus helemaal mooi zo.
Helaas wel maar 3 maanden aangezien ik toch qua filosofie en uiterlijk niet heel erg uitstraal wat ze proberen te verkopen haha.
Dus dat is nog even afwachten.

Vandaag salaris gehad en de bevestiging gehad dat ze door willen gaan met mij na de proefmaand dus helemaal mooi zo.
Helaas wel maar 3 maanden aangezien ik toch qua filosofie en uiterlijk niet heel erg uitstraal wat ze proberen te verkopen haha.
Dus dat is nog even afwachten.

Dit is toch een mooi begin en na 3 maanden denken ze daar vast heel anders over.

Wat @Beowulf ook zegt;)

• #2.305
Gefeliciteerd met je verlenging :)

Als het ander publiek is dan bij een fox op basic fit moet ik dan denken aan met name senioren en/of huismoeders die step-up lessen volgen? No offence maar dat is het enige wat ik kan bedenken.

• #2.308
Gefeliciteerd met je verlenging :)

Als het ander publiek is dan bij een fox op basic fit moet ik dan denken aan met name senioren en/of huismoeders die step-up lessen volgen? No offence maar dat is het enige wat ik kan bedenken.
Best wel een divers publiek hoor in alle soorten en maten maar toch een hoop mensen die behoorlijk wat meer bro zijn dan ik gedacht had haha.

Thanks

• #2.311
Vanuit de gym wel goed fb advies altijd hoor maar gewoon soms wat van die mensen met petjes om en een invisible lat syndroom aandoening en lekker 20 oefeningen voor 1 spiergroep

Dus wat is verschil met basic fit en fox gym precies??? Lopen daar toch ook genoeg bro's rond

• #2.318
Ik heb regelmatig met hem getraind, maar dat is toch bijna 100% bro hoor. ;)

Veel sqeezen, TUT en MMC..

Ik hou ervan, maar ben geloof ik in het verkeerde og om dat te verkondigen..:o
Hij werkt in ieder geval af en toe met een stang dat is dan iets.

Wesley Vissers is een baas :cool: want Golden Era dus
Maar bedoelde dus een wat ander publiek dan in de gyms waarin ik normaal kom met wat ik eerder zei. Dus nu behoorlijk divers en van alles wel wat maar voornamelijk een wat oudere generatie. Weinig die echt doelen hebben zoals wij dat bij fox hebben qua wedstrijdgericht trainen binnen PL of BB. Gewoon meer lekker bezig zijn en andere doelstellingen.

• #2.319
Leuk oud en nieuw gehad. Berg champagne flessen en bier achterover getikt dus was benieuwd hoe dat vandaag zou gaan.

Sumo deadlift tot knie en vasthouden
70kgx5
110kgx4
140kgx3
160kgx2
180kgx2
200kgx1
200kgx1
200kgx1

Bench
70kgx5
85kgx4
100kgx4
115kgx3
125kgx2
130kgx1
130kgx1
Bij deze kwam met terugleggen de stang tegen de haken aan en viel die op mijn borstbeen beurten erna waren pijnlijk maar te doen.
120kgx2
100kgx4

Superset ivm tijd op werk en douchen enzo met
Triceps overhead extension touw
Cable row met touw
Ghr

Niks na de training overgehouden aan de bench fail? Wel rot met zo'n gewicht :(

+1 voor de muziek

Terug
Naar boven