MuscleMeat

NSFW! Road 2 heel blijven binnen -105KG

goed gedaan knaap

je was iig minder zalmig

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.085
Logtitel aangepast even voor nu.

Bedankt voor ds "felicitaties "

Plan was om minimaal 90% te liften.
Dit is in elk geval allemaal heel makkelijk gelukt. Deze week zou ik in principe 95% tot 100% gaan liften wat ik als 3e beurt eventueel afhankelijk van de vorm had kunnen doen.

Echter op alles voor de 95% gegaan en wilde ook niet al te gek doen op squat aangezien ik de laatste weken vrij veel moeite had qua corespanning ivm ander schoeisel, een andere belt en behoorlijk wat rugklachten ivm andere werkzaamheden (veel meer lopen, veel meer op en af stappen en veel meer belasting op de schoudergordel, kortom gewoon een studie gaan fixen dan is dit ook weer achter de rug. Meeste gains werden gemaakt in de periode dat ik voor de klas stond)

Enige kansloze poging van de dag was ook de 235 deadlift maar dat zat ook een heel groot yolo en for the boys gehalte aan.

Heb er alleszins gewoon veel vertrouwen in mits de klachten minderen en het juiste schoeisel en de belt allemaal lekker comfortabel aanvoelen dat ik minimaal die 100% kan gaan liften op de sbd. Zou raar zijn als de squat niet goed zou gaan aan gezien de 205x2x4 en de 196x3x4 gewoon erg goed aanvoelden een niet al te lange tijd terug nog.

Meet zelf zeker geslaagd qua aankleding, andere lifters, duidelijkheid, organisatie etc.

De reis was wat hectisch ineens sochtends maar goed verlopen. Dingen die ik kan meenemen als ervaring voor de sbd cup zijn:

Schoenen met een hak voor squat en bench. Misschien heup en rug klachten door de allstars en de wat mindere demping en/of andre houding. Nieuwe lattenbodem helpt misschien ook wel.

Haken in de grond bij het bonksen. Lager op de borst zoals normaal op de training. Ging misschien mis omdat ik erg veel met mijn voeten bezig was ipv de lift liftoff zelf.

Sleeves 2 maten kleiner wat eerder aandoen. Had nu wel flink wat hulp nodig ivm de kuiten. Bij quads of knieën nul problemen ondervonden. Warming up ook niet erg optimaal hierdoor. Inb4 diskwalificatie omdat hulp gekregen @tymboo Daar gaat mijn top 1 out of 1 in de 120 plus klasse van zondag.

Verwacht dat gewicht geen al te groot probleem gaat vormen. 124 kg donderdag en daarna redelijk wat gejunkt en dergelijke maar nog redelijk binnen de perken gebleven dus lijkt me dat die laatste paar kg goed te doen zijn zodat ik niet met @KapiteinKoolvis de sauna in hoef en dergelijke.

Morgen een Squat bench training
Woensdag deadlift bench.

Voel me ook helemaal niet aangereden of iets anders wat zeer doet nu van zondag.

Gr

Jan

rasoptimist lloyd, do it

• #1.088
Met schoenen met een hak komt mijn reet nog veel sneller los juist. Klinkt meer gewoon als gebrekkig onderrug mobiliteit. Koop eens een pvc buis met een diameter van 110mm, leg die onder je onderrug en doe daar al je opwarmsetjes mee. Grote kans dat na een paar weken je probleem weg is

• #1.092
Met schoenen met een hak komt mijn reet nog veel sneller los juist. Klinkt meer gewoon als gebrekkig onderrug mobiliteit. Koop eens een pvc buis met een diameter van 110mm, leg die onder je onderrug en doe daar al je opwarmsetjes mee. Grote kans dat na een paar weken je probleem weg is
Kan het ermee te maken hebben dat mijn onderrug de afgelopen paar weken zwaar aidserig aan het doen was? Voeten kwam na het zien van het filmpje aan de zijkant los. Dus was daar dermate hard op aan het focussen dat ik totaal niet goed kon liggen. Tel daar de rugklachten bij op en 1 plus 1 is kont van de bonks.

Zal kijken of ik een buis eronder kan leggen aangezien ik nu vrij weinig tot geen last meer heb.

Kan het ermee te maken hebben dat mijn onderrug de afgelopen paar weken zwaar aidserig aan het doen was? Voeten kwam na het zien van het filmpje aan de zijkant los. Dus was daar dermate hard op aan het focussen dat ik totaal niet goed kon liggen. Tel daar de rugklachten bij op en 1 plus 1 is kont van de bonks.

Zal kijken of ik een buis eronder kan leggen aangezien ik nu vrij weinig tot geen last meer heb.

Could be. Bedoeling is trouwens om er dus overheen te kunnen archen uiteindelijk.

• #1.096
  • #1.097
Hoi

Al geruime tijd met het vakantie baantje werkzaamheden gedaan die best een aanslag waren op mijn elleboog. Al paar keer aangegeven oude werkzaamheden te willen doen maarja. Rugaids en nu elleboogaids dus hoop dat ik weer terug kan.

Squats
120kgx3
140kgx3
160kgx3
180kgx2
175kgx2x2
Kon echt niet meer normaak squatten vanwege de pijn in mijn ellebogen en schouders. Voornamelijk links. Vandaag daar wel heel raar mee verdraaid tijdens de containers verrijden en lossen.

Baal er echt enorm van want had erg veel zin om te gaan trainen en voelde me verder wel heel erg goed en vol energie. Brb rustweek en beetje cardio enzo doen. Bodyweight op de foxweegschaal 124.5 thuis 123.8 zonder kleding en voeding

Groetjes

Aids patiënt

mbo vuilnisman

Beetje herstellen en keihard terug komen

Terug
Naar boven