KapiteinKoolvis
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 608
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nog nooit zoiets gedaan en is toch ook niet nodig toch ?
Sneller dan verwacht ja.
Mwah viel mee. Een kipsalade zonder saus en een chili chicken burger met 2 stuks kip erop.
Nog nooit zoiets gedaan en is toch ook niet nodig toch ?
-120 en weeg nu 121.5 kgZou niet idioot gaan cutten nog voor je meet.. Of heb je je ingeschreven voor de -120?
Was ten tijde van de sterkste man wedstrijd 134 kg
Erg netjes, het is mij ondanks veel pogingen niet gelukt om door te cutten naar 119.9.
snap ik niet, op dit gewicht moet een afname toch juist beter voelen? als je pijn hebt heeft dat denk ik andere oorzaak. Als gewicht hier mee te maken heeft zou ik elke dag helse pijnen moeten hebben op 77 kg bw
Ben nog steeds in een behoorlijk kcal deficit .snap ik niet, op dit gewicht moet een afname toch juist beter voelen? als je pijn hebt heeft dat denk ik andere oorzaak. Als gewicht hier mee te maken heeft zou ik elke dag helse pijnen moeten hebben op 77 kg bw
Opzich wel makkelijker dan ik dacht. Heb alleen sneller pijntjes etc en voelt wat onwennig aan qua squat en deadlift stance. Mis ook een stuk buik bij bench etc.

Logisch toch?