- Waardering
- 7.874
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 13%
Ja was wel wat moeizaam

In het schema stond 160 kg maar dat is dus effe zoeken naar de het juiste gewicht. 70 kg was wel vrij licht achteraf gezien.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja was wel wat moeizaam

Haha ja bedankt man

Nu al de prestatie van het jaar.
Nu al de prestatie van het jaar.
M'n bil begint goed te trekken al dus heb goed m'n kadetjes nog wel kunnen aanspannen ermee.

Sheiko stelt dat een squat bij een deadlift te belastend is voor de rug op lange termijn. Is toch redelijk wat overload met deze 2 varianten en een rust periode met een bench waar je rug ook behoorlijk aangesproken wordt. Qua volume en aantal lifts per week is het splitsen van de totale workload wel goed bekeken op de maandagen en vrijdagen waardoor je heel wat volume kan toepassen op de Squat.Goei train weer. Ik vraag mij alleen af of je op zo een dag geen squat(variatie) mist..
Sheiko stelt dat een squat bij een deadlift te belastend is voor de rug op lange termijn. Is toch redelijk wat overload met deze 2 varianten en een rust periode met een bench waar je rug ook behoorlijk aangesproken wordt. Qua volume en aantal lifts per week is het splitsen van de totale workload wel goed bekeken op de maandagen en vrijdagen waardoor je heel wat volume kan toepassen op de Squat.
Nee nooit altijd bench en Squat. En nooit een variant voorlopig op deze 2 gehad.True thing. Je kan dan wel flink herstellen natuurlijk. Op maandag en vrijdag doe je dan nooit DL's?
Vond hem bij de 2e lift wel wat mooier dus had die wat meer erin gegooid bij de rest van de setjes.Super netjes, die lift-off in het tweede filmpje!Propere set-up is key voor een succesvolle lift.
Training van vandaag
Gisteren niet gegaan vanwege een oorontsteking en voelde me vrij gaar verder erdoor.
Desondanks lekker getraind enzo
Deadlift tot knie met pauze
70kgx3
120kgx3
140kgx3
170kgx3
190kgx2x4
Kan met de nieuwe riem makkelijker in positie komen en dat doet mijn startpositie een hoop goeds.
Bench
Zag er een beetje tegenop omdat de 90 kg series wat minder ging. 115 kg ging echter hard omhoog.
70kgx5
80kgx4
90kgx3
105kgx3x2
110kgx2x2
115kgx1x2
110kgx2x2
Lekker wel onwennig nu ik wat cm op mijn buik mis
Deadlift vanaf dozen
140kgx3
170kgx3
190kgx3