MuscleMeat

NSFW! Road 2 heel blijven binnen -105KG

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.241
175 kg squats

Behoorlijk veel last van glutes en heup
Voortaan gewoon benchen ipv dit na een dl dag .

5 sets 3 reps

hallo

• #2.244
Lekker voor werk dit gedaan.

Bench
8 sets 3 reps met 110

Lat pulldown
5 sets 8 reps 50 kg

Morgen lekker deadliften tussen mijn werkblokken in en macaroni kanen bij mijn oma.

• #2.245
Sumo oefenen
Tot 140 kg tot knie
5 sets 3 reps

Tot knie normaal
180 2 reps 4 sets

Bench
115 kg 2 reps 5 sets ez

Nu macaroni eten dag

• #2.246

Tips zijn welkom

Reet deed wat zeer van in de sneeuw verstapt te hebben dus dat was even erdoor heen bijten. Zie in ieder geval zelf wat ik fout doe dus effe lekker oefenen en kijken hoe sterk ik ermee kan worden groetjes

Kan geen feedback geven op sumo :(

Is jouw oma ook een senior die om 4 uur al gaat avondeten?

• #2.248
Kan geen feedback geven op sumo :(

Is jouw oma ook een senior die om 4 uur al gaat avondeten?
Ben zelf de boosdoener in dit geval. Van 12 tot 2 werken en van half 6 tot half 10 weer. Dus naar Rotterdam heen en weer is wat stom dus gewoon lekker wat eten hier en weer door.

Ben zelf de boosdoener in dit geval. Van 12 tot 2 werken en van half 6 tot half 10 weer. Dus naar Rotterdam heen en weer is wat stom dus gewoon lekker wat eten hier en weer door.

Word zelf altijd wat autistisch en extra hongerig als ik op "andere" tijden moet eten :o
Net ook eerst de Ikea doorgegaan en afgerekend om daarna weer naar boven te gaan naar het restaurant, anders aten we te vroeg vond ik.

Wel leuk om dan tussendoor even langs te gaan!

• #2.251
Word zelf altijd wat autistisch en extra hongerig als ik op "andere" tijden moet eten :o
Net ook eerst de Ikea doorgegaan en afgerekend om daarna weer naar boven te gaan naar het restaurant, anders aten we te vroeg vond ik.

Wel leuk om dan tussendoor even langs te gaan!

Even in een ander ritme komen is beter dan geen ritme hebben in mijn geval hoor.
En zitten periodes tussen dat ik amper wat kon eten dus even kijken hoe ik dat allemaal kan fixen. Kamer of appartement in Gouda sws even regelen als het vast gaat worden
Ja die zit op een paar minuten van mijn werkplek en ze is er ook altijd heel blij mee.

Geeft vast meer rust en ruimte voor regelmaat als je dichter bij zit inderdaad :)
Hoelang reis je nu?

• #2.253
In. Moet competitie blijven volgen.

• #2.255
Hoi

Lekker trainen na sluitingstijd enzo.

Squat
185kg 2 reps 6 sets

Bench
105kg 3 reps 4 sets
115kg 3 reps 3 sets

Skulls
30 ezkatka bar

Flys
32 kg per kant 6 reps

Ghr
Tegen groene band en bw
4 sets

Keertje assistance gedaan.
Schouders wel flink veel aids met dat smaller vast houden. Gewicht is niks natuurlijk

Wat houd je smaller vast? Bench, squat, skulls?

• #2.257
Squat met steunen naar binnen gaat het niet wordt helaas. Nu wat meer lowbar maar het is wel een breed rack dus even kijken hoe dat gaat op een wedstrijd en trainen qua positie uiteindelijk.

Ohja, jij pakt hem altijd zo breed mogelijk. Helemaal niet aan gedacht bij het zien van je filmpjes :p
Zal proberen zo breed mogelijk te proberen en elke training 1 cm naar binnen te schuiven totdat het goed blijft voelen.
Zo heb ik dat destijds ook gedaan toen ik smaller wilde.

• #2.259
Ohja, jij pakt hem altijd zo breed mogelijk. Helemaal niet aan gedacht bij het zien van je filmpjes :p
Zal proberen zo breed mogelijk te proberen en elke training 1 cm naar binnen te schuiven totdat het goed blijft voelen.
Zo heb ik dat destijds ook gedaan toen ik smaller wilde.

Hier filmpje. Wijder dan dit kom ik niet qua ringen en schouder is best van slag erdoor. Even beter opwarmen of wennen dan maar. Banken ging er wel goed mee erna.

Lekker muziekje wel.

Hmm is even wennen denk ik. Ik warm zelf schouders op door dit te doen maar dan met een elastiek.
Werkt top voor mij anders zijn m'n schouders soms te stijf om in een goede squathouding te komen.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven