- Waardering
- 7.874
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Er is een plekje vrijgekomen...Gewicht al van 112,5 naar 109 kunnen brengen dus dat geeft wel aan hoeveel vocht en zout dat was. Wil me bijna opgeven voor forum contest.
Oef
27 dagen niet getraind
Elke dag wel gezwommen, gefietst, bergen beklommen en minimaal 15000 stappen en 2 sporturen gehaald per dag.
Ondanks dat 5 kg aangekomen, van 107 naar 112. Zal er wel snel af gaan. Belt wel maar 1 gaatje extra, dus nog steeds die M Wahlander belt.
Voorzichtige training vandaag
Squat pauze net na par omhoog
160kg 3 reps 2 sets
170kg 2 reps 3 sets
160kg 3 reps 2 sets
Bench
105kg 2 reps 5 sets
Dit was zwaarder voor mijn gevoel, zeker met uitrekken. Omhoog ging prima.
Incline db flye
25kg
Hypers
Adductors
Merkte dat ik weinig achillespees rek heb dus die moet ik ook gaan aanpakken. Snel last van die dingen gehad met lopen en nu net met squatten dat ik te ver naar voren ging.
Prima terugkom training
Twee zelfs
Hij durft niet, hij durft niet!

Ligt voornamelijk het uit eten gaan en de wijn.Eet je tijdens vakantie anders dan thuis? toch een beste gain met zoveel activiteit.
Was dit, ineens half bb/Hyrox schema?Deadlift
Kon niet zwaarder dan 180, zelfs niet met verhoging door die hoge hamstrings die ettert.
Maar goed 180 is werkbaar gewicht en ging makkelijk zat uiteindelijk.
180kg 3 reps 4 sets
Bench
105kg 3 reps 2 sets
110kg 2 reps 3 sets
105kg 2 reps 2 sets
Glute kickbacks
Lateral raises
Stuggered rdl met trap bar
Tricep pushdowns met touw
Lat pulldown focus op bicapsen
Push pull met slee
Roeimachine
Haha nee dit was frustratie dat mijn deadlift niet goed ging. Toen maar vol dingen gaan doen waarmee ik dacht dat mijn kont, hoge hamstrings aangesproken zouden worden.Was dit, ineens half bb/Hyrox schema?
Log je dat normaal niet of trek in afwisseling?
wat heb je gevonden?
Wijdere voetpositie helpt wel
Wijdbeens altijd goed