- Waardering
- 7.879
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoi NK coach
Ben zelf de boosdoener in dit geval. Van 12 tot 2 werken en van half 6 tot half 10 weer. Dus naar Rotterdam heen en weer is wat stom dus gewoon lekker wat eten hier en weer door.Kan geen feedback geven op sumo
Is jouw oma ook een senior die om 4 uur al gaat avondeten?
Ben zelf de boosdoener in dit geval. Van 12 tot 2 werken en van half 6 tot half 10 weer. Dus naar Rotterdam heen en weer is wat stom dus gewoon lekker wat eten hier en weer door.

Gezellig toch bij oma etenLekker voor werk dit gedaan.
Bench
8 sets 3 reps met 110
Lat pulldown
5 sets 8 reps 50 kg
Morgen lekker deadliften tussen mijn werkblokken in en macaroni kanen bij mijn oma.

Word zelf altijd wat autistisch en extra hongerig als ik op "andere" tijden moet eten
Net ook eerst de Ikea doorgegaan en afgerekend om daarna weer naar boven te gaan naar het restaurant, anders aten we te vroeg vond ik.
Wel leuk om dan tussendoor even langs te gaan!
Ja die zit op een paar minuten van mijn werkplek en ze is er ook altijd heel blij mee.
Elke dag anderhalf uur totaal. Dus valt mee. Maar met de sneeuw wel anderhalf uur op de trein gewacht.Geeft vast meer rust en ruimte voor regelmaat als je dichter bij zit inderdaad
Hoelang reis je nu?
Squat met steunen naar binnen gaat het niet wordt helaas. Nu wat meer lowbar maar het is wel een breed rack dus even kijken hoe dat gaat op een wedstrijd en trainen qua positie uiteindelijk.
Squat met steunen naar binnen gaat het niet wordt helaas. Nu wat meer lowbar maar het is wel een breed rack dus even kijken hoe dat gaat op een wedstrijd en trainen qua positie uiteindelijk.

Ohja, jij pakt hem altijd zo breed mogelijk. Helemaal niet aan gedacht bij het zien van je filmpjes
Zal proberen zo breed mogelijk te proberen en elke training 1 cm naar binnen te schuiven totdat het goed blijft voelen.
Zo heb ik dat destijds ook gedaan toen ik smaller wilde.