Fitness Seller

NSFW! Road 2 heel blijven binnen -105KG

• Topic Starter Topic Starter
En ik begin zowaar weer mooi te worden. Toch? :(

Goed bezig :o

In ieder geval een mooi loopje!

Goed dansje !

Goede glutes. No homo.

Voor het eerst getraind met de sheiko app erbij. Vind dat de app moet doen wat het moet doen.
Wel wat bugs vooralsnog qua crashes etc maar heeft wel alles wat ik nodig zou moeten hebben.
Tijdens de workout geen moment gecrashed overigens.

Deficit deadlift
20160810_151814.jpg

Gekozen voor deze set up met schijven onder de plates en de verhoging om op te staan. Was niet heel handig om op de plates te staan qua voetpositie.

70kgx3
120kgx3
140kgx3
170kgx2x3
Makkie

Bench
70kgx4
80kgx4
90kgx4
96kgx4x4

Merk wel dat gewicht proberen te verliezen een hele aanslag is op je lijf qua gewrichtspijn etc. Best pijnlijk gegaan vandaag :(
Lijkt me niet dat de weegschaal bij fox klopt die 124.6 aangaf terwijl ik vanochtend 126.4 woog. Wel een vrij lange en zware werkdag maar goed.

Deadlift
120kgx3
140kgx3
160kgx3
180kgx3
Vanaf hier wel hard en makkelijk om in positie te komen. Bij de 205 serie best pijnlijk en lastig om in positie te komen nog
205kgx2x3 ging alsnog wel redelijk.

Over je pogingen tot cutten: Forget about it, been there done that several times.
Wij beste lloyda zijn geboren om dik te zijn en kunnen nou eenmaal geen verleidingen weerstaan.
Op een dag groeien we dicht en storten in elkaar, deal with it en geniet van wat je het liefst doet: eten.

Over je pogingen tot cutten: Forget about it, been there done that several times.
Wij beste lloyda zijn geboren om dik te zijn en kunnen nou eenmaal geen verleidingen weerstaan.
Op een dag groeien we dicht en storten in elkaar, deal with it en geniet van wat je het liefst doet: eten.
Maar ik ben al van 135 naar 125 gegaan :(

Je valt vanzelf terug, ik ken dat.

Jk of course 10 kg is netjes, nu doorzetten anders klopt bovenstaande en val je gehaaid terug.. ;)
Ik ga ook weer eens een poging wagen, puur omdat mijn conditie zo slecht is dat ik bang ben dat ik straks niet normaal een potje met mijn zoon kan voetballen..5

Vandaag met de app erbij week 2 training 3 van cycle 2 van de intermediate fase sheiko

Squat

Sleeves vergeten in te pakken vanochtend in de haast onderweg naar werk dus dat was wel heel anders allemaal aangezien ik al door werk lichte pijn had in de knie nog van de afgelopen weken.

70kgx5
120kgx5
130kgx4
155kgx3
175kgx3x2
185kgx2x3
175kgx3x2

Lastig wel met wennen aan de stugheid van de nieuwe riem gisteren binnen gekomen en ingesmeerd maar nog wel erg pijnlijk tijdens het squatten.

Bench
70kgx5
80kgx4
90kgx3x4

Hard en met de nieuwe riem wel stukken beter op dit onderdeel imo

Triceps pompen
Kabels doortrekken over je hoofd heen naar voren
Halve stack 8x4

Klaar en weer een stuk lichter gemeten
Taart op de verjaardag gisteren afgewezen enzo en alleen maar light fris op.

taart weigeren en frisdrank. Gaat de goeie kant op :p

taart weigeren en frisdrank. Gaat de goeie kant op :p
Van een hele taart naar geen taart.
Wel spijt van later aangezien het avondeten weinig soeps was daar. Lees veel te zoute soep met verdwaalde kipstukjes erin. Wel makkelijk voor zo'n grote groep maar rip mij.

Training vandaag
Sheiko 3e week 2e intermediate blok training 1

Bench
70kgx5
80kgx4
90kgx3
105kgx2x4

Squat
70kgx5
120kgx5
140kgx5
160kgxladder die als volgt ging: 3/7/4/6/2
Op film de 7 serie. Bleef de setjes erna wel een stuk rechterop zitten en meer vanuit heupen imo. Effe wennen vanwege het nieuwe schoeisel

Bench
70kgx4
85kgx4
95kgx4x3

Cavle flys halve stack x8x4

Back extensions met deze setup
20160815_181238.jpg

Dacht eerste rep van oo 120 kg ezkatka toch

Was toch effe slikken en kon er net aan maar 5 reps mee
Daarna gewoon met 70 kg
70kgx8x4

Niet gewogen vanochtend rip

Je wiebelt wel erg heen en weer man tijdens die squat. Wat is dar voor belt trouwens?

• #1.000
Terug
Naar boven