XXL Nutrition

NSFW! Road 2 heel blijven binnen -105KG

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.342
Hmm dan is een wedstrijd op z'n tijd wel echt even nodig ja.

Wil je mee gaan doen in de -120 klasse? Sowieso erg netjes!
-120 klasse maar dan iets minder snel dutten dan de vorige keer toen ging ik van 133kg naar 117.1 inc watercut in iets mínder dan 3 maanden tijd :p Dat was niet heel erg aan te raden.

• #2.347
  • #2.354
Heey

Bench
110kg 3 reps 4 sets ez

Squat
185kg 2 reps 5 sets ez

Bench vanaf pins eigenlijk 130 kg board nu
120kg 1 reps 3 sets

Superset ghr en de cable flys.

Was het wel weer. Zaterdag bij fox trainen

-120 klasse maar dan iets minder snel dutten dan de vorige keer toen ging ik van 133kg naar 117.1 inc watercut in iets mínder dan 3 maanden tijd :p Dat was niet heel erg aan te raden.

Denk dat langzaam cutten naar 115 & loaden naar 119 richting je wedstrijd het beste is.

• #2.356
Lekker lang dagje net team training bij fox.
Heel leuk en qua organisatie fox cup ook spannend allemaal.

Training
Bench
5 sets 4 reps 100 kg wel effe wennen met de eleiko bar en de wedstrijdplates en de juiste hoogte qua bankje.

Sumo deadlift van lage blokken bedankt stang voor mijn harsbeurt.
70kgx5
120kgx4
150kgx4
170kgx3
170kgx3
190kgx3
190kgx3
190kgx3
190kgx3

Kwam in de buurt van wat ik met hogere blokken moest doen conventioneel.

Beetje lats pompen en vergaderen doei.

• #2.358
Squatten
70kgx5
120kgx5
150kgx3
175kgx2x5 sets

Bench
Tot 110kg
5 sets 3 reps

Superset ghr met lat pulldown
Binnen uur klaar haha. Ook iets nieuws doei

• #2.359
Ben overigens klaar met de 1e cyclus van de 4 daagse small load. Ga nu weer de gebruikelijke 4 dagen cyclus in die ik gewend ben en waar ik de meeste gains op heb weten te maken. Toch effe small gedaan om te kijken hoe dat met werk zou gaan uitpakken en qua materiaal en andersoortig gedoe.

Ben overigens klaar met de 1e cyclus van de 4 daagse small load. Ga nu weer de gebruikelijke 4 dagen cyclus in die ik gewend ben en waar ik de meeste gains op heb weten te maken. Toch effe small gedaan om te kijken hoe dat met werk zou gaan uitpakken en qua materiaal en andersoortig gedoe.
p*ssy! Die smalle cycle heb je alleen nodig nadat je een paar zware cycles hebt gedraaid:o Je gaat nu de large load draaien of niet?

Terug
Naar boven