- Waardering
- 1.282
LolWil je mee gaan doen in de -120 klasse? Sowieso erg netjes!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
LolWil je mee gaan doen in de -120 klasse? Sowieso erg netjes!
-120 klasse maar dan iets minder snel dutten dan de vorige keer toen ging ik van 133kg naar 117.1 inc watercut in iets mínder dan 3 maanden tijdHmm dan is een wedstrijd op z'n tijd wel echt even nodig ja.
Wil je mee gaan doen in de -120 klasse? Sowieso erg netjes!
Dat was niet heel erg aan te raden.Gaat lukken toch

-120 klasse maar dan iets minder snel dutten dan de vorige keer toen ging ik van 133kg naar 117.1 inc watercut in iets mínder dan 3 maanden tijdDat was niet heel erg aan te raden.

Gaat wel aardig om die 72 kg klasse in te vullen nu toch?Wees gerust, was sowieso niet van plan om richting de 130 kg te gaan bulken.
Weightcut van 7% is niet erg dramatisch lijkt me, sterker nog zou 3 maanden uit al op gewicht zijn en blijven. Is veel gezonder en goedkoper
Wil het voor april/mei hebben gehaald.Weightcut van 7% is niet erg dramatisch lijkt me, sterker nog zou 3 maanden uit al op gewicht te zijn en blijven. Is veel gezonder en goedkoper
Gaat wel aardig om die 72 kg klasse in te vullen nu toch?
NSB zal van het zomer sowieso nog een meet hebben, misschien een idee.
Inc bbq weer?
-120 klasse maar dan iets minder snel dutten dan de vorige keer toen ging ik van 133kg naar 117.1 inc watercut in iets mínder dan 3 maanden tijdDat was niet heel erg aan te raden.
p*ssy! Die smalle cycle heb je alleen nodig nadat je een paar zware cycles hebt gedraaidBen overigens klaar met de 1e cyclus van de 4 daagse small load. Ga nu weer de gebruikelijke 4 dagen cyclus in die ik gewend ben en waar ik de meeste gains op heb weten te maken. Toch effe small gedaan om te kijken hoe dat met werk zou gaan uitpakken en qua materiaal en andersoortig gedoe.
Je gaat nu de large load draaien of niet?