- Waardering
- 4.829
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Toen ik nog 68 kg woog op 1 meter 88

''
bijna welbodyweight: big zalmWTF?! Hoe dan?! Liep je elke dag een marathon ofwa?
Ik heb niet echt goede hoop dat ik me ga kwalificeren. Enkele maanden terug zou ik nog gezegd hebben van hahah met gemak. Maar nu is het niet echt een optie. Maar denk dat ik nog wel een stuk blijf doorcutten overigens richting de -105 kg.
Laatste keer dat ik dat woog zag ik er wel mooi uit namelijk.

Maar toen kwam mijn coopertest statsmirin stats, in mn hardloop periode outstatste ik je met mn 70kg op 1m75

Mwah valt wel tegen. Om dezelfde wilks te behalen op 130 kg destijds hoef ik 8 kg minder te liften. Niet dat ik dat haal in deze staat. Vanmiddag huisarts.Weet wel zeker dat qua esthetica je er met 100 kilo stukken geiler uit ziet ja
En je wiliks schiet omhoog![]()
Mwah valt wel tegen. Om dezelfde wilks te behalen op 130 kg destijds hoef ik 8 kg minder te liften. Niet dat ik dat haal in deze staat. Vanmiddag huisarts.
Ben nu bijna bij de huisarts. Blijft wel erg lang aanhouden.
Idd. Succes!Ben nu bijna bij de huisarts. Blijft wel erg lang aanhouden.
Voor alle lezers.
Voor alle lezers.
Ik blijk een voorhoofdsholteonsteking onder mijn leden te hebben. Revalidatie van 1 tot 2 weken dus moet heel wat neusprayen om op de sbd te kunnen staan. Groetjes
Net bij de kruidvat geweest om neuspray te halen. Zo als ik thuis ben maar eens kijken daarvoor.Verder nog medicatie gekregen ?
Heb het zelf eens gehad en ook naproxen voorgeschreven gekregen. Nu ook te krijgen bij kruidvat.
Net bij de kruidvat geweest om neuspray te halen. Zo als ik thuis ben maar eens kijken daarvoor.
https://www.kruidvat.nl/kruidvat-naproxennatrium-220mg-filmomhulde-tablet/p/2061557

Ga ik wel vanuit dat t met die neuspray en med beter gaat worden. Misschien nog niet 100% maar kunt vast meedoen.https://www.kruidvat.nl/kruidvat-naproxennatrium-220mg-filmomhulde-tablet/p/2061557
Had hem gevonden ja. Bedankt.
Maar als ik het al heb vanaf vorige week dinsdag moet het wel gaan lukken tot zondag mag ik hopen![]()
Nadelig is wel dat ik die laatste Squattraining niet kan doenGa ik wel vanuit dat t met die neuspray en med beter gaat worden. Misschien nog niet 100% maar kunt vast meedoen.