- Waardering
- 4.751
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 101kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zou wel meer gekund kunnen moeten hebben.
In februari op alle lifts ruimte over met een sbd van 215 125 235 met een veel slechtere testweek 4 weeks out maar wel op 133 kg bw

Als jij er bij was vloog alles veel sneller omhoog

Kan het ermee te maken hebben dat mijn onderrug de afgelopen paar weken zwaar aidserig aan het doen was? Voeten kwam na het zien van het filmpje aan de zijkant los. Dus was daar dermate hard op aan het focussen dat ik totaal niet goed kon liggen. Tel daar de rugklachten bij op en 1 plus 1 is kont van de bonks.Met schoenen met een hak komt mijn reet nog veel sneller los juist. Klinkt meer gewoon als gebrekkig onderrug mobiliteit. Koop eens een pvc buis met een diameter van 110mm, leg die onder je onderrug en doe daar al je opwarmsetjes mee. Grote kans dat na een paar weken je probleem weg is
Reported
Kan het ermee te maken hebben dat mijn onderrug de afgelopen paar weken zwaar aidserig aan het doen was? Voeten kwam na het zien van het filmpje aan de zijkant los. Dus was daar dermate hard op aan het focussen dat ik totaal niet goed kon liggen. Tel daar de rugklachten bij op en 1 plus 1 is kont van de bonks.
Zal kijken of ik een buis eronder kan leggen aangezien ik nu vrij weinig tot geen last meer heb.
Had dit eens met een foam roller gedaan en ging wel aardig terwijl ik het idee had dat de kont er op bleef. Maar raadzamer dus met een kleinere pvc buis.Could be. Bedoeling is trouwens om er dus overheen te kunnen archen uiteindelijk.
Maar wie waren propedeuses in 3 verschillende hbo opleidingen